Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo @ all!!

ff (onder de dienst) bij de Tex de Puzzy-brommer van MotorMieke en de 'lichte valschade' aan de Goof van Ayovoof bekeken. Baalde dak zelf nie kon rijden, maar goed... af en toe ook verplichtingen (lees: werken).
Morgen ben ik de hele dag vrij... Wil eigenlijk, bij droog weer (kleine kans... ) :? morgenmiddag wel ff... Nog meer vrij die zin hebben om een rondje te rijden?! :) Hoelaat?! Let know!

Nou, de 'plicht' roept... (eten!!!) :P moet gaan...
Nice eve @ all! -x-
 
Laatst bewerkt:
Ook weer ter plekke....

Ayofoof, TLR-Oost, P Hewson en mijzelf hebben een leuke afsluiter gehad. Het begon met politie bezoek bij de Tex; controle van de motorfietsen.. ;)

Stukje Tex route met wat (eigen) aanpassingen om uiteindelijk bij de Lutte te eindigen waar we een bakje koffie hebben gehad...En het tempo was goed.

Dus Skip, rijden van zo'n tour heeft alleen nadelen... van chemische toiletten tot rijstkokers... dat gaat eenmaal niet samen.... Ik zag in Boekelo bij de Buren toen ik op weg was naar de Tex de Goldwings ---- R1's
 
Zo, heb net maar ff zitten oefenen met wheelies op de brommer :P
50cc 4t geeft niet echt een tof reactie vermogen op het gas, maar
zit op het balanspunt *O*
 
Zo, heb net maar ff zitten oefenen met wheelies op de brommer :P
50cc 4t geeft niet echt een tof reactie vermogen op het gas, maar
zit op het balanspunt *O*

Dat heeft ook wel wat, doen vast een stuk minder pijn als ie op je enkel valt... O-) :+

Was inderdaad een heerlijk ritje vandaag. Af en toe goed oppassen bij bochten onder bomen, maar eindelijk ff flink bochtjes kunnen rijden. Niks op de brommert aan te merken! *O*
(afgezien van 't cosmetische gedeelte, maar nu hoef ik me tenminste niet schuldig te voelen als ik hem niet poets! :P )

Wes, MM én Swetty: Nice bikes!

:W
 
Dus Skip, rijden van zo'n tour heeft alleen nadelen... van chemische toiletten tot rijstkokers... dat gaat eenmaal niet samen.... Ik zag in Boekelo bij de Buren toen ik op weg was naar de Tex de Goldwings ---- R1's

Alleen nadelen..? Hmm.. nee, zeer zeker niet ... Punt is dat iedereen wil starten en dan komt het spul vrij vlot bij elkaar. Dat is altijd zo. En tja, wat wil je als er 500 man van start gaat... Pas na een pauze onderweg zie je een schifting. De tweede helft hebben we lekker zelfstandig kunnen rijden.. Ik was in goed gezelschap... SMR .. ;)
 
Alleen nadelen..? Hmm.. nee, zeer zeker niet ... Punt is dat iedereen wil starten en dan komt het spul vrij vlot bij elkaar. Dat is altijd zo. En tja, wat wil je als er 500 man van start gaat... Pas na een pauze onderweg zie je een schifting. De tweede helft hebben we lekker zelfstandig kunnen rijden.. Ik was in goed gezelschap... SMR .. ;)

Ohh, die...... ;)

Met 500 man/vrouw is mij teveel.....als je wat slow coaches achterop komt dan kun je erom heen (geeft irritaties) of van het gas af en blik op oneindig.......

Iig met z'n vieren was het vanmiddag prima te doen......
 
Dat bedoel ik, en zelfs dan zijn we elkaar niet kwijtgeraakt.....met dank aan TLR-Oost... :Y

Hij heeft er ervaring mee ondertussen :P Maar was leuk, soms voor mij te vlot maar daarom reed ik ook achteraan. Uiteindelijk wel weer een paar mm van de schaamrand af dus blijven oefenen :]
 
Alleen nadelen..? Hmm.. nee, zeer zeker niet ... Punt is dat iedereen wil starten en dan komt het spul vrij vlot bij elkaar. Dat is altijd zo. En tja, wat wil je als er 500 man van start gaat... Pas na een pauze onderweg zie je een schifting. De tweede helft hebben we lekker zelfstandig kunnen rijden.. Ik was in goed gezelschap... SMR .. ;)
nog steeds het zelfde
we wachten tot er 1 gaat en volgen
m.a.w niks gemist
 
Ik ben vanmorgen eerst hier wezen kijken, en jawel voor mijn neus eentje die een lantaarnpaal plat reed. Helaas niet de camera goed ingesteld, anders had ik mooie actie foto's gehad..... ;)

Maar moet je eens kijken hoe gevaarlijk het publiek in de buitenbocht stond... |( . Dat de organisatoren zulke gevaarlijke situaties niet zien..... |(

full
 
Laatst bewerkt:
avond :W

Ben er ook weer. nog mooi rondje getuft :] Tycho nog gespot bij de tex, hij kwam tanken en ikke reed er gewoon langs, nog ff staan kletsen :W

Verder in oldenzaal richting enschede nog met een chrysler crossfire gespeeld. zijn nog redelijk snelle bakkies :Y alleen ikke was toch zeker nog een paar maten te snel voor haar. ze zwaaide nog wel ff toen ik later afsloeg :+ :o
 
Laatst bewerkt:
Ook weer ter plekke....

Ayofoof, TLR-Oost, P Hewson en mijzelf hebben een leuke afsluiter gehad. Het begon met politie bezoek bij de Tex; controle van de motorfietsen.. ;)

Stukje Tex route met wat (eigen) aanpassingen om uiteindelijk bij de Lutte te eindigen waar we een bakje koffie hebben gehad...En het tempo was goed.

Dus Skip, rijden van zo'n tour heeft alleen nadelen... van chemische toiletten tot rijstkokers... dat gaat eenmaal niet samen.... Ik zag in Boekelo bij de Buren toen ik op weg was naar de Tex de Goldwings ---- R1's
Haha sinds wanneer gaan ze willekeurig even motoren "keuren" dan :?. Moet ik dus nog op gaan passen ook met m'n Impulse met niet/nauwelijks werkende achterrem? :+
 
Even een vraag:

Iemand nog een scooter in de aanbieding? Mijn zoon heeft zijn certificaat gehaald en dan weet je het...... ;)
 
Haha sinds wanneer gaan ze willekeurig even motoren "keuren" dan :?. Moet ik dus nog op gaan passen ook met m'n Impulse met niet/nauwelijks werkende achterrem? :+
Lees: gekeurd op 'cosmetische- en innerlijke(brom-geluid)schoonheid' enzo... :+ ;)
Alle brommers waren uiteraard verder helemaal oké! Niks op aan te merken. O-)
 
Laatst bewerkt:
Lees: gekeurd op 'cosmetische- en innerlijke(brom-geluid)schoonheid' enzo... :+ ;)
Alle brommers waren uiteraard verder helemaal oké! Niks op aan te merken. O-)
Nouja, alleen Ayovoof miste z'n rechter spiegel, wat overigens toegestaan (maar wel lastig) is, en zijn brommer was voorzien van enkele val- en schaafplekjes her en der. B| Spiegel van hem zit d'r binnenkort weer aan, en ik ga (ein-de-lijk) O-) ff een andere (second-hand, want wil nog wel eens sneuvelen bij mij... :? ) scoren bij Cattier (THNX FOR BRUIKLEEN! ;) )
 
MM gefelicithundercat ! ;) Euhmmm. . . . . . . gaat het bochtenwerk nu ook wat onbesuisder sneller worden denk je ? :+ :X :W

Vast wel, voelt al heel vertrouwd op TC. Alleen dat zal wel volgend jaar worden want hij staat nu in de garage en wordt ontkleed en helemaal goed gepoetst, nieuwe bandjes, ketting, tandwielen en allemaal nieuwe olie en dan is ie voor volgend jaar weer helemaal tip top. sorry voor de late reactie, las het nu pas
 
Een echte smurfenbrommer :+

Is het zon Monkey replica ??? Zijn er ook met kenteken of niet ????


Ja, dit is zo'n chinees, een Jincheng.
Loop echt altijd, 3 versnellingen semi automaat :)

Deze is ook met (brommer) kenteken.
Erg makkelijk voor in de stad en loopt zo'n kleine 70km/u O-)

Er is ook een leuke motor variant van met een alu frame, de PBR 125cc.
Dat lijkt me wel wat.
 
Hij heeft er ervaring mee ondertussen :P Maar was leuk, soms voor mij te vlot maar daarom reed ik ook achteraan. Uiteindelijk wel weer een paar mm van de schaamrand af dus blijven oefenen :]
Ik had nog willen komen bij de Tex maar mijn maag liet het niet toe.
Vandaag lekker op de bank nadat alles uit mijn lichaam was gekomen wat er nog in zat.
Een of ander virusje.

Werd er ook gecontroleerd op decibelletjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan