Mpp 2ct vs Pirelli rosso corsa

Status
Niet open voor verdere reacties.
21 jul 2008
22
0
Beste mensen,

Helaas is het weer zover dat ik de beurs mag trekken om nieuwe banden te kopen. Ik ben echter aan het twijfelen tussen 2 types. De MPP 2ct en de Pirelli rosso corsa.

Op het moment heb ik de MPP 2ct's eronder en daar ben ik helemaal niet ontevreden over, maar ik heb wel altijd erover gedacht om die Pirelli's te proberen. Nou blijkt uit mijn zoektocht dat de Pirelli's een stuk duurder zijn. Nou vind ik het niet erg om een paar tientjes meer uit te geven, mits de Pirelli's het geld waard zijn.

Zijn er mensen die beide banden hebben gehad en me hun oordeel over de banden kunnen geven? En hoe zit het met de levensduur van de Pirelli's?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Waarom zou je van band verwisselen als je huidige band én goedkoper is én je nooit in de steek heeft gelaten? ..

Mijn motto: Blijf bij de band die je zelf vertrouwen geeft.

Ik rij nu nog steeds de normale (dus niet 2ct!) MPP omdat deze mij gewoon nog nooit heeft verrast, nog geen 1 uitstapje, glijertje of iets onverwachts. Zelfs niet in de regen (en ik rij er als dagelijks vervoer op).

De gewone MPP is een stuk goedkoper, maar wel verouderd volgens sommige. Maar je moet niet alleen naar andere kijken het belangrijkste is je eigen praktijk ervaring.

En zolang de normale MPP op de markt blijft, blijft deze band onder mijn zx6r..

Ik kan wel elke keer een nieuwe band proberen maar dan blijf je proberen en ontdekken. Met de MPP kan ik de eene dag de hele dag knee downen, en de volgende dag door de stromende regen vlot doorrijden. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan