Nederland Oost 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwam van mijn werk af in Deventer, tussen Bathmen en Lochem stond file ivm werkzaamheden.

Orale sex TK, das dan wel pijpen als de vrouwen stil zijn.
Alleen dan zijn ze stil, of je drukt hem er net iets te ver in,
dan hoor je ook wat :+

Nope...laat je fantasie eens werken man 8-)
Pijpen=orale sex....maar orale sex is niet alleen pijpen...en verder zeg ik nix 8-)

Of wellicht wip-les nodig? })
 
Kom net terug uit Enschede, volgens mij gaan ze daar vanavond ook een grote politie controle houden. Op de Deurningestraat, bij het oude pand van Arke, Stond wel 15 man politie. Dus mocht je nog in Enschede gaan stappen let op.
 
Kom net terug uit Enschede, volgens mij gaan ze daar vanavond ook een grote politie controle houden. Op de Deurningestraat, bij het oude pand van Arke, Stond wel 15 man politie. Dus mocht je nog in Enschede gaan stappen let op.


hoezo, let op?

ik rol zo naar huis hoor :P
 
Goeiemorgen @ll

heb net de posting van nadat ik achter de klap was gegaan tot nu gelezen.....

Dit was toch een motor forum ?? alleen Angela Groothuizen ontbreekt nog.... :+

Het weer is nu 3 x niks , maar het lijkt erop dat het buien complex in de loop van de ochtend naar onze oosterburen vertrekt , en er ligt niet vlak voor onze kust een nieuwe te wachten *O* ,, dus het kan wel eens droog worden , al sluit ik geen klein buitje uit......

Ik denk niet dat ik m'n motor te zien krijg.....
vandaag familie mijn ouders en m'n zus + aanhang...
 
Morguhh!

Ik mag toch hopen dat het nog een beetje beter weer gaat worden vandaag.
Heir wordt je niet echt vrolijk van :N
 
Laatst bewerkt:
Moin!

Als ik buienradar moet geloven dan is het rond 9.50 droog in Enschede. Wel ligt er dan nog een klein buitje boven Hengelo.
Oftewel het wordt vast wel beter!

Zit te denken om straks eens langs die motorzaak in Rijssen te gaan. Nog meer mensen die kant op toevallig?
 
Moin!

Als ik buienradar moet geloven dan is het rond 9.50 droog in Enschede. Wel ligt er dan nog een klein buitje boven Hengelo.
Oftewel het wordt vast wel beter!

Zit te denken om straks eens langs die motorzaak in Rijssen te gaan. Nog meer mensen die kant op toevallig?

Wat is daar te doen dan :?
 
Op een paar relletjes na niets gemist hier sinds gisteren middag zo te zien... Weliswaar 6 pagina's overgeslagen, maar iets boeiends zegt men toch al nooit hier :+
 
Op een paar relletjes na niets gemist hier sinds gisteren middag zo te zien... Weliswaar 6 pagina's overgeslagen, maar iets boeiends zegt men toch al nooit hier :+
Niks gemist??? T ging toch zeker 2 pagina's over het sociale leven van T.rex

Toch??
had mn leesbril niet op vandaar 8-)

Wat is daar te doen dan :?
Ooh, gewoon brommers kieken, ben dr al lang niet geweest, that's all })
 
Niks gemist??? T ging toch zeker 2 pagina's over het sociale leven van T.rex

Toch??
had mn leesbril niet op vandaar 8-) Ooh, gewoon brommers kieken, ben dr al lang niet geweest, that's all })
Juist ja :P



Ik gaat heen werken, zie vanavond wel weer wat ik aantref hier :W
 
Goeie morgen @ll


Niks gemist??? T ging toch zeker 2 pagina's over het sociale leven van T.rex

Toch??
had mn leesbril niet op vandaar 8-) Ooh, gewoon brommers kieken, ben dr al lang niet geweest, that's all })


Hoe laat wilt je er naar? Denkt er over om mee te gaan was lang geleden in bij AHDM

Denkt zelf om naar de mülen te gaan, was nog nooit daar geweest dus. Of maar net rond te toeren
 
Laatst bewerkt:
@hogkat: ik weet niet wat je bedoelt met ADHM, maar ik heb het over Motor Oost in Rijssen in ieder geval

@hogkat, starscream en ieder ander: ik ben 11.00 bij de tex en dan rijdt ik om 11.15 binnendoor naar Rijssen. Volgens ons aller buienradar moet een groot deel van Overijssel dan wel droog zijn...

Wellicht tot straks !! kGa nu douche
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan