Circuit Maniac
MF veteraan
http/www.motoren-toerisme.be/
hier te vinden!!!
Het blok weet nu vijf pk extra uit de spieren te wurmen zodat het totaal op 180 pk (zonder ram air) komt en die worden vrijgegeven aan 12.500 o.p.m. Het koppel steeg eveneens lichtjes, meer bepaald van 107 naar 112,7 Nm aan 10.000 o.p.m. Rekening houdende met de ram air komen de nieuwe waarden op respectievelijk 189 pk en 118,3 Nm. Ook de klephoek werd aangepast want die ging naar 24° - net zoals op de R6 – en de compressieverhouding steeg tot 12.7:1. Om al dat geweld net voor een bocht in goede banen te leiden koos Yamaha ervoor om op de standaard R1 een slipperkoppeling te plaatsen. Grote inspiratiebron was het speciale R1SP 2006-model.
en het is geworden...
bijna net dezelfde uitziende fiets (op uitzicht)
inspiratie op?
hier te vinden!!!
Het blok weet nu vijf pk extra uit de spieren te wurmen zodat het totaal op 180 pk (zonder ram air) komt en die worden vrijgegeven aan 12.500 o.p.m. Het koppel steeg eveneens lichtjes, meer bepaald van 107 naar 112,7 Nm aan 10.000 o.p.m. Rekening houdende met de ram air komen de nieuwe waarden op respectievelijk 189 pk en 118,3 Nm. Ook de klephoek werd aangepast want die ging naar 24° - net zoals op de R6 – en de compressieverhouding steeg tot 12.7:1. Om al dat geweld net voor een bocht in goede banen te leiden koos Yamaha ervoor om op de standaard R1 een slipperkoppeling te plaatsen. Grote inspiratiebron was het speciale R1SP 2006-model.
en het is geworden...
bijna net dezelfde uitziende fiets (op uitzicht)
inspiratie op?