Nederland Oost Topic 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien wil hij wel een onaardige meid })

full



:?


:+
 
Goedenmiddag allemaal :W

Wie gaat er vanmiddag de stad in?
Veel plezier in ieder geval, ik zit in de Merlijn in Hengelo... *O*

Iedereen vast hele fijne feestdagen *:)
 
Goedenmiddag allemaal :W

Wie gaat er vanmiddag de stad in?
Veel plezier in ieder geval, ik zit in de Merlijn in Hengelo... *O*

Iedereen vast hele fijne feestdagen *:)

Ikke ben ook wel in Hengel, alleen niet bij Merlijn. Wij hebben nl geen kaarten gehaald... :+

To everyone

*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
*:) __ P R E T T I G E _ F E E S T D A G E N _ E N _ E E N _ G O E D __ *:)
*:) __ 2 0 0 8 _ M E T _ V E E L _ M O O I_M O T O R W E E R________*:)
*:) ____________________________________________________ *:)
*:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:) *:)
 
Ben vanmorgen naar het centrum gegaan; HDMI kabel van 91,- terugbrengen....200 hollandse guldens voor een stukje kabel van 2mtr..... :( Moet op internet een goedkopere alternatief kunnen vinden, tenminste mijn idee. Lcd/dvd recorder wel markt conform kunnen aanschaffen, en met 'bijzaken' (=kabel) je alsnog tillen.....
 
Ben vanmorgen naar het centrum gegaan; HDMI kabel van 91,- terugbrengen....200 hollandse guldens voor een stukje kabel van 2mtr..... :( Moet op internet een goedkopere alternatief kunnen vinden, tenminste mijn idee. Lcd/dvd recorder wel markt conform kunnen aanschaffen, en met 'bijzaken' (=kabel) je alsnog tillen.....

Was er vast en zeker eentje met vergulde stekkers :X
 
Ben vanmorgen naar het centrum gegaan; HDMI kabel van 91,- terugbrengen....200 hollandse guldens voor een stukje kabel van 2mtr..... :( Moet op internet een goedkopere alternatief kunnen vinden, tenminste mijn idee. Lcd/dvd recorder wel markt conform kunnen aanschaffen, en met 'bijzaken' (=kabel) je alsnog tillen.....

Ja, dat kan zeker goedkoper. Onder de 50 euri's gaat lukken
 
Vergulde stekkers... _O- _O- :}


niemand heeft me ooit kunnen overtuigen van't voordeel van vergulde stekkers.
een standaard cd heeft al meer ruis dan dat de vergulde stekkers verhelpen t.o.v. gewone stekkers.

Mij ook niet... vandaar dat ik hem ook teruggebracht heb. Ik heb eentje voor 7.50 (excl. verzend kosten) op internet besteld, is voor mij goed genoeg. DVD's draaien we toch niet af dus maximale beeld kwaliteit is ook niet nodig......

ps. Net een mail ontvangen, 9.26 euro inclusief verzenden en ook met 'vergulde' contacten......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan