N.O.P. Deeltje 9 " Waar het (race)seizoen al is begonnen!! "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Noppers,

A.s. zaterdag 30 juli staat de barbecue gepland.
De volgende personen hebben zich hiervoor gemeld: Ronald, Munkey, Kawajaap, Meeleesjan, Fietsert, CBHans (ovb).

Bijdrage voor dit programma: € 15,- p.p. (svp zaterdag contant meebrengen)

Het programma is als volgt:Om 11 uur verwachten we jullie bij Restaurant De Knoefbakker, Hardenbergerweg 105, 7678 VR te Geesteren. Dit is het startpunt van de rit. Van daaruit maken we een rondje van ongeveer 150 km (schat ik) met een tussenstop. Het eindpunt is bij ons thuis in Klausheide waar we vervolgens gaan barbecuen. Jullie kunnen overnachten bij ons en krijgen 's ochtends een ontbijt.
Belangrijk: diegenen die inderdaad willen blijven slapen, dienen eigen slaapspullen mee te nemen! We hebben een tweepersoons bed waar er eventueel twee kunnen verblijven, maar verder moeten jullie hier zelf voor zorgen.

In verband met het bestellen en organiseren van de barbecue, willen wij UITERLIJK A.S. WOENSDAG 27 JULI weten of er nog mensen zijn die NIET meer mee gaan. Wanneer we na woensdag geen afmeldingen hebben gehad dan gaan we er vanuit dat de mensen die zich aangemeld hebben ook daadwerkelijk komen. (Dat betekent dus ook dat de bijdrage ad € 15 betaald dient te worden!)

Hopelijk zijn jullie ook nog steeds enthousiast en kunnen we er een mooie dag van maken! :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Nog even een compacte slaapzak regelen :]
heb alleen van die lompe van 20 kg _O- gelijk ff tentje bij mn broertje ophalen wie weet toch maar eens weer kamperen in de vakantie.............maar dan moet het wel eerst beter weer worden :P
 
Nog even een compacte slaapzak regelen :]
heb alleen van die lompe van 20 kg _O- gelijk ff tentje bij mn broertje ophalen wie weet toch maar eens weer kamperen in de vakantie.............maar dan moet het wel eerst beter weer worden :P

hmm tja, ik weet niet wat de rest doet? slapen/niet slapen? anders moet ik nog ff wat verzinnen zodat ik dat mee kan nemen :9
 
Ik blijf :Y , ga niet 's avonds laat nog terug na de barbeknoei.

Ach met een paar spanbanden of een spin kom je een heel eind. Heb ook nog wel een zadeltasje wel een kleintje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan