MRA in combinatie met TomTom Go

Nou, ik heb alles werkend. IK heb deze winter een Ottocast op mn TRX gemonteerd. Mn TT 550 werd brak, en altijd maar gezeur met wegvallende verbinding, koppeling met MyDrive deed moeilijk, etc.
Ik gebruik nu de TomTom GO app, en de routes maak ik in MRA.
Wat is dat toch jammer dat de functies die MRA in hun navigatie app gebouwd heeft mbt routepunten etc, niet werken op Android Auto. Het kan op AA niks meer met een route dan de TTGo app. En de TT is op alle gebieden beter dan de MRA app.
Hopen dat MRA zich op dat gebied nog verbeteren zal!
 
Het Android Auto en Apple Carplay gedeelte van MRA Next krijgen nog een grote update. Waarschijnlijk nog in Februari.
Ben benieuwd wat daaruit komt.
Ik deel je mening. TT Go is veel stabieler. Daarom het nog steeds mijn belangrijkste navigatie app voor het rijden van routes. Maar MRA heeft wel leuke functies die handig kunnen zijn. Voorwaarde is wel dat het van te voren plannen van een route een hobby van je moet zijn. Aangezien die extra functies echt afhankelijk zijn van planning.
 
Het Android Auto en Apple Carplay gedeelte van MRA Next krijgen nog een grote update. Waarschijnlijk nog in Februari.
Ben benieuwd wat daaruit komt.
Ik deel je mening. TT Go is veel stabieler. Daarom het nog steeds mijn belangrijkste navigatie app voor het rijden van routes. Maar MRA heeft wel leuke functies die handig kunnen zijn. Voorwaarde is wel dat het van te voren plannen van een route een hobby van je moet zijn. Aangezien die extra functies echt afhankelijk zijn van planning.
Het gaat mij erom zelf even vlot een mooie, of handige route te kunnen maken. Aangezien dat mijns inziens op een klein scherm niet goed kan, doe ik dat thuis. Dat gaat puik met MRA. Maar fotos toevoegen, route maken voor anderen en meer van die dinge interesseert me niet. Mijn hobby is motorrijden, niet route uitzetten of navigatieapps testen.
 
Ik doe mijn routes via de website van MyDrive synchroniseren op mijn systemen. Dan staan ze wel in de TT Go app.
Via de MyDrive app lukt me niet, en ik vind dat redelijk ambetant.
Daar loop ik dus ook tegenaan. Wel vervelend, omdat je natuurlijk geen laptop bij je hebt als je op pad bent. Zou het ook via de webversie op de telefoon werken?
 
Daar loop ik dus ook tegenaan. Wel vervelend, omdat je natuurlijk geen laptop bij je hebt als je op pad bent. Zou het ook via de webversie op de telefoon werken?
Ja, zet de routes met Mydrive op mn telefoon in de Go app. Moet ik soms wel meerdere keren herhalen, maar uiteindelijk werk dat wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Terug
Bovenaan Onderaan