Naar school met de motor, waar laat je de boeken?

Ik ga niet elke dag op de motor naar school, maar als ik ga heb 't hele zooitje altijd gewoon op m'n rug.

Is niet echt fijn als je een week achter elkaar met een kilo of 10 op je rug hebt gereden.
Maar een tanktas :j of een koffer :j is natuurlijk gewoon geen optie!!
Dat is zo MEGA lelijk!! 8-)
Die tanktas van mij is retestoer. Net als ik & m'n motor, natuurlijk 8-)
 
Ik ga dus iedere dag met de motor naar school, nu is dit best wel gevaarlijk bij een ongeluk dat door het hoge gewicht van de boeken enz m'n rug breekt.

Gaan er nog meer studenten hier met de motor naar school? En waar laten jullie de boeken dan?
En hoe gevaarlijk is het eigenlijk.

Ook best wel gek; denk nu de hele tijd over veiligheid na enz en wat er wel niet kan gebeuren maar als ik op de motor zit denk ik er geen moment aan.

Als ik op de motor ga, kijk ik gewoon met iemand anders (=leuke dame) mee, hoef je niet te sjouwen ;)

EDIT: tanktassen zijn leeeeelijk!
 
Als ik op de motor ga, kijk ik gewoon met iemand anders (=leuke dame) mee, hoef je niet te sjouwen ;)

EDIT: tanktassen zijn leeeeelijk!

alleen leuke dames zijn nogal dun gezaaid bij mij in de klas :(
Er zitten om precies te zijn NUL dames bij mij in de klas '(
 
Ik ga dus iedere dag met de motor naar school, nu is dit best wel gevaarlijk bij een ongeluk dat door het hoge gewicht van de boeken enz m'n rug breekt.

Gaan er nog meer studenten hier met de motor naar school? En waar laten jullie de boeken dan?
En hoe gevaarlijk is het eigenlijk.

Ook best wel gek; denk nu de hele tijd over veiligheid na enz en wat er wel niet kan gebeuren maar als ik op de motor zit denk ik er geen moment aan.

topkoffer!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan