Nieuwe aanwinst..

Da's een hele mooie motor, gefeliciteerd.... Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan; eerst een motor, daarna het rijbewijs.. Zelf moet ik over 10 dagen xamen doen..
jump3.gif

En een 600 is toch ook wel een goeie fiets om op te beginnen als je jezelf in de hand kan houden heren?? Ik heb zelf gelijk een 750 met 135pk gekocht, maar ben toch echt van plan om in het begin te leren motorrijden ipv gekke dingen dingen doen.. Ik heb nog heel wat jaartjes om kneedowns, wheelies en stoppies te maken
naughty.gif
 
Ik vind het een geweldige motor!

Zelf heb ik ook bijna zo'n fiets gekocht...heb er ERG veel gezien, hehe!

Gelukkig heb je er een uit '98, en niet een jaar jonger, die zijn een STUK minder...

Veel plezier, en DOE RUSTIG AAN!

Iedereen zegt het, maar echt hoor...ik rij nu dik 3 jaar motor, en zelfs nu nog leer ik...
Doe echt rustig aan hoor....kan je er nog verhalen over vertellen... :(

PS. Ik wilde EXACT dezelfde...die is het allermooist! :)

_________________
Mijn motor kopen? Dat kan! Mail me...

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-08-12 14:11 ]
 
kijk maar naar poohbeer met z'n GSX600R...

het is niet zo dat je na zo'n twee jaar goed genoeg kan rijden voor extremere machines, maar je kan wel beter inschatten wat jezelf wel en niet kunt
Bedoel je daar wat mee bert?
Met eender welke fiets had dara hetzelfde gebeurd hoor
 
Wat vinden jullie van die gifgroene Kawasaki kleur? Ik ben er niet kapot van eerlijk gezegd. :?

Vind die nieuwe zwartgele kleur mooier zoals bij de nieuwe ZX6R.

Maar de motor zelf is verder prachtig. :)
 
Da's een hele mooie motor, gefeliciteerd.... Ik heb het zelf ook op deze manier gedaan; eerst een motor, daarna het rijbewijs.. Zelf moet ik over 10 dagen xamen doen..
jump3.gif

En een 600 is toch ook wel een goeie fiets om op te beginnen als je jezelf in de hand kan houden heren?? Ik heb zelf gelijk een 750 met 135pk gekocht, maar ben toch echt van plan om in het begin te leren motorrijden ipv gekke dingen dingen doen.. Ik heb nog heel wat jaartjes om kneedowns, wheelies en stoppies te maken
naughty.gif

Zolang je maar een erg ruime leercurve gebruikt bij het verkennen van je motor moet een zwaardere fiets als beginnersmotor mogelijk zijn. Je loopt alleen het risico dat op het moment dat je echt denkt dat je alles beheerst en dus meer uit het apparaat wilt persen, je dingen verkeerd inschat, bochten onderschat, of jezelf overschat. Ook ego speelt dan mee... Stel je voor: Jij rijdt op je sportieve 750je en wordt zomaar even ingehaald door een wat oudere man op een Kawa ER 5, minder pk en een minder strakke ligging in bochten, dus moet je hem toch makkelijk kunnen bijhouden, toch? Not! Je zou niet de eerste zijn die onderuit gaat omdat je iemand probeert bij te houden/voorbij te gaan.

Als we deze valkuilen weten te vermijden, zal er geen bezwaar zijn tegen een zwaardere beginnersfiets.... :)

Trouwens, alvast succes met je examen volgende week *D
 
Ik vind het een geweldige motor!

Zelf heb ik ook bijna zo'n fiets gekocht...heb er ERG veel gezien, hehe!

Gelukkig heb je er een uit '98, en niet een jaar jonger, die zijn een STUK minder...
Wat is er dan veranderd aan de '99 er? Is toch nog niet het model met die schep boven het spatbord?

Veel plezier, en DOE RUSTIG AAN!

Iedereen zegt het, maar echt hoor...ik rij nu dik 3 jaar motor, en zelfs nu nog leer ik...
Doe echt rustig aan hoor....kan je er nog verhalen over vertellen... :(

Ben trouwens wel errug benieuwd naar de verhalen... Leren van anderen is ook belangrijk, toch?
PS. Ik wilde EXACT dezelfde...die is het allermooist! :)

Vond ik ook... Stond ook een rood/zwarte, maar vind de motor dan een hoop van de krachtige uitstraling verliezen... Groen = :9~

Het is duidelijk, ik vind de groene mooier dan de gele... Maar ieder zijn smaak :)

_________________
Nog 31 dagen.. Maar wel al een bike! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: DeGroteMuis op 2001-08-12 15:35 ]
 
Op 2001-08-11 23:57, schreef BertV:
kijk maar naar poohbeer met z'n GSX600R...

het is niet zo dat je na zo'n twee jaar goed genoeg kan rijden voor extremere machines, maar je kan wel beter inschatten wat jezelf wel en niet kunt
Bedoel je daar wat mee bert?
Met eender welke fiets had dara hetzelfde gebeurd hoor
Denk dat Bert met dit voorbeeld vooral bedoelde dat je veel vreemde dingen tegen kan komen & dat een krachtigere machine dan toch meer problemen geeft... (bent toch al eerder een paar keer door het oog v/d naald gekropen? Niet door jou veroorzaakt, maar moet dan toch snel reageren.) Ook had je met een tragere machine misschien daar niet ingehaald? Was er niet bij, dus weet het niet, maar een snellere machine lokt eerder uit tot het nemen van meer risico in sommige situaties...
Betekent niet dat een tragere machine je dit ongeluk had bespaard, maar sneller = over het algemeen meer risico... Denk eerder dat BertV het in deze geest bedoelde...

Geen aanval naar jou of je motorkeus dus, maar puur informatief :)
 
Was wel gebeurt, als.... Ik de afleverdatum niet op 12 september had gezet :) Ken mezelf en weet dat ik toch niet van het ding af kan blijven als je er zo op kan stappen...

... En dan... :]
Erg verstandig! Zo heb ik het trouwens ook gedaan, had ook al motor gekocht voordat ik rijbewijs had, maar heb hem pas opgehaald op de dag dat ik moest afrijden, gelukkig geslaagd dus gelijk :]
 
Bedoel je daar wat mee bert?
Met eender welke fiets had dara hetzelfde gebeurd hoor

jezelf onderuitremmen o.i.d is iets wat nu eenmaal eerder gebeurd op "de-asfalt-happer-bij-uitstek..." de GSX600R, dan een trommelrem CB250

(extreem voorbeeld)


 
bertv: hehe, gelik heb je, noujah, heb toch nog steeds geen spijt dat'k die gsxr heb genomen..
Met cb250'je rem je je niet onderuit als totale newbie met paniekreflex btw? Vraag'k me nu wel af :) Schade zou in ieder geval niet zo duur geweest zijn als nu :)

BTW, ik heb die auto nog geraakt op de bovenklant van die zijflappen naast de motorkap. Zou dus wel eens willen weten of'k eer tegen de grond lag dan tegen die auto.. 'k weet het echt niet.
 
Gefeliciteerd :} :}
Mooie fiets :9~

En al dat geouwehoer van te snelle fiets moet je niks van aantrekken.
Ik ben ook op een 105pk fiets begonnen.
En zowiezo dat schijnheilig geouwehoer van ik doe voorzichtig is gelul, je doet 1 dag rustig aan en dan trek je dat ding helemaal open.
Ik hoop alleen dat jullie net zo veel mazzel ermee hebben als ik heb gehad. (nooit gevallen geen brokken gemaakt en toch bewezen dat ik goed kan rijden)

Zijn er maar weinige die dat kunnen zeggen
8-)

_________________


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-08-12 17:23 ]
 
Goede keus motormuis.Een kawasaki moet groen zijn vind ik persoonlijk.Heb zelf een groene zx-6r 99' en ben ondanks het 25 kw-kitje zeer tevreden.Veel rijplezier ermee maar dat zal wel lukken :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan