Newbie Tour Veluwe Edition

ga je mee??

  • ja

    Stemmen: 7 23,3%
  • alleen als kabouter PLOP er is

    Stemmen: 2 6,7%
  • alleen als er hairpins(haarspeldbochten) zijn

    Stemmen: 4 13,3%
  • zijn er ook schapies??

    Stemmen: 2 6,7%
  • Dropkick moet komen bandje roken

    Stemmen: 2 6,7%
  • only nakeds that day!!

    Stemmen: 5 16,7%
  • knoflook bij??

    Stemmen: 1 3,3%
  • als Baksteen achter een boom staat

    Stemmen: 7 23,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Goeiedag zeg! Ik denk 'k zal eens even kijken wat ik gemist heb de afgelopen 42 uur, en .............. das heul veul!!!! (voral met isdn-modem :? )

Maar... ik ben weer helemaal bij. Toffe foto's trouwens Tensive, Elleuh, @nne, Ted en TDmuts!!! (sorry als ik iemand vergeet?) :} :} :} :} :}
Oh, ja ik vergeet de kroepoeklepels!!!!! 't Water liep me gelijk weer in de mond
:X zal verder ook geen namen noemen :X

Even een berichtje voor angel-eyes: Die man waar ik het over had last motorkuipdelen voor 20% van de nieuwprijs. Hij heet Ben Horstman en z'n telefoonnummer is 06-51884158. Ik weet niet of hij goed is, maar kwam het tegen op een interne marktplaats van m'n werk, en dacht: Kan altijd handig zijn.
Misschien heb je er wat aan.

Thanks :}

Ik zal zeker een belletje die kant uit doen
 
Vooral die Niels moet je goed in de gaten houden.......
:X nou heb ik het weer gedaan :X

Maar hoe doen we de wave op een forum dan ?
Anders moet de n00b groep weer bijelkaar komen om dat uit te voeren.
Heb daar ook geen moeite mee hoor na zondag met die gezellige groep mensen zo O-)
 
FULLY BEDANKT!!! FULLY BEDANKT!!! FULLY FULLY FULLY BEDANKT!!!

Tjeez wat ben ik in een melige stemming :+
EN VOOR FULLY, NOG EEN MAAL TROELALA, TROELALA, TROELALA . . . EN VOOR FULLY . . . . :P

(ben vanavond ook in een goede bui, maar een wave gaat niet lukken, want :} :} :} :} :} :} , gaan allen gelijktijdig)
 
:X nou heb ik het weer gedaan :X
Uhm.... niks geloof ik :P

Maar hoe doen we de wave op een forum dan ?
Uiteraard had ik daar nog niet over nagedacht.

Anders moet de n00b groep weer bijelkaar komen om dat uit te voeren.
Heb daar ook geen moeite mee hoor na zondag met die gezellige groep mensen zo O-)
Goed plan!

full
 
Hoezo? Ik ging toch de goeie kant op... was alleen te snel (prakkie en de rest die voorop reden hadden zich gewoon achter die friettent in Assel verstopt, dat kon ik toch niet weten?)
Zelfs dat is voor mij nieuwe info.
Daar wist ik niks van.
Ik trek mijn woorden gelijk terug en ga van uit van het toeval dan en de ervaring van zondag ;)
 
EN VOOR FULLY, NOG EEN MAAL TROELALA, TROELALA, TROELALA . . . EN VOOR FULLY . . . . :P

(ben vanavond ook in een goede bui, maar een wave gaat niet lukken, want :} :} :} :} :} :} , gaan allen gelijktijdig)

worshippy.gif
worshippy2.gif
worshippy3.gif
worshippy6.gif
worshippy4.gif
worshippy5.gif


asje. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan