My first Harlie

Nee, dat vind ik te modieus/trendy. Het gaat meer om de verhoudingen. Alles moet sinds een tijdje laag, dik, pompeus en opgeblazen. Geef mij maar zo'n dyna achtige hd.
Daarom kun je beter geen mode/trends volgen maar beter je eigen gang gaan. Ik volg toch ook totaal ongehinderd door smaak m’n eigen weg.

Is er voor die dikke lamp ook een minder diepe ring gemaakt?
 
En zo heeft iedereen zijn eigen smaak en mening. Als jullie maar onthouden dat ik gelijk heb, dan heb ik daar verder wel vrede mee hoor. :+
 
Aan een Fat boy is niks modieus ding bestaat al een eeuwigheid. :Y

Met de fat boy begon de breed/dik trend wat het cruiser straatbeeld nu zo'n beetje bepaalt. Daarna kwamen de jaren 30 brandweerwagen spatborden weer, de classics, de dikke vorken, dikke wielen, de giga achtersloffen enz. Vraag willekeurig iemand nu wat hij mooi vindt, en 9 van de 10 keer moet ie dik zijn. Geeft niet, maar doe mij maar de meer chopper gebaseerde look, kwestie van smaak.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een blok aluminium besteld waaruit ik een nieuwe koplampsteun uit ga vijlen en schuren zodat de behuizing hoger en dieper tussen de vork komt te liggen. Als het niks is kostte me dat vier euro en vierentachtig cent. Moest toch meer hebben dus gelijk de vzk over meer producten uitgesmeerd.
 
Voor.
EFFDD042-01C1-455A-B3F1-ECCC58EDB726.jpeg

Na
F46AFBBE-BBE7-400B-93C2-666A7C336B74.jpeg

had een balkje dat de zelfde maat had gebruikt om te proberen.
misschien nog een cm lager.

zijkant nu.

23F1481C-24F6-4304-AE9E-ACC2A6D2598B.jpeg
 
Daarom kun je beter geen mode/trends volgen maar beter je eigen gang gaan. Ik volg toch ook totaal ongehinderd door smaak m’n eigen weg.

Is er voor die dikke lamp ook een minder diepe ring gemaakt?

weet niet hoeveel inch , maar kijk ff op aliexpress daar staat genoeg (zoek op 7 inch trim ring)
 
Mooi dagje geweest voor wat uitwaaien op de nieuwe fiets Willem, ik kan me goed voorstellen dat dat 8-):] was.

Ik heb met belangstelling dit topic doorgeworsteld en toch aardig wat nuttige opmerkingen gelezen. Zelf overweeg ik ook heel sterk om een HD aan te schaffen (zodra ik de gewenste aanpassing op mijn roze kaartje heb). Ik ben zelf tot over mijn oren verliefd op de 883 Black Denim maar zoals zo vaak mankeert er toch wat. 883 is wat onderbemeten, 1200 is net wat fijner maar die is weer niet in Black Denim te koop. Verder twijfel ik of de 883/1200 niet net te klein voor me is en of ik niet gelijk voor een Breakout of FXDR moet gaan, maar dan komen de financiën wat klem te zitten dus zou ik aangewezen zijn op een gebruikte versie en daar kom jij met dit topic prima in dat straatje, een aanschaf als de jouwe zou ik ook niet als straf ervaren :t .

Vooral doorgaan jongens/meiden, spui je mening en know-how
 
Mooi dagje geweest voor wat uitwaaien op de nieuwe fiets Willem, ik kan me goed voorstellen dat dat 8-):] was.

Ik heb met belangstelling dit topic doorgeworsteld en toch aardig wat nuttige opmerkingen gelezen. Zelf overweeg ik ook heel sterk om een HD aan te schaffen (zodra ik de gewenste aanpassing op mijn roze kaartje heb). Ik ben zelf tot over mijn oren verliefd op de 883 Black Denim maar zoals zo vaak mankeert er toch wat. 883 is wat onderbemeten, 1200 is net wat fijner maar die is weer niet in Black Denim te koop. Verder twijfel ik of de 883/1200 niet net te klein voor me is en of ik niet gelijk voor een Breakout of FXDR moet gaan, maar dan komen de financiën wat klem te zitten dus zou ik aangewezen zijn op een gebruikte versie en daar kom jij met dit topic prima in dat straatje, een aanschaf als de jouwe zou ik ook niet als straf ervaren :t .

Vooral doorgaan jongens/meiden, spui je mening en know-how
Ik heb de sportster laten staan omdat die te groot/hoog was. De FXD kan ik zelfs op.
En als het veroorzaken van een brede glimlach een straf is voor het rijden van een occasie dan laat ik me graag straffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan