MRHAWKEYE aangereden op A13 van achteren..

Klote voor je Hawkeye. Succes met het herstel en de afhandeling van je schade.

En ..ik vraag me af wat de dagwaarde is van een gsx1100f uit 94. Wat was die site ook al weer?

Bij Unive hebben ze me ooit verteld dat ze de dagwaarde onder andere bepaalden aan de hand van de staat van de motor vóór het ongeval en een vergelijking met motoren van hetzelfde type op internet. Een beetje rondkijken naar gsx1100f's op marktplaats enzo zou je dus een beetje een idee moeten geven van de dagwaarde.
 
Hmmmmm als je even rondsnuffelt op internet dan kom je denk ik op een dagwaarde van rond de 4000 euro uit.....
 
ik heb niet héél het topic gelezen, maar is de betere plaats in een traag rijdende file niet TUSSEN de auto's (en dan bedoel ik niet tussen de motorkap en de achterkoffer van de wagens maar tussen de deuren), omdat je mi dan altijd wat méér remweg hebt en als een wagen dan toch achterop wil rijden, dan heeft hij/zij méér kans heeft een andere wagen te raken.
als je tussen de wagens gekneld raakt zal de zijwaardse snelheid toch veel lager liggen dan de snelheid die je kunt hebben bij een kop - staart botsing.
 
ik heb niet héél het topic gelezen, maar is de betere plaats in een traag rijdende file niet TUSSEN de auto's (en dan bedoel ik niet tussen de motorkap en de achterkoffer van de wagens maar tussen de deuren), omdat je mi dan altijd wat méér remweg hebt en als een wagen dan toch achterop wil rijden, dan heeft hij/zij méér kans heeft een andere wagen te raken.
als je tussen de wagens gekneld raakt zal de zijwaardse snelheid toch veel lager liggen dan de snelheid die je kunt hebben bij een kop - staart botsing.

Volgens mij heb jij niet heel het topic gelezen :?
 
Oké, je zet je ex naast je huidige. En ik mag dan je kofferdragendevriendje zijn :? })



Jahoor, klop me wel een bult, heb ik voor jou wel over *D

Of bedoelde je met zelfgemaak die aardbeien ??

Ja zoiets *D
Maar wie is dan mijn ex en mijn huidige vriendje in deze :? :X
Kan ik niet gewoon 3 vriendjes hebben :? of meer :X


Slagroom jah.
Hoe staat het met die bult inmiddels? groeit ie al? 8-)
 
Ja zoiets *D
Maar wie is dan mijn ex en mijn huidige vriendje in deze :? :X
Kan ik niet gewoon 3 vriendjes hebben :? of meer :X


Slagroom jah.
Hoe staat het met die bult inmiddels? groeit ie al? 8-)


De brutaliteit..in mijn topic vreemd gaan

OVER DE KNIE

Broek UIT

KLETS KLETS KLETS
 
Voelt dat nou lekker? B|


Dat ligt eraan...... :P
Of iemand iets lekker vind heeft te maken met een aantal factoren.
Allereerst de beleving en de gedachte daarachter, dan de omstandigheden waarin de persoon zich bevind, de waarneming van de omgeving, de herindering of juist de gemiste herindering, en of er ruimte is om te genieten. Ook de psychosociale kant speelt een rol in de beleving of iets lekker is al dan niet.

en.....voelt het lekker voor jou? *D







[me]janice vraagt zich af WAT er eigenlijk lekker moet voelen :X [/me]
 
De brutaliteit..in mijn topic vreemd gaan

OVER DE KNIE

Broek UIT

KLETS KLETS KLETS

Zal dat lekker zijn :?
Ook hier is de grote vraag:
Hoe ervaar je de omgeving, hoe zit je in je vel enz en vind je kletsen een leuke bezigheid. De meeste vrouwen houden wel van kletsen, mannen wat minder had ik begrepen, maar het doet me goed een man te treffen die graag kletst :} :+





hoe gaat het verder met hawk? nog veel last van spieren rug e.d.?
 
Zoooooooooooooo hee............. lees het nu pas, das klote Mr Hawkeye!
En juist met de bijzondere kuipdelen...
Sterkte en beterschap!
 
Zal dat lekker zijn :?
Ook hier is de grote vraag:
Hoe ervaar je de omgeving, hoe zit je in je vel enz en vind je kletsen een leuke bezigheid. De meeste vrouwen houden wel van kletsen, mannen wat minder had ik begrepen, maar het doet me goed een man te treffen die graag kletst :} :+

hoe gaat het verder met hawk? nog veel last van spieren rug e.d.?

Niet afleiden!

Jij ging vreemd! potjandorie al die dames truukjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan