Nieuwe gebruikers kunnen zich HIER voorstellen (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik (Chenkman) zit op werk en mijn zusje zit thuis ook op mijn account ingelogd. Bij deze een officiële waarschuwing aan YoungPsycho om voortaan onder eigen naam te posten :(
 
Hoi allemaal mijn naam is mark en ik ben 29 jaar.
Ik neus hier al wat langer rond maar heb nu eindelijk wat foto's van mijn nieuwe bike dus ik dacht gelijk maar even voorstellen !!

Hieronder wat foto's van mijn nieuwe liefde waar ik nu 900 km op heb staan dus volgende week is het tijd voor haar eerste beurtje :9
Hiervoor heb ik een jaar op een zx6r gereden wat me ook uitstekend beviel maar toen ik die kocht wist ik eigenlijk al dat het maar zeer tijdelijk zou zijn en jullie zien nu waarom !!!
Genoeg ge-ouwe...... hier zijn mijn foto's

4325


4326


4351


Iedereen een hoop 'veilig' rijplezier toegewenst !!!!

makkie
 
Laatst bewerkt:
Godsamme, ik zou toch zweren dat ik me hier had voorgesteld maar ik zie mijn post nergens. Dus nog maar een keertje.

Ik ben Gerdien en ik rijd sinds '79 op een motor. Opgegroeid met een motor en sindsdien altijd motor gereden. Mijn vader was een motorfanaat, hij kon werkelijk alles met een auto of motor. Hij was geen monteur maar hij kon elk probleem oplossen en hij gaf mijn auto's en motoren de onderhoudsbeurten.

Ik heb veel van hem geleerd en ik doe nu veel zelf. Helaas leeft mijn vader niet meer.
 
Nou ik zal me dan ook maar voorstellen i guess...
Ik ben dus een Belg :+
Ben geboren in '81 zegt m'n ma en ik zal ze maar geloven ook }) , ik studeer Informatica (ja nog een computerfreakje :9 ) en zal in september m'n Husqvarna SM125 S eindelijk in ontvangst kunnen nemen.
Hobby's enzo mja, pc's, motoren, auto's...
als er maar technologie achterzit :)

en nou iedereen lief welkom zeggen :z
 
Goedendag iedereen hier op het forum.
Mijn naam is Jos aCampo ben 32 jaar en rijd nu zo,n vijf jaar motor mijn eerste was een cbr 600 gevolgd door een srad 600 Suzuki daarna moest het een gsx-r 750 worden en nu sinds 3 maanden een 2002 R1.
Mijn grootste interesse gaat uit naar de gp,s en zelf rijden, leuk is ook dat mijn meissie sinds twee weken haar rijbewijs heeft en een R6 heeft aangeschaft dus de zomer kan niet meer kapot.
Groetjes en keep it safe.
 
Goedendag iedereen hier op het forum.
Mijn naam is Jos aCampo ben 32 jaar en rijd nu zo,n vijf jaar motor mijn eerste was een cbr 600 gevolgd door een srad 600 Suzuki daarna moest het een gsx-r 750 worden en nu sinds 3 maanden een 2002 R1.
Mijn grootste interesse gaat uit naar de gp,s en zelf rijden, leuk is ook dat mijn meissie sinds twee weken haar rijbewijs heeft en een R6 heeft aangeschaft dus de zomer kan niet meer kapot.
Groetjes en keep it safe.


R6 jos dat wordt natuurlijk niks he voor marjan

maar goed gefeliciteerd met de R6 (nu jij nog op een 600) 8-)
 
Volgens mij ben ik me ook vergeten voor te stellen.

Bij deze: Ik ben Ruud Meuffels 30 jaar en rijdt al ongeveer 9 jaar motor, 1e motor was een foutje |( shadow600, daarna werdt het motor rijden leuker met een CBR600F, de 3e werd een R6 die na een jaar werd gestolen :( en bigin dit jaar kocht ik een RSV Mille die wel goed beviel maar ik goed kon verkopen :P , na een maand intensief zoeken heb ik de motor gevonden die ik nu heb....... een Fireblade van 2000 :} :}

Leuk forum trouwens :} :} :} :} :} :} :}


Bijlage: Blade.JPG
 
Hoi,

gum al een paar jaartjes rond op een fiets, hoorde vanmiddag van dit forum, dus dacht ff inloggen en registreren.

groetjes

Erwin
 
Dan zal ik me ook maar ff voorstellen als nieuw lid op dit forum.
Mijn naam is Michael ik ben 21 jaar en vrijdag (19/7) heb ik mijn 1e rijles en hoop snel met jullie mee te gummen. :9
 
He ben Greg 23j. uit Belgie,
Ben de trotse eigenaar van een :} blade :}
Vorige moto's waren om te beginnen een suz GSXF600 ,blade 99(ongeval)blade 97(spijt dat ik hem heb verkocht)en mij de nieuwe blade prachtmachine.
Ik zou graag eens meegaan naar de nurburgring,heb nog nooit op circuit gereden,wie gaat er in de maand augustus?Iemand met ervaring,kan ik de eerste rondjes proberen te volgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan