Nederland Oost Topic 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergulde stekkers... _O- _O- :}


niemand heeft me ooit kunnen overtuigen van't voordeel van vergulde stekkers.
een standaard cd heeft al meer ruis dan dat de vergulde stekkers verhelpen t.o.v. gewone stekkers.

Hoort in het rijtje thuis van de stalen remleidingen :9

Waarom geen stalen remleidingen met vergulde stekkers? :X
 
*O* *O* ik heb net mijn dempers verkocht voor 150 euro *O* *O*

Ik ga zo ook de stad in, moet nog wat kerstkado's halen, dus lekker in de kroeg zitten, zit er denk ik niet in :N
 
2 dempers voor 150,- euro is toch nog niet zo gek duur dacht ik.

Ze staan er ook nog wel voor meer op MP

Maar ze waren ook nog super qua netheid, slechts een paar krasjes en amper gebruikt

Nou, je hebt iig een mooie prijs voor gekregen.....de 2 van mij kwamen nieuw uit de doos, zeker mazzel gehad......

Veel plezier in de stad.... tis druk...... :W
 
Nou, je hebt iig een mooie prijs voor gekregen.....de 2 van mij kwamen nieuw uit de doos, zeker mazzel gehad......

Veel plezier in de stad.... tis druk...... :W


Zo hallow, ja dan was het zekers een koopje. Die dingen van mij zijn nieuw in doos iets van 350,- euro, dus vond dit al een mooi prijsje :Y

en misschien dat het merk het hem ook wel doet.

Nog een punt is dat op die brommer van mij niet zomaar elke demper past. Deze past er echter wel zo onder.
 
Hoort in het rijtje thuis van de stalen remleidingen :9

Waarom geen stalen remleidingen met vergulde stekkers? :X



Stalen remleidingen is'n ander verhaal, dan ben je met hard remmen het uitzetten van de rubberen leidingen kwijt. Maar 95% van de motor-rijders voelt't verschil niet. :W
 
Niet mee eens Busa rijder...
Stalen leidingen zijn voor iedereen
merkbaar :Y

Dit omdat het een directer gevoel
geeft en omdat de hendel "harder" aanvoelt.
 
Bij een directer gevoel gaat je voorwiel juist sneller blokkeren... dus beter is minder direct aangrijpen............hou je slag over.
 
Door swetty
Op maandag 24 december 2007 16:28
Bij een directer gevoel gaat je voorwiel juist sneller blokkeren... dus beter is minder direct aangrijpen............hou je slag over.

:?
Hoe directer het gevoel hoe beter en sneller je er op kan reageren.

Dus begrijp niks van jouw antwoord Swetty...
 
Voordeel van sponzige remmen: ze blokkeren nooit.... ingebouwde ABS..... :+

Ah, ik heb ook een Yamaha..... en nu zelfs 2 stuks....

Zit wel wat in maar liever een blokkerend wiel/rem dan een doorschieter als gevolg van geen rem. Ben al geen remheld van mezelf na wat momentjes.

Btw, 2 yamaha's? Iets gemist?
 
Zit wel wat in maar liever een blokkerend wiel/rem dan een doorschieter als gevolg van geen rem. Ben al geen remheld van mezelf na wat momentjes.

Btw, 2 yamaha's? Iets gemist?

Ik word een dagje ouder en zodoende wil ik op de toekomst voorbereid zijn... adaptief denken en handelen....levensfasebewust beleid..... *:) *:)

full
 
Laatst bewerkt:
Swetty! Wat is er toch aan de hand? De gemiddelde motorrijder gaat er op vooruit, maar jij gaat er telkens maar weer op achteruit.. Begin je een beetje bang te worden nu je een dagje ouder bent?

Eerst een duc... HEERLIJK!
Daarna stap je op dat witte gevaarte... Al iets minder
Daarna koop je een scooter! WAAAAAAAAAAAAAAT

Volgende stap een snorfiets en daarna weer alles op de fiets? Je blijft toch wel motorrijden?

;)
 
Ik word een dagje ouder en zodoende wil ik op de toekomst voorbereid zijn... adaptief denken en handelen....levensfasebewust beleid..... *:) *:)

[afbeelding]

Van je zoon neem ik aan :).

Ik heb er ook 1 gehad, zonde van mn geld, iedere 2 maand weer bij het politiebureau op de rollerbank en daarna weer euro's overmaken aan leeuwarden. :N Ik ben 3 keer in mn eigen straat aangehouden B| Pa en ma stonden lachend voor de ramen.

Maar ik heb er ook heel erg veel lol mee gehad. Je bent alleen nooit veilig op zo'n ding voor de politie, zelfs voor het stoplicht pikken ze je eruit.

Oja, fijne feestdagen allen. Ik ga zo maar weer eens 2 uur mn mond houden in de kerk.
 
Laatst bewerkt:
Het was echt té druk in de stad... Maar ik heb waarvoor ik ging *D. Guitar Hero III *O*


Het was vreselijk druk in de stad, en een grote zooi in de winkels :X

helemaal irritant als winkels ineens om half 4 al dicht gaan, net als ik een kerstcadeau daar wil halen B| B| B| met als reactie, kom donderdag maar terug |(

Maar goed ik heb alle kadeaus weer binnen inclusief wat nieuwe kleren voor mezelf *O* heel belangrijk :Y

Ga nu maar aan het inpakken, kan het straks weer uitgepakt worden :+ :P
 
Het was vreselijk druk in de stad, en een grote zooi in de winkels :X

helemaal irritant als winkels ineens om half 4 al dicht gaan, net als ik een kerstcadeau daar wil halen B| B| B| met als reactie, kom donderdag maar terug |(

Maar goed ik heb alle kadeaus weer binnen inclusief wat nieuwe kleren voor mezelf *O* heel belangrijk :Y

Ga nu maar aan het inpakken, kan het straks weer uitgepakt worden :+ :P


Zoals gewoonlijk ben je dus in principe weer nutteloos werk aan't doen.... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan