Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ofwel heb je 'n programmatje tegen pop-ups en moet je die even uitschakelen (bij mij ctrl induwen)Die site werkt wel niet bij mij (krijg enkel de drietand te zien), ook als ik via pirelli.com naar diablo ga, lukt er niets...
Dat was het dus, bedankt...Ofwel heb je 'n programmatje tegen pop-ups en moet je die even uitschakelen (bij mij ctrl induwen)

en de prijs?banden zijn al leverbaar bij veel grotere dealers...![]()
heb ze zien liggen bij Goedhart motoren & Safe rotterdam
en de prijs?
maar je zou Goedhart een belletje kunnen geven: 0172-65 00 05 
Voorband Diablo 110/70/ZR 17 € 122,-Je kan ze al kopen via www.circuitrijden.nl
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
t gaat niet om ...dat je een wheelie kan/doet het probleem is als je vol aan de kraan gaat hangen om ff lekker op te trekken...dan krijg je wielspin...en dat wil je niet...op zij achterwiel in het nat. da hoeft volgens mij niet eens zo'n groot probleem te zijn met zo'n zware moto en dan ook nog gaan staan voor het gewicht op het achterwiel. je moet natuurlijk geen bruute powerwheelie proberen te maken, maar als je flik aan je stuur trekt en je speelt wat met de koppelin en je bent een flink ervaren motorrijder op de motor van de zaak dan moet het echt wel lukken met meerdere banden hoor.
maruh.......bai de wej is da nodig dan......wheelies in he nat. I don't think so.
o...dan wordt het toch een bt012...hierna...ik begon al te twijfelen...Door Johnv op 07-11-2002 20:30
Volgens mij werd hij gepositioneert tussen de Dragon Evo en de Dragon GTS .....dus tis geen "super" plakker.
Voordat jullie al te enthousiast worden