Wel een beetje duidelijker graag Martell!Goed stuk rijden (echt goed stuk).
Hoeveel stroom denk jij dan dat er loopt op het moment dat je motor nog niet draait?Ik weet niet wat voor startmotor jij hebt..........
Die stroom die jij meet is op het moment dat de motor rond gaat.Geen 200 Amp dat red me Guzzi niet eens en die trekt echt veel stroom bij het starten .
De meeste snellopers komen net verder dan een 60 amp die van de Guuz gemeten op 145 amp onder vrieskou wel te verstaan als het wat warmer is is het lager .
Vandaar dat er een 30 Amp accu in staat die kan je naar een 200Amp trekken met starten (me GT heeft er zelfs een 42Amp in staan )
Hoeveel ampere is de hoofdzekering?Hoeveel stroom denk jij dan dat er loopt op het moment dat je motor nog niet draait?
je startmotor is niet afgezekerdHoeveel ampere is de hoofdzekering?
Ik wist dat je hier een antwoord op had.je startmotor is niet afgezekerd
Geen 200 Amp dat red me Guzzi niet eens en die trekt echt veel stroom bij het starten .
De meeste snellopers komen net verder dan een 60 amp die van de Guuz gemeten op 145 amp onder vrieskou wel te verstaan als het wat warmer is is het lager .
Vandaar dat er een 30 Amp accu in staat die kan je naar een 200Amp trekken met starten (me GT heeft er zelfs een 42Amp in staan )
dan blijft er niet veel meer over om te starten
Kun je nagaan hoe zwaar mijn 19 ah accu het heeft bij mijn V1100? Accu geeft ook meer dan 200 ah cranking ampsEn duikelt tijdens het starten naar 9,5 a 10volt
Een redelijk late reactie van mij, maar ik denk dat de batterij toch defect is. Na het laden startte mijn motor terug goed, maar nu na een weekje stil te staan is de spanning over de batterij weer slechts zo'n 10,5V.
Bedankt voor de info, maar ik heb nu een nieuwe accu gekocht omdat de oude toch defect bleek te zijn.
Hoe lang zou ik die nieuwe accu de eerste keer aan de lader moeten hangen?