Nieuw vennep Hoofddorp en omstreken

waar kom je vandaan?

  • Nieuw-Vennep

    Stemmen: 13 21,7%
  • Hoofddorp

    Stemmen: 15 25,0%
  • Hillegom, lisse, Sassenheim

    Stemmen: 6 10,0%
  • Beinsdorp

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alphen a/d rijn

    Stemmen: 4 6,7%
  • Velserbroek

    Stemmen: 2 3,3%
  • Beverwijk

    Stemmen: 1 1,7%
  • anders namelijk:

    Stemmen: 19 31,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
[me]M-71 wil ook wel eens de student uithangen :(
[/me]


Kwil niet weten hoe je je op de weg gedroeg toen je je wilde haren nog had Onslow ;)
 
[me]M-71 wil ook wel eens de student uithangen :(
[/me]


Kwil niet weten hoe je je op de weg gedroeg toen je je wilde haren nog had Onslow ;)

Een voorbeeldje...

full


Need I say more?
 
Dure grappen..maja kan iedereen gebeuren zo'n beetje..ook mij als ik net even wel doortrek een keer. (nee niet het toilet..zo zwaar heeft Misty het nou ook weer niet met me ;) :+ ) )
 
@ Brenda

Kwam ik jou nou tegen vanochtend op de A4 --> A9 Ik reed in m'n aftandse Ford Sierra met MF-sticker.... :) Je zwaaide nog (wat ik te laat door had)
 
voor degene die gaat rijden aangezien het hier vreselijk rustig is op de zaak mag je hier bakkie komen doen :)


@onslow je kan hier ook motor schoonmaken (is en blijft poser) :P
 
Probeer het nog 1 keertje... ook morgen ben ik vrij, en er zijn goede weersverwachtingen.. ik wil s ochtends al bijtijds gaan rijden.. wie nog meer ?
 
snik ;( ;( ;( ik ben pas in de middag vrij vanaf een uurtje of 1300 uur dus de ochtend ga ik niet redden


groetjes taco
 
Wie weet.... ff het weer aankijken.. Taco msn ? Voeg mij anders even toe op het mailadres uit mijn profiel

Ik ben vandaag om 13:00 in Hoorn.. bij de Mac..
 
Laatst bewerkt:
Hummer het volgende:[/b][/url]
[...]
08-04-04: Rijbewijs kwijt voor 10 dagen. Gec.snelh. 153 km/u waar je 100 km/u mag.
Het geluk: Ik mocht de fiets zelf naar huis rijden.

he hummer wat is dat nou??
 
he hummer wat is dat nou??

Schiet lekker op, hè? Kon ik eindelijk weer rondsnorren op het fietsie (na die schuivert van 25-01), reed ik íets te hard.
Het ging ongeveer zo, nadat aan de kant was gezet:
Ik stap af, en doe mijn handschoenen uit en helm af.
De bijrijder komt naar mij toe en zegt dat ik te hard reed. Ik zei hierop dat ik dat wist.
De agent zei dat hij meteen mijn rijbewijs vorderde, omdat ik meer dan 50 km/u te hard had gereden. Toen moest ik even slikken, want ik wist niet dat ik zóveel te hard had gereden (makkelijk, die klokken voor je neus |( )
Aangezien (denk ik) het niet ver meer van mijn huis was, mocht ik verder rijden, met hun achter mij aan en bij thuiskomst kreeg ik het mooie gele bonnetje in mijn handen gedrukt.

Klote, maar ja, ik was er zelf bij. Dat wordt een eurootje of 365. ;(
 
Wie gaat er mee tweede paasdag naar tt assen. afspreekplaats Q8 pompstation richting amstelveen vanaf haarlem 9.00 morgens :]
 
Gaan jullie zondag nog gezellie
een stukkie toeren??????????????
Ik ben lekker vrij, dus ik wil
gewoon fijn een stukkie rijden.
Jullie ook dan??????????
 
Ik heb wel erg veel zin om te gaan zondag.. vooral omdat ik daarna anderhalve week niet kan rijden ivm werk.. maar volgens mij moet ik thuis eieren zoeken.. en ja, ook bij mij staan ze gewoon in het keukenkastje...

Maar het thuisfront wil ook aandacht.. als ik kom sta ik gewoon om twee uur bij Mac..

Enneh.. Mayhem.. als je gister online was gekomen had je meegekund naar West Friesland.. was een leuke rit. Aantal nieuwe gezichten en een aantal bekende..
 
Maar het thuisfront wil ook aandacht.. als ik kom sta ik gewoon om twee uur bij Mac..

THUISFRONT Waar heb ik dat woord toch eerder gehoord? :)

En Ons, aan het weer te zien gaat het klussen niet echt opschieten! |(
De ene kap staat nu de lak van te drogen, aan de andere moet ik nog beginnen!

T SCHIET NIET OP 8-)
 
THUISFRONT Waar heb ik dat woord toch eerder gehoord? :)

En Ons, aan het weer te zien gaat het klussen niet echt opschieten! |(
De ene kap staat nu de lak van te drogen, aan de andere moet ik nog beginnen!

T SCHIET NIET OP 8-)


haha... je moet alles buiten doen? Ik kan het hier als het moet nog in de garage of de schuur doen.. Hoopte eigenlijk ff lekker asociaal te kunnen knallen as. zondag.. ga je evt. maandag nog rijden ? Dan kan ik waarschijnlijk wat makkelijker... (Het wordt wel een van de twee dagen..)

@mistica.. je wilde maandag rijden?
@stitch.. dan kom je maandag maar je luie nest uit slaapmuts
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan