Motorsloperij Eindhoven deel:XLVI Alles moet/gaat kapot!

Status
Niet open voor verdere reacties.
kenkerr deze is goed voor het rijbewijs :') eerst binnendoor gereden naar den bosch en daarna via de snelweg terug op 1 wiel, dat ding komt gewoon automatisch omhoog als je auto's inhaalt _O- :}
 
Laatst bewerkt:
in ze 2 met gemak en in de 3e begint die alleen te zweven, alles op het gas zonder koppeling.
loopt nu vrij hard op top voor een streetfighter dus er komen een paar tandjes bij achter *D

JT RST180044GLD | eBay
 
ik heb een keer de 270 gezien en toen zat ik nog niet zo heel lang in de 6e versnelling.
als je zo'n koso teller goed instelt dan moeten het echte km's zijn.
250 is hard genoeg zonder kappen erop..


hans, heb je deze adv al gezien? als ik jou was ging ik die halen, heb je wellicht voor 400 euro een goed blok, goedkoper word het niet. die paar pk minder van een street triple merken ze toch niet bij de proefrit als je het verkoopt :+ en anders zetten we de snellere spullen over naar dat blok.

Street Triple blok 2007 11.500km E500.-
 
Peppie, 250 is idd meeeer dan hard genoeg zonder kuipruit. Bij 200 waait je hoofd er al af :P

dat heb jij geweten op de terugweg van de vogezen naar eindhoven *D

moet nog wel een keer een betere helm halen, mijn voorhoofd komt vast tegen het vizier aan te zitten op levensmoe snelheden :')
 
Ik heb ook griep-aids en zit thuis :(

@peppie ik kan met die snelheden mijn hoofd gewoon draaien en mijn helm blijt perfect zitten (AGV GP-tech) ;)
 
ik heb een keer de 270 gezien en toen zat ik nog niet zo heel lang in de 6e versnelling.
als je zo'n koso teller goed instelt dan moeten het echte km's zijn.
250 is hard genoeg zonder kappen erop..


hans, heb je deze adv al gezien? als ik jou was ging ik die halen, heb je wellicht voor 400 euro een goed blok, goedkoper word het niet. die paar pk minder van een street triple merken ze toch niet bij de proefrit als je het verkoopt :+ en anders zetten we de snellere spullen over naar dat blok.

Street Triple blok 2007 11.500km E500.-
Hoe werkt dat systeem dan? De afwijking word (hoofdzakelijk) veroorzaakt door de vervorming van de banden op hoge snelheden. Misschien dat ze hier een correctie factor op toepassen afhankelijk van de snelheid. Maar echte KM's zijn het zelden over het hele bereik.
 
dat heb jij geweten op de terugweg van de vogezen naar eindhoven *D
Dat was een dolle rit _O- Deden we onze naam weer eer aan _O-
Maarja, al die irritante vakantiekoekblikkers moeten ook gewoon optiefen van die linkerbaan :P
Ritje naar de Eifel op de snelweg met lange stukken 200+ was vooral minder prettig :')
moet nog wel een keer een betere helm halen, mijn voorhoofd komt vast tegen het vizier aan te zitten op levensmoe snelheden :')
:')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan