Nederland Oost topic 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een dag weet je het..... je gaat voor stijl.... je gaat voor... :+






Ach als ik morgen een Guzzi zou kopen zou ik roepen Guzzi rules :X

F*ck, moet ik dan toch gaan zoeken naar een FJR in plaats van een Pan :?
Ik snap er nu niets meer van -O-



Ja, ik weet het, BMW *O*

:+
 
Laatst bewerkt:
[Hasseman]
gsa..... gsa... gsa.. Groene Suzuki Alto?!?! Auto's zijn dubbel tarief, en moeten 20 meter voor locatie claxoneren willen ze op de feauteaux komen.


(en nu rap google afbeeldingen, search gsa) ;)

[/Hasseman]

Deze toch :?

full
 
Morguhh @ All :W


Ga er maar vanuit dat het kostenplaatje ongeveer hetzelfde is als een Jap. Er zijn wel wat recals geweest voor de 675 maar dat zijn dingen die Triumph altijd netjes uitvoerd en betaald. Mijn oude zwarte motor moet nog een modificatie ondergaan. Hoorde van de vriend van Juut dat triumph het gratis vervangt. Oke het is geen kostbare modificatie maar ik vind het toch errug netjes voor een motor uit 1997.

Wat je wel hebt met Triumph is dat onderdelen soms iets duurder kunnen zijn maar dan moeten ze natuurlijk wel eerst stukgaan.
Iemand bij Elf had de magneetschijf die in het voorwiel zit voor de snelheidsmeter kapot. Een losse schijf is niet te koop, alleen als set a 150 euro leverbaar. Ze hebben er toen een losse schijf in gezet van een Suzuki SV als ik me niet vergis a 20 euro. Dat zijn dingen waar je wel tegenaanloopt als Triumph rijder maar ik heb het in mijn 3 jaar Triumph tijd persoonlijk nog niet meegemaakt. Ze produceren nou eenmaal niet zo massaal als de Jappen he.

Daytona 675 is gewoon een super fiets die alle vergelijkingstesten dik wint. Stuurt beter, meer power en remt beter. Ziet er super uit en het karakter van de 3 cilinder is gewoon geweldig. Het is gewoon een topfiets. Niet alleen de Daytona 675 maar ook de Tiger 1050, de Sprint 1050 en de Street en SpeedTriple zijn motoren waar de bladen internationaal laaiend enthousiast over zijn en dat zal vast niet alleen maar zijn omdat ze er zo mooi uit zien.

Hier vind je meer mensen met een Daytona 675 Het grote Triumph Daytona 6xx topic

Thnx voor de info! :) Dat een onderdeeltje af en toe wat duurder is maakt mij niet zo veel uit, het gaat mij meer om de betrouwbaarheid van het blok etc. Maar heb inmiddels meerdere tests van de 675 gelezen en daarin zijn ronduit heeel erg positief!! *D

En achja elke nieuwe motor die heeft zo zijn nieuwigheids kwaaltjes, ook een Honda!! Wel heeel erg netjes van Triumph dat ze dat onderdeel bij je oude bike gratis vervangen hebben zeg.... Waar heb jij je Triumph in onderhoud dan??

Vind zelf de street en speedtriple ook erg gaaf maarre heb toch liever een motor met een kuip! :+
 
Morguhh @ All :WThnx voor de info! :) Dat een onderdeeltje af en toe wat duurder is maakt mij niet zo veel uit, het gaat mij meer om de betrouwbaarheid van het blok etc. Maar heb inmiddels meerdere tests van de 675 gelezen en daarin zijn ronduit heeel erg positief!! *D

En achja elke nieuwe motor die heeft zo zijn nieuwigheids kwaaltjes, ook een Honda!! Wel heeel erg netjes van Triumph dat ze dat onderdeel bij je oude bike gratis vervangen hebben zeg.... Waar heb jij je Triumph in onderhoud dan??

Vind zelf de street en speedtriple ook erg gaaf maarre heb toch liever een motor met een kuip! :+

de vraag was niet aan mij gericht, maar als mede Triumph berijder kan ik zeggen dat het met de betrouwbaarheid goed gesteld is. Heb op een zaterdag een kleine beurt en 2 nieuwe oliekeerringen in de voorvork laten uitvoeren bij Motorcentrum Coevorden. Kosten EUR 150, incl werk en alles. Zeer goed, aardige lui, en zeker nette prijzen. Aanradertje
 
mmm t is allemaal nog heel pril hoor, haha

't is een r1 uit 2004, jeweetwel zo'n zilvergrijze... ook ik grijns van achter m'n oor tot achter m'n oor :Y


*O* Gefeliciteerd *O*

Kun je mooi mee naar Assen ;) :+

:W @ all

Hoor vanaf vanmorgen 8 uur de rally auto's al :9~ zo maar eens heen lopen...
 
Voor eenieder met een nieuwe/andere motor van harte gefeliciteerd

voor alle nieuwen HOI :W

en dan het belangrijkste zijn er nog :] plannen voor de middag?(buiten de rally)
 
middag :W :W

@Snypps: poser :P

@VTRverkoper: Triumph heeft ook wel mooie fietskes ja :Y maja eerst hopen dat je de VeTeR een keer kwijt bent

Gisteravond nog bij de lama's geweest in t rabotheater :} :} was weer brullen geblazen

img1065ho8.jpg


img1069fm8.jpg


Denk straks nog ff een klein rondje op de brommert sturen :] :]
 
Morguhh @ All :WThnx voor de info! :) Dat een onderdeeltje af en toe wat duurder is maakt mij niet zo veel uit, het gaat mij meer om de betrouwbaarheid van het blok etc. Maar heb inmiddels meerdere tests van de 675 gelezen en daarin zijn ronduit heeel erg positief!! *D

En achja elke nieuwe motor die heeft zo zijn nieuwigheids kwaaltjes, ook een Honda!! Wel heeel erg netjes van Triumph dat ze dat onderdeel bij je oude bike gratis vervangen hebben zeg.... Waar heb jij je Triumph in onderhoud dan??

Vind zelf de street en speedtriple ook erg gaaf maarre heb toch liever een motor met een kuip! :+

Ik ga naar Brabant Motors in Grave voor onderhoud maar in Zwolle zit ook een Triumphdealer sinds een tijdje.

Street Triple is heeeeel veel motor voor weinig geld :Y
 
Goedemiddag allemaal :W
Voor iedereen die wat te vieren heeft gefeliciteerd alle nieuwe mf ers welkom en voor de rest luister mee op www.radiotwenterand.nl *O* *O* *O*
 
Bouwvakkertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga weer richting de IKEA, Marty is weer aan het stunten!

pfiew, deze keer heb ik het gezegd
 
Moosrit voorbij, 1600 foto's verder... dus skip, als je me je starttijd mailt, de kleur van de motor en helm, dan kan ik jouw foto opzoeken.

Het plan was in het zaaltje te zitten met een laptop, maar na een paar uur hadden we dat wel bekeken. Het was vreselijk om tussen 1600 foto's die ene te vinden... ;) Alles is nu ingedeeld op tijd.

Meer mensen mee gereden, mail me ff... ;)
 
Laatst bewerkt:
al gedaan !

met boettie ff losser denekamp en omstreken een kort rondje gedaan ...

ff mijn nieuwe helm testen en de motor ff uitlaten..... lekker hoor ... was wel vies op de weg maar droog...
 
Moosrit voorbij, 1600 foto's verder... dus skip, als je me je starttijd mailt, de kleur van de motor en helm, dan kan ik jouw foto opzoeken.

Ik heb nog gezwaaid maar jullie hadden je verstopt achter van die zwarte kastjes... Hasseman zat lekker cmfortabel in de kofferbak zag ik... :+ Zijn tussen 10:15u en 10:30u gestart.. Zilvergrijze motor, drie brandende lampen, zwarte helm en zwarte Tex, met mijn linkerhand omhoog.. Zal zo ff kijken op moosrit.tk

Was een mooie rit ... Af en toe een beetje glibberen en glijden en van die randdebielen die toch even moeten inhalen om vervolgens voor je neus vol in de ankers te gaan want oh ja, we moeten afslaan .... Vooral die met die gele hesjes van een niet nader te noemen motorclub uit Borculo... B| En de Moos heeft goed gesmaakt ..
 
Leuk ritje gehad zojuist. Al zat er 1 stukje met klinkers tussen wat niet je van het wat was, het is geen fun op de MV dan :P

@MM: Leuke motor, ook irl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan