• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

nieuwe banden

dolle hond

Die hard MF'er
Lid geworden
7 mei 2007
Waarderingsscore
0
beste forumleden

ik ben dit jaar begonnen met circuitrijden en bezoek met erg veel plezier dit forum. ik heb dit jaar voor het eerst zac gereden en heb me uitermate vermaakt op de ciruits en ben van plan om dit nog een paar jaartjes vol te gaan houden.

in de avonduurtjes en weekenden heb ik een autobandenhandeltje aan huis en ik speel met het idee om daar een klein handeltje in motorbanden bij te gaan beginnen. graag zou ik van jullie weten wat jullie voor je banden betalen, om zo is uit te zoeken of ik dat bijvoorbeeld goedkoper kan leveren. graag hoor ik van jullie. hebben jullie vragen of willen jullie me wat vertellen mail me dan even, [email protected]

mvg, jeroen

Leuk initiatief, is al wel eens eerder gedaan maar kan wel wat opleveren. Tja wat wil iedereen betalen voor een setje... Ik zou zeggen rond de 240 (SC's).

voor 230-240 eurie voor een setje SC's kom ik volgend seizoen ook wel eens bij je aankloppen.

Oh jee, weer een concurrent erbij (gelukkig niet direct in de buurt). :+
Succes ermee!

Laatst bewerkt:
Hoi jeroen,...
ik rij met oudere kawa's --> KZ750....ik heb Bridgestone BT45'ers om de velgen.
Voor een set betaalde ik bij de dealers als hoogste prijs 185,00€
...en de goedkoopste tot nu toe...140,00 €

(betreffende maten omlijnd)....... ik heb voor deze winter een klusje wielen liggen voor nieuwe coating en daar moeten die banden dan onder...2 sets dus.

Waar doe jij het voor?
8-)

full

pffff, wat een reacties, dank allemaal. ik ga het allemaal is ff uitzoeken. ben nu bezig met een paar groothandels om te kijken of het allemaal rond te breien is. als dat lukt dan ga ik ook een balanceer en demonteermachine aanschaffen. jullie krijgen binnenkort allemaal bericht van me.

grtz jeroen

Leuk initiatief, is al wel eens eerder gedaan maar kan wel wat opleveren. Tja wat wil iedereen betalen voor een setje... Ik zou zeggen rond de 240 (SC's).

Voor 2 setjes toch :?

Laatst bewerkt:
Kan je nu al vertellen dat je die moeite niet wil gaan nemen als je ze voor 230/240 moet gaan verkopen , of je moet het zwart doen :P .. 230 is ongeveer de inkoop prijs incl btw hier in nl als ik me niet vergis (en volgens mij vergis ik me niet)

Laatst bewerkt:
Kan je nu al vertellen dat je die moeite niet wil gaan nemen als je ze voor 230/240 moet gaan verkopen , of je moet het zwart doen :P .. 230 is ongeveer de inkoop prijs incl btw hier in nl als ik me niet vergis (en volgens mij vergis ik me niet)

daarom wil ik dus ook wel een stukkie rijden om ze voor 230 op te gaan halen bij hem

_O-

Terug
Bovenaan Onderaan