Motorstudenten Groningen (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonet mooi open titanium dempertje op de kop getikt.. 8-)
Mooi voor in de kamer.. :P
 
Wat zijn de gegevens van jullie sub kampioenschap in GP insider ?

Want als oud motorstudent wil ik zeker wel meedoen net als vorig jaar...

En voor de mensen die denken van "Huh?", wie is dat Dengaman. Dat ben ik *O*

Heb in het verleden veelvuldig menig topique gevuld met mijn geblaat maar aangezien ik vorig jaar een ongeluk achter de bar heb gehad met een kapot glas waardoor ik niet meer kon motorrijden heb ik motor-forum ook een beetje laten verslobberen... B|
Nu zijn we bijna een jaar verder EN 2 operaties aan m'n hand en hoop over 3 weken weer te kunnen rijden (UMCG effe afwachten).
Dus tot zo ver een intorductie voor de mensen die me niet kennen en hopelijk dat ik binnenkort weer met jullie boys mee kan gaan ondanks dat ik geen student meer ben ! *O*
 
Wat zijn de gegevens van jullie sub kampioenschap in GP insider ?

Want als oud motorstudent wil ik zeker wel meedoen net als vorig jaar...

En voor de mensen die denken van "Huh?", wie is dat Dengaman. Dat ben ik *O*

Heb in het verleden veelvuldig menig topique gevuld met mijn geblaat maar aangezien ik vorig jaar een ongeluk achter de bar heb gehad met een kapot glas waardoor ik niet meer kon motorrijden heb ik motor-forum ook een beetje laten verslobberen... B|
Nu zijn we bijna een jaar verder EN 2 operaties aan m'n hand en hoop over 3 weken weer te kunnen rijden (UMCG effe afwachten).
Dus tot zo ver een intorductie voor de mensen die me niet kennen en hopelijk dat ik binnenkort weer met jullie boys mee kan gaan ondanks dat ik geen student meer ben ! *O*


Heee een arbeider!!!!! Wie pakt de honkbalknuppel? :( :( :( :(





:+ :+ grapje :+ :+
welkom terug
 
oeh spannend! ik duim voor je robert!

en wat stond er op de voorpagina van het nieuwsblad??? de leeftijd voor zware motorfietsen wordt naar 24 jaar verhoogt... godsamme
 
ok ff men frustratie eruit:

GVD GVD GVD men uitlaat is afgebroken en dat is heeeeeeel erg K*T. want die krengen zijn pokke duur.



en nu de leuke kant van t verhaal een mooie gelegenheid om een andere motor te kopen }) }) })


Roddy
 
Arbeider?

Nee man, nog erger, soos-loper op kosten van de baas want na de operatie van van den week mag ik 4 weken niks doen. -O-


Iets zegt me dat ik nu helemaal de bok ben :+

Ach.. zolang de baas betaald en niet de samenleving...




*sterf sterf sterf*
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Heb je ook een lange staart in je nek? Langharig werkschuw tuig _O- _O-

Oke oke, nu stop ik. :P
 
[me]Roos meldt zich hier ook weer[/me]
*D


Vienus gespot op de trapfiets :W Je stond wat verveeld te kijken voor een verkeerslicht, op de hoek bij de Kraneweg / het Noorderpoort College :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan