Nieto: Caught on tape..

}) [me]Sigma houd ook wel van een smerige truuk O-)
[/me]



Maar moest die klojo dat bij mij flikken vrat ie zijn spaghetti twee maanden door een rietje :+
 
Niet relax zeg....ik vond het er al zo raar uitzien, maar had niet goed kunnen zien wat er nu echt gebeurd was...een vriend van me zei het nog....

maar ja ik van; ach wel nee...DUS TOCH!
 
vlgs mij issie het neefje van Angel Nieto en héét hij officieel niet eens Nieto
Hij heet officiëel Alfonso Gonzalez, Nieto is z'n tweede achternaam maar wordt niet gebruikt omdat dat Nieto meer imponeerd.
Hier werd er over die actie op de TV geen woord gerept, ook niet vreemd aangezien Angel Nieto één van de drie commentators is.
 
Dan hebben jullie nooit gezien wat ze ooit bij Hans Spaan hebben geflikt,die sloegen ze gewoon van z'n motor af!!

:? euhhh volgens mij was dat andersom hoor... Dat was toch de laatste grand prix van 1990 op Philip Island (of Eastern Creek) waar zowel Capirossi als Hans Spaan wereldkampioen konden worden. Capirossi kreeg toen hulp van z'n landgenoten, waaronder Fausto Gresini. Die gingen Spaan in de wielen rijden. Daar kon Hans niet zo goed tegen en dus gaf die Gresini op start-finish maar ff een rechter, vol tegen z'n helm... Capirossi werd trouwens voor het eerst kampioen.
 
Dan hebben jullie nooit gezien wat ze ooit bij Hans Spaan hebben geflikt,die sloegen ze gewoon van z'n motor af!!
Australie hè? Laatste wedstrijd van het seizoen. Spaan kon wereldkampioen worden. Maar werd door Gresini behoorlijk in de wielen gereden, omdat Capirossi de jongste wereldkampioen ooit moest worden.
Spaan heeft toen Gresini op z'n helm geslagen van woede. (en terecht, want hij werd gewoon continue in de wielen gereden zodat Capirossi vrij spel had.
 
:? euhhh volgens mij was dat andersom hoor... Dat was toch de laatste grand prix van 1990 op Philip Island (of Eastern Creek) waar zowel Capirossi als Hans Spaan wereldkampioen konden worden. Capirossi kreeg toen hulp van z'n landgenoten, waaronder Fausto Gresini. Die gingen Spaan in de wielen rijden. Daar kon Hans niet zo goed tegen en dus gaf die Gresini op start-finish maar ff een rechter, vol tegen z'n helm... Capirossi werd trouwens voor het eerst kampioen.
je was me net voor. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan