Newbies #44: Waar de meeste newbies, newniet zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus volgende week keertje een rit maken?

Who is interested? *D
Altijd intersse in een ritje *O*
Als ik kan natuurlijk - heb heel wisselende uren -O- en aangezien ik momenteel deels op economische werkloosheid sta, heeft mijn baas het recht om mij eender wanneer op te vorderen als er plots een extra opdracht binnenkomt, mits hij daarvoor wel minstens 6u voor aanvang opdracht belt -O-
Dus als ik mij voor een of andere rit aanmeld, is het wel altijd ovb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben wel in voor een ritje :)

edit: ik moet beter lezen; ik ben dus nog wel tijdens kantooruren aan het werk....
 
Laatst bewerkt:
_O- Op kosten van de baas O-)
Mopje:

Een vader merkt dat de telefoonrekening torenhoog opgelopen is, en roept het gezin bij elkaar.

Vader: "De telefoonrekening is zeer hoog! Ik ben niet de oorzaak, want ik bel altijd van op mijn werk. Wie is het dan geweest?!

Moeder: "Ik ook niet, want ik bel ook altijd van op het werk.

Dochter: Ook ik niet, want ik bel al mijn vriendinnen op vanop mijn stageplaats!

Alle blikken draaien zich naar de Poolse poetsvrouw - waarop zij zegt: "Wat is nu het probleem? Iedereen belt toch vanop zijn werk!"
 
_O- _O- _O-

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Neemt niemand op, dus dan maar ff mailtje gestuurd.

Goedendag,

Ik heb nog geen reactie op onderstaande bestelling ontvangen.
Heb tevens geprobeerd om het filiaal in Duiven te bellen, maar daar neemt niemand op.

Met vriendelijke groet,

M K
 
Mopje:

Een vader merkt dat de telefoonrekening torenhoog opgelopen is, en roept het gezin bij elkaar.

Vader: "De telefoonrekening is zeer hoog! Ik ben niet de oorzaak, want ik bel altijd van op mijn werk. Wie is het dan geweest?!

Moeder: "Ik ook niet, want ik bel ook altijd van op het werk.

Dochter: Ook ik niet, want ik bel al mijn vriendinnen op vanop mijn stageplaats!

Alle blikken draaien zich naar de Poolse poetsvrouw - waarop zij zegt: "Wat is nu het probleem? Iedereen belt toch vanop zijn werk!"

Hehe :)

Er komen vier mannen een café binnen. Na een tijdje zegt de barkeeper: "Hee ik weet een goeie belgenmop!" Een van de mannen draait zich om en zegt: "Ja hee, ik ben een Belg!" "Oh, dat geeft niet", antwoordt de barkeep, "ik zal em wel wat langzamer vertellen."
 
las het al ja :[
Hee biebs telefoon vergeten :? :+

Niet vergeten, stond gewoon al dik een week uit. Mensen die me echt nodig hebben, kunnen me altijd wel bereiken. Vaste telefoon of via Raoul of mail/pb.

Ben niet zo heel erg gehecht aan mijn mobiel.



Gisteren lekker verwend door m'n schoonmama :)
Nieuwe jas, shirt, twee kettingen en een paar oorbellen.

Ze is té lief gewoon.
 
Maarja wat gaan ze doen met die Nurburgring dan. Slopen? Lijkt me ook raar :P Zal wss wel verkocht worden en dat een ander ermee doorgaat denk ik, je kan 't voor vrij weinig andere doeleinden gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan