nieuwe Hornet rijder

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
Hallo daar,
Even een berichtje van een nieuwe Hornet rijder. Sinds kort in bezit van een omgebouwde CB600 Hornet streetfighter. Heb 'm gekocht op uiterlijk. Geen proefrit. Hoe rijd-ie???Zou graag reacties willen van medebezitters.
 
Hallo daar,
Even een berichtje van een nieuwe Hornet rijder. Sinds kort in bezit van een omgebouwde CB600 Hornet streetfighter. Heb 'm gekocht op uiterlijk. Geen proefrit. Hoe rijd-ie???Zou graag reacties willen van medebezitters.
dom dom dom
altijd proefrit maken
hoop voor je dat ie goed is
 
Hoi,
id hoop dat ie goed rijdt, zo'n Hornet krijg je normaal gezien niet kapot :)
Zin om de 23 februari af te spreken op de beurs van Utrecht?Kennis maken met andere (Hornet)rijders?Wij komen als de weergoden ons gunstig gezind zijn met een groepje vanuit Antwerpen af en Jochem en Marko komen ook.
Hopelijk lukt het!!!
 
Hoi,
id hoop dat ie goed rijdt, zo'n Hornet krijg je normaal gezien niet kapot :)
Zin om de 23 februari af te spreken op de beurs van Utrecht?Kennis maken met andere (Hornet)rijders?Wij komen als de weergoden ons gunstig gezind zijn met een groepje vanuit Antwerpen af en Jochem en Marko komen ook.
Hopelijk lukt het!!!
Helaas kan ik er pas in april over beschikken, maar ik houd me aanbevolen voor andere meetings. Dus 23e zit er nog niet in.
 
ik rij zelf ook op een hornet,bevalt perfect

* genoeg power
* fijn blok, niet kapot te krijgen (van de cbr 600)
* de zit is niet te-racy dus je kunt er ook lange afstanden mee rijden

Als band zou ik een BT-010 nemen, ff de achterkant inkorten en andere knipperlichten plaatsen
 
ik rij zelf ook op een hornet,bevalt perfect

* genoeg power
* fijn blok, niet kapot te krijgen (van de cbr 600)
* de zit is niet te-racy dus je kunt er ook lange afstanden mee rijden

Als band zou ik een BT-010 nemen, ff de achterkant inkorten en andere knipperlichten plaatsen

En daar heb ik weinig aan toe te voegen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan