MRHAWKEYE aangereden op A13 van achteren..

Ja zoiets *D
Maar wie is dan mijn ex en mijn huidige vriendje in deze :? :X
Kan ik niet gewoon 3 vriendjes hebben :? of meer :X


Slagroom jah.
Hoe staat het met die bult inmiddels? groeit ie al? 8-)
3 of meer :? Van mij wel, maar jah... wat moet ik anders zeggen als ik pas op nr 3 sta.... :P ;)



Bult groeit idd. Maar slinkt ook wel weer eens. Gaat een beetje op en neer nog steeds. Lief dat je d'r naar vraagt *D

Ik hoop dat iedereen begrijpt dat ik een knieblessure heb met veel vocht erin ??



De brutaliteit..in mijn topic vreemd gaan

OVER DE KNIE

Broek UIT

KLETS KLETS KLETS
AAAUUHHWWwww......Nondeju...je hebt ook van die grote handen...




Of..eueuhh....oepss.....



[me]janice vraagt zich af WAT er eigenlijk lekker moet voelen :X [/me]
Da's nou ook wel weer zielig... '( ... ;)




Zal dat lekker zijn :?
Ook hier is de grote vraag:
Hoe ervaar je de omgeving, hoe zit je in je vel enz en vind je kletsen een leuke bezigheid. De meeste vrouwen houden wel van kletsen, mannen wat minder had ik begrepen, maar het doet me goed een man te treffen die graag kletst :} :+





hoe gaat het verder met hawk? nog veel last van spieren rug e.d.?
Hawk kletst je de oren van de kop...letterlijk..of figuurlijk, als ie maar kletst ;)
 
Laatst bewerkt:
3 of meer :? Van mij wel, maar jah... wat moet ik anders zeggen als ik pas op nr 3 sta.... :P ;)



Bult groeit idd. Maar slinkt ook wel weer eens. Gaat een beetje op en neer nog steeds. Lief dat je d'r naar vraagt *D

Ik hoop dat iedereen begrijpt dat ik een knieblessure heb met veel vocht erin ??AAAUUHHWWwww......Nondeju...je hebt ook van die grote handen...




Of..eueuhh....oepss.....Da's nou ook wel weer zielig... '( ... ;)Hawk kletst je de oren van de kop...letterlijk..of figuurlijk, als ie maar kletst ;)

Op nummer 3 :? nee, ik maak geen onderscheid, dat doe ik met mijn kinderen immers ook niet 8-)

Hoe ervaar je dat kletsen van hawk :? wil je erover praten? :P
[me]janice kletst vrloijk terug *D
[/me]


ik wist niet dat baksteen een zere knie had, sterkte ermee.


Vond al dat het verkeer behoorlijk agressief was in omgeving Arnhem, maar nu snap ik het! Bakkie is minder snel :+ Leuke landhuizen en kastelen daar en veel trouwlustigen :}

Maar nu is het de bedoeling dat jij ook vertroeteld wordt door de mf dames :?
mwah, je krijgt van mij een knuffel en een kus op je voorhoofd alvast ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey Hawkeye, kloten voor je man

Ik weet niet of ut al gezegd is (heb geen zin om alles te lezen ;) ) maar die gekneusde ribben van je kan je nog wel een maandje of 3-4 blijven voelen, en goed!

Ik heb zelf een keer een rib gekneusd, en heb zo'n beetje 2 maanden niets met mijn bovenlijf kunnen doen, zelfs daarna was ut nog redelijk pijnlijk. Heeft zo'n 4 maand geduurt voor ik er helemaal van af was.

Veel sterkte en succes met de afhandeling!
 
Bedankt allen!


Zo nu ga ik de modjes tellen hier, helpen jullie mee?
 
Bedankt allen!


Zo nu ga ik de modjes tellen hier, helpen jullie mee?

0,0 heb ik er geteld

stelletje lutsers zijn het, om te bannen staan ze te trappelen en als er iets met de motor is zie je ze noooit met een bloemetje ofzo.

ik hoop dat het weer een beetje met je gaat, die arme behaarden kan je niet te lang alleen laten toch??
 
0,0 heb ik er geteld

stelletje lutsers zijn het, om te bannen staan ze te trappelen en als er iets met de motor is zie je ze noooit met een bloemetje ofzo.

ik hoop dat het weer een beetje met je gaat, die arme behaarden kan je niet te lang alleen laten toch??
wrom niet :? ... dat haar groeit wel door :X

trouwens ... waar blijven de pics B|
Hoe kunnen we nu ramptoerist spelen als er geen piccies zijn B|
 
0,0 heb ik er geteld

stelletje lutsers zijn het, om te bannen staan ze te trappelen en als er iets met de motor is zie je ze noooit met een bloemetje ofzo.

ik hoop dat het weer een beetje met je gaat, die arme behaarden kan je niet te lang alleen laten toch??

1) Mee eens, lutsers TDI met een rode I. Maar wel eentje van Spider ergens :} :}

2) Goat wel, met vlagen gaat het goed en met vlagen slecht.

3) En die arme behaarden zitten nu over die grondwet na te denken. Kan ik straks weer die 50 cm lange oorharen scheren.

Zo tiet for een haringkie, daarna een pilske en daarna een manneke pis.
 
Laatst bewerkt:
damn. krijg d'r kippenvel van. wat d'r had kunnen gebeuren :X

sterkte met het herstel!
 
GVD zeg, zie het nu net pas, das mooi kut, uit de begins post lijkt het erop dat er weer een GSX1100f minder is(nog niet het hele topic gelezen). Gelukkig ben je zelf nog heel. Veroorzaak je zelf geen ongeluk, doet een ander het wel voor je :(


Beterschap en succes met afhandelen enzo

ps, ga je nu ook een RF kopen 8-)
 
GVD zeg, zie het nu net pas, das mooi kut, uit de begins post lijkt het erop dat er weer een GSX1100f minder is(nog niet het hele topic gelezen). Gelukkig ben je zelf nog heel. Veroorzaak je zelf geen ongeluk, doet een ander het wel voor je :(


Beterschap en succes met afhandelen enzo

ps, ga je nu ook een RF kopen 8-)

Mijn voorkeur gaat uit naar een GSXR ;) Mijn oude liefde
 
Hmmm MrHawkeye, niet zo leuk wat je is overkomen... ik lees het nu pas.
Hopelijk gaat het al wat beter met je lijf, je egodeuk maakt me geen hol uit,d'r was toch al zo verdomt weinig van over! :+

Wanneer is het fototijd? ik ben wel benieuwd naar de piccies,ik heb nog nooit een achterband gezien met geintegreerde kentekenplaat(moet je patent op aanvragen! :P )

Nou genoeg gewazelt,veel beterschap en hopelijk pakt het toch nog gunstig uit voor je!

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan