Dit gaat over een twincam , dacht dat hij een evo wilde kopen , nu begin ik te twijfelen ,is het een evo of een twincamDat is het voordeel van een Harley hij blijft redelijk waardevast,maar probleemloos zijn die 99ers zeker niet(zie mijn link)
Het gaat over een 1999 FXD Dyna Glide.Dit gaat over een twincam , dacht dat hij een evo wilde kopen , nu begin ik te twijfelen ,is het een evo of een twincam
eerste goed , tweede zou ik niet doen of hij moet verbeterd zijn ( met rekeningen erbij )
Dat is dus de twincam , zou ik nog eens een dagje over slapen , weinig bieden , ff vragen wat het gaat kosten om de aanpassingen te laten doen als het nog niet gebeurt isHet gaat over een 1999 FXD Dyna Glide.
Als het een evo zou zijn dan had ik hem net gekocht maar een twincam hoef ik niet.Gewoon zo`n kutding kopen en inderdaad opnieuw opbouwen , en je rijdt zonder fratsen ..en voor de rest neuzelen jullie hier nog maar even op door
Thnx inderdaad.Het gaat over een 1999 FXD Dyna Glide.
Mooi, dat bevestigt het verhaal van vele anderen waaronder die van m’n broer, die zegt het zelfde.Dat is dus de twincam , zou ik nog eens een dagje over slapen , weinig bieden , ff vragen wat het gaat kosten om de aanpassingen te laten doen als het nog niet gebeurt is
De prijs is het bewijs ,, als ie zeer goedkoop is gewoon inslaan dat ding ..(als ie op dat moment goed is)Thnx inderdaad.
6250€ en dan moet er een reparatie bij opgeteld worden. En het is de bedoeling om er mee te rijden en niet nog een project erbij.De prijs is het bewijs ,, als ie zeer goedkoop is gewoon inslaan dat ding ..(als ie op dat moment goed is)
u hef gelyk ` er is Ijzer zat te koop .. dus maar kalm aan ...6250€ en dan moet er een reparatie bij opgeteld worden. En het is de bedoeling om er mee te rijden en niet nog een project erbij.
Ik kijk wel even verder.
Deze motor komt zonder enige vorm van onderhoudshistorie en is in 2013 in nl ingevoerd. Natuurlijk zou ik er geluk mee kunnen hebben en ook tienduizend kilometer kunnen rijden zonder dat het fout gaat. Maar ik kan ook pech hebben.Ik rij al ruim 10.000 km op een twin cam (1999 road king) zonder ook maar 1 probleem. Moet ik wel bijzeggen dat die bij aankoop(vorig jaar) al de upgrades had met betrekking tot cam chain tensioners
Ik ga mij eens inlezen, misschien is het de moeite waard om een kenteken op een Uit de usa geïmporteerde motor te krijgen. Het is eerder gedaanMet deze motor hoef je volgens mij niet naar Lelystad. Hij moet voldoen aan de toelatingseisen voor Europa. Daar hoeven ze niet op te rijden maar alleen in te voeren. Weet alleen niet of dit in 1 keer lukt, omdat er sommige dingen voor de US toch anders zijn als hier. Begrijp alleen niet dat zo,n bedrijf dat zelf niet gewoon verzorgd als ze het zelf allemaal zo goed weten. De eventuele konijnen uit de hoed zijn nu voor de koper, helaas.
Ik zal me er niks van aantrekken, beloofd. Enige moeite om probleemloos te rijden door me er in te verdiepen lijkt me niet onverstandig.Niets van die negativiteit over Harley aantrekken. Op een Harley kost het moeite om een beetje vlot te rijden. Daardoor kun je lol hebben zonder direct je rijbewijs op het spel te zetten. Amerika ook, daar zijn geen bochten en de snelheden liggen laag.
In Nederland is het leuk rijden. In de eiffel kun je met een superbike nog een beetje in een normaal werkgebied komen. Hier is het gewoon overkill (al blijft het leuk om af en toe om af en toe even open te draaien).
Ik zal me er niks van aantrekken, beloofd. Enige moeite om probleemloos te rijden door me er in te verdiepen lijkt me niet onverstandig.
[/QUOTE
Probleemloos rijden ????
Met enige moeite dan hè? Wel lezenProbleemloos rijden?
De jouwe? Laat me raden, doorgeslagen bougie?
Nieuwe achterband ?
In Amerika geen bochten?wat een onzin,in de USA zijn meer dan genoeg gebieden die vol bochten zijn,heel wat meer dan heel Duitsland enNiets van die negativiteit over Harley aantrekken. Op een Harley kost het moeite om een beetje vlot te rijden. Daardoor kun je lol hebben zonder direct je rijbewijs op het spel te zetten. Amerika ook, daar zijn geen bochten en de snelheden liggen laag.
In Nederland is het leuk rijden. In de eiffel kun je met een superbike nog een beetje in een normaal werkgebied komen. Hier is het gewoon overkill (al blijft het leuk om af en toe om af en toe even open te draaien).
Ik rij met een twincam van 2003, ik ga deze aanpassing deze winter laten uitvoeren en misschien samen met andere nokkenassen.Ik heb zitten zoeken en ik zie dat er diverse vervangers zijn maar er word niet gezegd wat het kost om de boel te plaatsen. Wat zouden de kosten zijn om de kettingspanner te vervangen voor een beter exemplaar?