Nederland Oost 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmm ik vind om de 5000 km toch wel weer ERG vaak... maar dat zal wel komen omdat jij een ducci rijdt en ikke een cbr-etje ;) ;)

[Ex-shell medewerker modus]
Met olieën van vroeger (Lees minerale olieën) moest je inderdaad om het jaar verversen, ongeacht de kilometerstand. Dat was omdat de olie door condesnvorming kon gaan verzuren. Tegenwoordig met de huidige (half)synthetische olieën en de toevoegingen van allerlei additieven komt dit lang niet meer zo erg voor. Je kunt dus rustig een jaartje extra doen met je motorolie als je een keer een jaar wat minder km's gereden heb.
[/Ex-shell medewerker modus]

Rij trouwens wel altijd met Motul-olie... 8-)

Goedeavond allemaal! :W
 
Laatst bewerkt:
...bla bla bla...

Je kunt dus rustig een jaartje extra doen met je motorolie als je een keer een jaar wat minder km's gereden heb.

...bla bla bla... ;) ;)


ik zou wel zowiezo elk jaar de olie en filter vervangen ongeacht hoeveel km je rijdt... zo duur ist niet (zo rond 55 eurie voor mij tenminste) en het is nog geen uur werk... (koffie pauzes mee gerekend :P )

[ouwelulle modus on] Hoe ist verder met het huisje? hebt jullie de sleutel al? [ouwlulle modus uut] :W :W
 
ik zou wel zowiezo elk jaar de olie en filter vervangen ongeacht hoeveel km je rijdt... zo duur ist niet (zo rond 55 eurie voor mij tenminste) en het is nog geen uur werk... (koffie pauzes mee gerekend :P )

[ouwelulle modus on] Hoe ist verder met het huisje? hebt jullie de sleutel al? [ouwlulle modus uut] :W :W

Ach, in 2004 had ik ziekte van pfeiffer en heb dat jaar nog geen 1000 km kunnen rijden, heb de olie toen echt niet vervangen.. Wat drink jij je koffie traag trouwens... ;)

2 Juli krijgen we de sleutel, nog maar 9 nachtjes slapen wakkerliggen... *O*
 
Trouwens, als je een goedkoop motor zoekt dan kijk even op de 'te koop' topics. Zag daar toch aardige motoren voorbijkomen, ver onder de 2000 euro. Eentje voor 300 (CB250) en een vfr400r (mijn favoriet) voor ik meende 1600 euro..... je hoeft niet gelijk een dure te nemen. Ga eens ervaring op een goede oude en maak dan de overstap naar een wat duurdere en bouw het langzaam op.

Ik zie sommige op MF gelijk al met een dure motor aankomen waarvan je gelijk denkt: zal van de bank zijn.....

:^
 
Eady,

misschien is zoiets als ik heb wel iets voor jou? rijdt super gemakkelijk, maar wel onwijs comfi, foutjes in de bochten worden je vergeven en hij is niet duur in aanschaf.

foto's staan wel in mijn hyves...


OH JA, hallow allemaal, ik heb het werken weer overleeft, en ook ik heb mijn brommer bij elkaar gespaart. ja hij was goedkoop, maar de SANDERS verdiend gewoon zo slecht...
Zo ik heb het werk er ook weer opzitten bij de bloemen we hadden zomerfeest in het dorp en moesten we ook bij wezen de nodige biertjes op en de nodige buitjes gehad maar ja ik ga er weer 1 afdoppen tis weekend *O* *O*
 
Toch maar goed dat ik em nog uit de garage heb gehaald vanavond, lekker relaxt 150 km kunnen maken met bijzonder weinig verkeer. Wel jammer dat het wegdek niet overal droog was maar dat mocht de pret niet drukken :Y
 
Goede avond @ All ( of wie er dan ook nog wakker is )

Was niet echt motorrij weer vandaag, hopelijk morgen ietss beter
 
Ben wel eens bij de tex maar niet vaak, 19.00 uur kan ik vaak niet redden.
Maar komt wel, heb mijn banden nog niet eens warm als ik bij de tex ben. :)

QUOTE: heb mijn banden nog niet eens warm als ik bij de tex ben. :)

:P :P :P

Daar heb ik wel een truucje voor hoor _O-

En 19.00 uur red ik ook nooit, maar er wordt meestal pas tegen 19.30-19.45 gereden....
 
Laatst bewerkt:
Pfff ontruiming(kje) achter de rug om 1 uur vannacht... toch fijn dat de politie en brandweer op zaterdag wel snel ter plaatse zijn, ondanks dat er misschien niets aan de hand is...

Iemand toevallig nog over de oude Markt gelopen en Beef gezien??? (vast niet) Wat vond men er dan van???

@Black Katana: En die rode Katana... die bloemen waren zo lelijk!!! Beetje Dick Bruna style. Niet mijn ding! Ik durf niet eens te kijken wat ze ervoor vragen... volgensmij was het rond de 1000...
 
Goede morgen @ll

Hopen dat het vandaag beter weer is dan gister. Eerst maar even overwerken, het zal wel weer regenen als ik vrij ben -O-
 
Goeie Morgen @ll

bent wat vroeg wakker geworden hier want moeten zo een foto ga nemen van een shadow

@Eady hoop dat je wel wat rust gekregen hebben met dat ontruiming(kje)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan