Nachtrit!!!! 25 Juni 2e Poging Op Een Zomerse Nacht

Nog een laatste moment aanmelding :)
Ik zal er ook zijn *O*

Weet alleen niet of ik de hele rit mee rij; fysiek ongemak.. Maar we zien wel hoe het gaat :+
Top :)



Voor wie denkt aan afhaken, doe dat bij voorkeur ff tijdens een stop.
Dit om kansloze zoekacties te voorkomen.


Denk ook ff aan een helder vizier. Donker vizier is echt waardeloos op een donker dijkje :P
 
Goeie tip.


Moeten we iets te eten mee nemen of is er net als vorig jaar een terrasso open?


En natuurlijk niet vergeten om die losse euro voor `t pontje mee te nemen.
 
Iets te drinken / eten meenemen is altijd handig, MAAR we hebben een stoppie onderweg waar voor drinken en eten gezorgd wordt.


Vertel er niet meer over, dat blijft en verrassing *D
 
Tis nog steeds miezer, net 1 uur effe op de motor, maar toch nat... Heb ook geen regenkleding, misschien komt het daardoor. })
 
Top :)



Voor wie denkt aan afhaken, doe dat bij voorkeur ff tijdens een stop.
Dit om kansloze zoekacties te voorkomen.


Denk ook ff aan een helder vizier. Donker vizier is echt waardeloos op een donker dijkje :P

Uiteraard, als ik afhaak meld ik dit natuurlijk wel even :)

Heb er zin in *O*
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier vanavond!
(Het is al mooi droog in Delft)



Ik wens dat ik erbij kon zijn... '( :X -O-
 
Xtra, heel veel succes straks met je nachtrit!
Ik hoop dat jullie een leuke, goede rit hebben en dat het weer een beetje meewerkt ;)
Thnx, volgens mij gaan we het best treffen.

Zag dat het 15 graden blijft vannacht *D
 
Ik wil eigenlijk ook wel aanhaken ik kom uit ridderkerk kan ik ook nog ergens aanhaken ?
Vast wel, lees ff hierboven waar al afspreekpunten zijn en anders gewoon zelf ff naar de Mac rijden :Y










Koffieshotje gepakt :9
 
Ga jullie gewoon bij de Mac zien, ich bin dabei. Te herkennen aan het bushok met het geluid van een oude bommenwerper. :+

*Gooit ook nog maar wat koffie erin.
 
Veel plezier en veilige kilometers met deze nachtrit!
Had graag mee gewild lijkt me erg gaaf, maar heb op dit moment niet het idee dat ik fit genoeg ben om een nacht te rijden.

Heel misschien dat ik nog wel even langs kom rijden bij het tankstation om jullie uit te zwaaien :P :W
 
bandenspanning;check oliepeil:check benzine:zo nog ff doen poetsen:euh...tis toch donker :9 ik ga zo m'n pak al in *O*

eerst nog n bakkie pleur ;)
 
Laatst bewerkt:
bandenspanning;check oliepeil:check benzine:zo nog ff doen poetsen:euh...tis toch donker :9 ik ga zo m'n pak al in *O*

eerst nog n bakkie pleur ;)

Nu je pak al in?! :o

Hoe lang denk je er over te doen naar Stolwijkersluis.. :+

Oh en, bandenspanning: hebben ze vast wel gecheckt toen m'n nieuwe band er op ging gisteren O-)
Oliepeil: van de week olie bijgevuld.
Benzine: afspreekpunt Gouda is een tankstation :)
Poetsen: ja, heb ik dat g*dverd*mme voor het eerst in dik een half jaar gedaan, gaan we in het donker rijden :(
 
[me="Xtra"]gaat ook opstappen en vast met wat anderen naar Nieuwegein.[/me]


Tot straks! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan