Nieuw vennep Hoofddorp en omstreken

waar kom je vandaan?

  • Nieuw-Vennep

    Stemmen: 13 21,7%
  • Hoofddorp

    Stemmen: 15 25,0%
  • Hillegom, lisse, Sassenheim

    Stemmen: 6 10,0%
  • Beinsdorp

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alphen a/d rijn

    Stemmen: 4 6,7%
  • Velserbroek

    Stemmen: 2 3,3%
  • Beverwijk

    Stemmen: 1 1,7%
  • anders namelijk:

    Stemmen: 19 31,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
jammer onslow had best meegewild ,maar viel toch nog tegen om ketting plus tandwielen te vervangen (afgezien van voorste tandwiel ,want die kon ik met de hand afdraaien :? ),had er toch nog de gehele dag voor nodig.
better luck next time
Ik heb wel erg veel zin om te gaan zondag.. vooral omdat ik daarna anderhalve week niet kan rijden ivm werk.. maar volgens mij moet ik thuis eieren zoeken.. en ja, ook bij mij staan ze gewoon in het keukenkastje...

Maar het thuisfront wil ook aandacht.. als ik kom sta ik gewoon om twee uur bij Mac..

Enneh.. Mayhem.. als je gister online was gekomen had je meegekund naar West Friesland.. was een leuke rit. Aantal nieuwe gezichten en een aantal bekende..
 
@M-71 Ik las ergens...

Ik kom mischien ook, en nee geen R achter de ZX-10

Ga je nog mee naar Nijmegen de 24e? We verdelen Mistica wel over de meerijdende Kawa's.. (of ze moet niet met een aantal knappe mannen op snelle motoren gezien willen worden.. :} )
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het nog niet zeker voor de 24e..ben nog niet zo'n bochtenmonster he..en heb ook geen zin om de hele boel op te houden steeds.
Heb mijn achterveren wat losser gezet, die stonden op de hoogste voorspanning om een of andere reden, en dat rijdt wel al weer een stuk beter..wat minder onrust op het achterwiel.
Maar lijkt me wel leuk..helemaal als het weer een beetje mee wil werken 8-)

Mistica :? wat moet die nou op een kawameeting ? :+
 
haha... je moet alles buiten doen? Ik kan het hier als het moet nog in de garage of de schuur doen.. Hoopte eigenlijk ff lekker asociaal te kunnen knallen as. zondag.. ga je evt. maandag nog rijden ? Dan kan ik waarschijnlijk wat makkelijker... (Het wordt wel een van de twee dagen..)

@mistica.. je wilde maandag rijden?
@stitch.. dan kom je maandag maar je luie nest uit slaapmuts



ehhhhh ikke uit bed komen ?????? ehhhh alweer dang nou ja maandag is goed :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

waar gaan we heen ????? :] :] :] :]
 
@M-71 Ik las ergens...

Ik kom mischien ook, en nee geen R achter de ZX-10

Ga je nog mee naar Nijmegen de 24e? We verdelen Mistica wel over de meerijdende Kawa's.. (of ze moet niet met een aantal knappe mannen op snelle motoren gezien willen worden.. :} )

R :+ FL
 
Achteropzitmuts ?
B| :X

Denk dat ik lekker me eigen weg ga ;) :]

En voor maandag... leuke ideeen ? :? ikke wel zin om herrie te gaan maken met me "nieuwe" dempertje :9~

full
 
sorry...ik ga mee morgen naar de tatoo en piercing show in ieder geval..

ik hoor tenminste dat we daar heen rijden morgen :?
 
West-Friesland
Rondje Koggen :? :? zoiets.. met een optionele stop voor de liefhebbers in Andijk bij de tatoo en piercing show..

Voor de duidelijkheid....

13.00 uur Purmerend.. exacte locatie volgt nog..

Dus ehh.. 12.00 Mac Hoofddorp?
en/of 12.30 Sloterdijk Taxi standplaats?

@ Onslow.. neem je je vrouw toch gewoon mee...Hoe meer dames hoe beter ;)
 
Laatst bewerkt:
Dus ehh.. 12.00 Mac Hoofddorp?

@ Onslow.. neem je je vrouw toch gewoon mee...Hoe meer dames hoe beter ;)

Tattoo en piercingshow... hmm.. houden jullie me tegen om naalden in mijn arm te laten steken ?

Ik zal proberen haar over te halen.. maar geef mezelf weinig kans. Wel grote kans dat ik toch mee ga morgen.. ben dan om 12 uur bij Mac HeadVillage
 
oke als we een voor rijder hebben en als het goed is hebben we thunderer daarvoor :) dan kunnen we om 13.00u verzamelen bij de tamoil onderaan afrit nummer 4 van de A7

effe in west friesland topic gluren :)
 
ff stoppen bij een tatoo show, leuk :) (p.s. Jessy, hoelaat zal ik Jaz zeggen dat we voor de deur staan voor koffie? O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan