Motorstudenten Delft deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan met een beetje geluk (zal wss niet lukken), morgen met mn huidige tank nog heen en weer naar Veenendaal. Dus ik ga nu zeker niet rijden.
 
PWO = PeulWijkOost

is de verzamelpunt wanneer we naar Pascal reden en ook toen wij naar de Winter-bikkelmeeting II gingen.
 
Wielen zitten weer vast, echter nog niet op juiste momenten, moet ik nog even nalopen dus.

Ik heb ook even een koppelingshendel gemod:
full


Beetje weinig vlees laten zitten rond gat, maar het werkt iig :P . Koppeling gaat ook lichter als je met alle vingers erbij kan :+ .
 
Laatst bewerkt:
lekker bezig hier, avond ritjes, radiatoren vervangen, koppelingshendels slopen :+

ik ga maar eens lekker tukken :Z
 
Naja, bier was iig buitengewoon gezellig met Rez, Marek, Andras en Thomas (geen mf-er), alleen dronken een fiets rijden gaf "wat" problemen _O-

Andras hartelijk dank voor de lift *O*
 
NP

eh.... was... leuk... ;) ... ik ben helaas geen feestbeest.

.... nog ff de CBtje op de grond gelegd met 4km/h voor de motorhok. Verder alles prima, alleen ego schade :$
(ik reed weer van die kleine rondjes, maar ja is al vrij laat ik was moe)

welterusten :z
 
Was weer wild feestje hoor ik :P.

Ik ben moe, ik kreeg mijn nieuwe banden niet om me mountainbike velgen. Ik had 1.35x26" slicks gehaald. Ik ga de fiets maar even naar fietsenmaker brengen, maar ze moeten echt uitleggen hoe dat moet want, zo kan ik ook geen band plakken als ze er niet normaal omgaan :X .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan