Motortocht gehandicapten 12 mei 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met andere woorden:

Zeg maat,

Wil je handen ff wat rust willen geven, ik ben namelijk te moe om hier een gepast antwoord op te geven. En mij gevoelens via nonverbale comunicatie (ja ook ik ben aan de studie) met de vijf vingers aan zowel de linker als de rechter hand die ik tot min beschikking heb, kan uiten.....of zoiets


Slaap lekker :+
 
Ik ga zo de laatste aanvragen verwerken. Dan zal ik de laatste stand doorgeven....owja en jullie kunnen nog mail van mij verwachten vandaag })
 
Zeg Amice,

Zou je misschien je flexor digitori nu misschien wat rust willen geven. Mijn Amigdula raakt nu cognitief gedesorienteerd waadoor ik cognitief minder in staat ben opm op een adequate wijze mijn non verbale lingula via een audiosynthese te vertalen naar het keyboard onder mijn articulatio manus welke bediend wordt door mijn digitorum 1 tot en met 5 beiderzijds.

Duidelijke therapeuten taal! Met een beetje puzzelen kom ik er wel uit.
Ik heb mijn hand in de poeier gehad en dan krijg je een hoop van dit soort termen op je af tijdens revalidatie :P.
Maar zou je willen ophouden met deze taal Albert, ik heb nl. Hippopotomonstrosesquippedaliofobie.
 
Laatst bewerkt:
Tipje uit de mailbox:

Ik had vorig jaar het probleem dat mijn passagier zich bijna nergens aan vast kon houden rij zelf op een GSX-r en had mijn lerenpak aan ik heb het later opgelost door een spanband om mijn middel heen te doen. Misschien dit doorgeven aan de rest van de rijders.
 
Heb zojuist een prachtige honda cbr 900 RR fireblade opgesnord. Ga ik woensdag even bij kwijlen. Als ie bevalt....
 
Mijn kawa is mij heilig maar ik wil wat zwaarders gaan rijden. Opties: RSV mille, Hond fireblade, Buell firebolt of Yamaha R1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan