Niet echt nieuw hier..

Bedankt voor de tip :} en hoe zit het met bejaarden e.d.? Met de auto doen we puntentelling ;) 100 punten voor een bejaarde en 1000 voor een ..... en ga zo maar door.
Heel simpel. Voor grote bejaarden uitwijken, bij kleine bejaarden gewoon gas bijgeven. Niet alleen beter voor jezelf en je motor maar als je het lang genoeg volhoudt scheelt het ook nog een behoorlijke bom duiten aan belasting *D

Zullen we binnenkort een keer gaan touren? Ik ken een mooie route langs tal van bejaardentehuizen... dan kunnen we de geleerde theorie in de praktijk brengen ;)
 
goed idee,

ohjah, voor bejaarden in auto's moet je uitkijken. dat zijn stiekem geen lieve oudjes die je dood kan krijden, maar satans meest gevaarlijke schepping om het leven van de weggebruiker tot een hell te maken! Als je een oudje in een auto ziet, ga er met een grote bocht omheen. Dan maar even 2 rondjes om het bejaardentehuis om je punten binnen te halen!
 
Ik sluit mij hierbij aan. Owja en als je bejaarden met rollators wilt scheppen kun je het beste een bullbar voorop je motor monteren. Anders krijg je krassen.
 
katten aanrijden is ziellig en onmensenlijk!
bejaarden of donden geen probleem hoor, allen geen puppie, die kijken zo lief :)
 
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, honden zijn liever als katten en heb je meer aan. Een kat ligt de hele dag op zn gat! :+
Maar die katwasrakie vind ik wel leuk haha
Vanmiddag nog 2 uurtjes les en morgen examen!!!
Ben behoorlijk zenuwachtig :]
 
Ja nog niet zo lang terug van mijn laatste lessen het ging goed :D alleen wat aandachtspuntjes. Ik heb er wel vertrouwen in en meteen als ik thuiskom zal ik het (goede/slechte) nieuws meededelen hier!!!
Had de hele week wat zenuwen als ik er alleen al aan dacht maar die zijn verdewenen :? Nou ja we zien wel
 
Ja nog niet zo lang terug van mijn laatste lessen het ging goed :D alleen wat aandachtspuntjes. Ik heb er wel vertrouwen in en meteen als ik thuiskom zal ik het (goede/slechte) nieuws meededelen hier!!!
Had de hele week wat zenuwen als ik er alleen al aan dacht maar die zijn verdewenen :? Nou ja we zien wel
En? en? en?
 
Ben gezakt sorry voor de late rectie ben nieuwe rijschool aan het zoeken.
Op het kijken natuurlijk en mijn eigen instructeur was niet mee maar een wildvreemde dus die weet ook niet hoe ik normaal rij.......
 
jammer '(
[me]SuperKris weet hoe kut dat voeld...
[/me]


maar op welke punten ben je dan gezakt?
maar ach, volgende keer ga je het wel halen! ;)
 
Nou dan zal ik maar even uitleggen waarom ik naar een andere rijschool ga (beetje aan de late kant maar beter laat dan nooit) :+

Mijn eigen instructeur kon niet mee op examen kreeg ik die dinsdag van te voren te horen maar er ging iemand anders mee. Op het laatste moment kun je niet meer zeggen dan doe maar op een andere dag examen want ik had al vrij van het werk en als ik dan weer langer had moeten wachten voor een examen....

Op de autoweg de laatste les keek ik 1 keer en ging ik inhalen, dit was volgens mijn instructeur niet goed dus ik moest nog eens kijken en dan pas gaan, dus zo gedaan op examen maar er stond redelijk wat wind waardoor ik ietsje naar het midden ging. Toen weer terug nog eens kijken en inhalen maar....
Toen ik dus van de autoweg afreed remde ik volgens de examinator en die van de rijschool te laat (naar mijn weten niet maar wie ben ik) en ik stond achter een vrachtwagen precies in het midden, deze kon me niet zien. VOlgens de examinator moest ik een stuk naar achter gaan staan zodat die vrachtwagen me zou zien. Dit is mij nooit verteld met lessen, wel met rijden dat je rekening moet houden dat je in het zicht bij de vrachtwagens rijd. Lijkt me trouwens sterk dat die vrachtwagen in de achteruit de autoweg weer op ging maarjah :X

Met mijn autoexamen had ik een snelcursus gedaan en de laatste dag kreeg ik een andere instructeur voor die morgen, die heeft me helemaal gek gemaakt dat ik niet kon rijden enzo. En smiddags nog mijn eigen instructeur gehad maar toch gezakt mede doordat die vrouw me helemaal gek heeft gemaakt.
Tweede keer kreeg ik dezelfde examinator en naar mijn weten was het goed gegaan maar ik was toch gezakt.
De derde keer kreeg ik een vervanger die meteen de spanning brak en heel aardig was. Dus geslaagd en goed gereden. Wat kreeg ik toen van mijn instructeur te horen: de tweede keer ben je onterecht gezakt. Daar sta je dan met je bek vol tanden maarjah toch uit goed vertrouwen daar weer gegaan voor de motor. Nou ik heb ervan geleerd!!! |(

Gister bij mijn nieuwe rijschool geweest, hele verhaal verteld. En zaterdag heb ik mijn eerste les :] Ze gaan ook al examen aanvragen zodat ik zaterdag een datum heb :}

Maar ik baalde heel erg van het weekend want hier in limburg scheen het zonnetje en was het lekker weer geweest om te gaan toeren!!! '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan