nieuwe 2005 look

Hey ThunderJohn.... als je geen (negatief) commentaar wil moet je ook niet vragen naar de mening van anderen... :X Je kunt niet verwachten dat Iedereen jouw droommotor ook geweldig vindt... Ik vind um op zich mooi..maar tis mijn smaak ook niet :+ .. en ja.. ik zeg het wat genuanceerder... Dat heeft nix met rijervaring te maken... :]

Succes met je bike... en hou het rubber op de weg... ;)

Ik kan heel goed tegen commentaar, anders vroeg ik idd niet naar andermans mening. Deze is trouwens ook niet zo relevant, we doen toch allemaal de foto's posten omdat we trots op iets zijn. Ben overigens blij dat niet iedereen de bike mooi vindt, anders reden we allemaal dezelfde. (waarschijnlijk zoals die van mij :+ )

Doe net als ik, relax en neem om vier uur een:

full


}) :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ })
 
Denk dat de foto je motor niet goed weergeeft B| Lijkt wel Harley KTM Oranje op je velgen. ;) Wanneer kan ik 'm in het echt zien :)

Iedere zondagmorgen is er een ritje van Team-racing-bikes vertrek vanaf de carpoolplaats dus !!!!!

full
 
Hoe laat verzamelen jullie daar? Niet dat ik zou meerijden, dat kan ik die Harley bastaard van mij niet aandoen B| en ik rijd als een oud wijf

elke zondag morgen verzamelen tussen 09.30 en 10.00 uur. Vertrek om 10.00 uur.Je kunt gerust mee, wij wachten op ieder "oud wijf". :+

full
 
Hoe laat verzamelen jullie daar? Niet dat ik zou meerijden, dat kan ik die Harley bastaard van mij niet aandoen B| en ik rijd als een oud wijf

Ik ook , maar dat maakt niet uit, bijde volgende bocht wachten ze wel op me!


:]

ik vind Thunderjohn zijn motor zo mooi, ik ga vragen op ze de mijne ook in die kleur willen spuiten..........

Mag dat John.....kun je wat fotos mailen......

dagdag krommie
 
Terug
Bovenaan Onderaan