NEWBIE 1, 2 of 3 * members only * KROEPOEK meeting

nou da's lekker kan de Poll niet weghalen

  • 9 oktober

    Stemmen: 8 40,0%
  • 10 oktober

    Stemmen: 12 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
[me]Phr3ak gaat nu gelijk eventjes wat mensen blij en teleur stellen ;)
[/me]


Ik kan op alle data's :)

Maakt dus niet uit welke data het wordt 8-)

Dus kort gezegd, ik kom ....
 
Laatst bewerkt:
Ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke!

[me]Elleuh zou er heel graag bij zijn, maar laat dat niet zo merken
[/me]


gestemd op 10 oktober omdat het mij toch niet zo uitmaakt, eten moet je tóch he
 
Voor iedereen die wel aan van deze ritten mee heeft gedaan, maar niet van plan is om te komen, danwel omdat men op de genoemde data niet kan, danwel om andere wellicht ook wazige redenen ( :Z ): U HOEFT NIET TE REAGEREN!
Oké, ik zal niks meer zeggen :X













shit, zeg ik toch weer iets :+
 
Voor wie is dit evenement(je) bedoeld?
- de mensen die dit jaar deel hebben genomen aan minimaal één van deze 3 tours nee, sta je op één van de deelnemerslijstjes dat nog nét wel van de TS óf heb je spontaan meegedaan kwas ziek '( ben je welkom!
Je moet wel ook nog:
- van gezelligheid houden & check
- wel eens willen weten waar dat Giesbeek precies ligt & check..neuh..niet echt :P
- het niet erg vinden dat er keuze is uit Chinees, Chinees en Chinees…. check

Ik mag niet mee '(



[me]"ons Lianneke" wenst jullie alvast smakelijk eten en wil graag de foto's zien van Niels die met een rietje de kroepoek naar binnen zuigt :9 ..... :+
[/me]



;) :+
 
|( Dan had je voor mij niet hoeven te posten...bovendien :? ik dacht dat je lidmaatschap ingetrokken was.

Voor iedereen die wel aan van deze ritten mee heeft gedaan, maar niet van plan is om te komen, danwel omdat men op de genoemde data niet kan, danwel om andere wellicht ook wazige redenen ( :Z ): U HOEFT NIET TE REAGEREN!


Boze vrouw part 2 !! })
 
Ik mag niet mee '(



[me]"ons Lianneke" wenst jullie alvast smakelijk eten en wil graag de foto's zien van Niels die met een rietje de kroepoek naar binnen zuigt :9 ..... :+
[/me]



;) :+

Zeg Lianneke je stond toch op de lijst? Ik vind dit wel de uitzondering op de regel....iemand bezwaar; dan meldt u zich maar bij mij, we hebben genoeg rietjes beschikbaar die dag })

Dan krijg je zoiets van: Hé ik ken jou niet van de lijst *D

1 voorwaarde: de volgende rij je wel mee, okay? :]
 
Hola!

Ik ben het chinees wel weer even zat na afgelopen zondag :r , is wel gezellie he...laat me erg nog even over nadenken. Motor kan ik misschien lenen als ik morgen lief ben :)

Greetzzzzz
 
Hola!

Ik ben het chinees wel weer even zat na afgelopen zondag :r , is wel gezellie he...laat me erg nog even over nadenken. Motor kan ik misschien lenen als ik morgen lief ben :)

Greetzzzzz

Denk dan nog maar effies na dan.....en morgen lief zijn he! ;)

[me]4-tje heeft vast nog wel wat anders in huis, blikje soep of zo ;) .
[/me]


...en anders kom je toch gewoon met blik...
 
Laatst bewerkt:
Ja, zal ff kijken. En ga morgen me best doen :) Anders weer liften :P

Greetzz
 
Aangezien ik nunmmer 3 ontzettend ben vergeten *slaat zich nogmaals voor zijn harses* meldt ik me bij deze weer aan.

Mailtje is onderweg.. :)
 
Zijn er nog mensen die voorafgaand aan het vreet festijn zich een ritje durven te permiteren over de Posbank :?
 
Zijn er nog mensen die voorafgaand aan het vreet festijn zich een ritje durven te permiteren over de Posbank :?

hehe kom je dan ook?
Weet nog niet 100% zeker of ik ga, maar als ik ga dan kan postbank er ook nog wel bij mits het droog is :9
 
Zijn er nog mensen die voorafgaand aan het vreet festijn zich een ritje durven te permiteren over de Posbank :?

Als je nou es begint je gewoon op te geven i.p.v. een eigen topic in iemands topic te starten...zou sympathiek zijn...

[edit]goed zo..... *D [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan