niet blij met voorkant nx 250

Speedfreak20

MF'er
12 mei 2003
189
0
Amsterdam
ik heb een NX 250 die ik graag wil gaan spuiten binnenkort.
Hij is nu rood.... ik heb hem liever in het zwart of metallic blauw.
Voor het spuiten wil ik ook wat aanpassingen maken aan het stuurkuipje.
ik vind dit niet zo mooi, in mijn ogen lijkt het op een mond zonder onderkaak (rare vergelijking maar jullie snappen wel wat ik bedoel denk ik) :? . Wie weet waar ik een mooi vervangend stuurkuipje kan krijgen voor niet al te veel geld... of misschien iets anders wat ik kan proberen om de voorkant mooier te krijgen?
ik ben opzich wel handig dus ik zou de aanpassingen wel zelf kunnen maken, maar ik weet ff niet hoe ik dit moet aanpakken. De voorkant moet er flitsender uitzien!! wie kan me helpen met advies? of misschien een winkel waar ik iets moois kan kopen. Alvast bedankt! ;)
 
streetfighter stuurkuipjes dat ik wat ik nodig heb als een beetje om me heen kijkt. Zijn er ook winkels in amsterdam die dat verkopen?
 
Deze is van 4x2 van dit forum.

full


Ik heb ook de hele voorkuip van m'n NX650 gesloopt om de reden die jij ook al aangaf heb er helaas geen recente foto van...
Met zo'n hoog sm spatbordje en een universeel crosskuipje ziet het er zoals je ziet alemaal al een stuk beter uit.
Het is even zoeken maar bij www.easyparts.nl kan je alles bestellen en het kost daar een stuk minder dan bij een motorwinkel :Y

Succes en gewoon eraf slopen die handel 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan