MQP

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Ik heb een zwarte Motorjack van MQP, en nu zocht ik een bijpassende broek.
Ik heb een aantal broekmodellen en prijzen op de site van motorgoedkoop gezien. Aleen ik wil graag even weten hoe de spullen eruit zien, en aangezien www.mqp.nl totaal niet meer te bereiken is. Vroeg ik mij af waar ik in godsnaam die modellen kan bekijken.
 
Wat dacht je van de winkel?? Een broek moet je passen. Of rijdt je ook virtueel motor??

Chrissie, die heel blij is met zijn nieuwe motorbroek!!
 
MQP is samen met Safe failliet gegaan. denk dat het moeilijk wordt om er een broek bij te vinden. misschien past er wel een ander merk broek bij als is een broek van het zelfde merk wel het mooist.

suc6 met zoeken.
 
Kijk passen is inderdaad wel een optie, alleen aangezienik momenteel op mijn werk zit niet echt. Daarnaast wil ik graag de broek even zien voor ik hem koop, dus als ik nou gewoon weet wat ik wil. Dan kan ik even wat winkels af gaan bellen of zij het model hebben.
 
ik ben ook al op zoek geweest en kan je melden dat je idd beter naar een winkel kan gaan, omdat je daar meer geluk hebt.
MQP bestaat nog wel ( ik heb ze op de beurs gezien en ze verkopen nog pakken)
Maar over hoe en wat kan ik je verder helaas niet helpen
 
Het is al eens eerder bij mf gezegd; mqp was vroeger een onderdeel van de safe'clan', echter zijn zowel safe als mqp opnieuw begonnen en wel ieder voor zich. De kleding van mqp is 'overal' wel te krijgen. (en dus ook nieuwe modellen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan