• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Nieuwe sportieve Pirelli

damn die hebben genoeg besteed aan de promo.
maaruh die kerels die erop rijden met nat w, da zijn natuurlijk niet de eerste de beste

Deze vraag kwam ik trouwens ook al ergens anders bij een banden topic tegen.

Geweldige site :}

Maar geen ervaring met deze droprollen....

wat een fantastische site...
ziet er goed..uit...vooral de wet movies...en plaatjes... :)

hier een plaatje...met de diabloos... :)
full

hier nog een...dit gaat mij niet lukken met me bb...als ik een wheelie probeer in zijn 2 op nat weg dek...krijg ik wielspin..... :?

dit komt waarschijnlijk door de bt020's...die dat dan niet aankunnen..
full

Ik krijg steeds meer intresse in deze band, denk er toch aan deze in het voorjaar te monteren als ik nieuwe banden moet hebben. :)

zijn de prijzen eigenlijk al bekend?
en wie levert ze? of gaat ze leveren?

Die site werkt wel niet bij mij (krijg enkel de drietand te zien), ook als ik via pirelli.com naar diablo ga, lukt er niets...

ff flashplayer installeren...(mischien ook nog shockwave erbij...)

Die site werkt wel niet bij mij (krijg enkel de drietand te zien), ook als ik via pirelli.com naar diablo ga, lukt er niets...
Ofwel heb je 'n programmatje tegen pop-ups en moet je die even uitschakelen (bij mij ctrl induwen)

banden zijn al leverbaar bij veel grotere dealers... :z

heb ze zien liggen bij Goedhart motoren & Safe rotterdam

Laatst bewerkt:
Volgens mij werd hij gepositioneert tussen de Dragon Evo en de Dragon GTS .....dus tis geen "super" plakker.

Voordat jullie al te enthousiast worden :P

op zij achterwiel in het nat. da hoeft volgens mij niet eens zo'n groot probleem te zijn met zo'n zware moto en dan ook nog gaan staan voor het gewicht op het achterwiel. je moet natuurlijk geen bruute powerwheelie proberen te maken, maar als je flik aan je stuur trekt en je speelt wat met de koppelin en je bent een flink ervaren motorrijder op de motor van de zaak dan moet het echt wel lukken met meerdere banden hoor.

maruh.......bai de wej is da nodig dan......wheelies in he nat. I don't think so.

Voorband Diablo 110/70/ZR 17 € 122,-
Voorband Diablo 120/60/ZR 17 € 131,-
Voorband Diablo 120/70/ZR 17 € 134,-
Voorband Diablo 130/70/ZR 16 € 139,-

Achterband Diablo 150/60/ZR 17 € 162,-
Achterband Diablo 160/60/ZR 17 € 175,-
Achterband Diablo 170/60/ZR 17 € 178,-
Achterband Diablo 180/55/ZR 17 € 181,-
Achterband Diablo 190/50/ZR 17 € 189,-
Achterband Diablo 200/50/ZR 17 € 208,-

op zij achterwiel in het nat. da hoeft volgens mij niet eens zo'n groot probleem te zijn met zo'n zware moto en dan ook nog gaan staan voor het gewicht op het achterwiel. je moet natuurlijk geen bruute powerwheelie proberen te maken, maar als je flik aan je stuur trekt en je speelt wat met de koppelin en je bent een flink ervaren motorrijder op de motor van de zaak dan moet het echt wel lukken met meerdere banden hoor.

maruh.......bai de wej is da nodig dan......wheelies in he nat. I don't think so.
t gaat niet om ...dat je een wheelie kan/doet het probleem is als je vol aan de kraan gaat hangen om ff lekker op te trekken...dan krijg je wielspin...en dat wil je niet...

Door Johnv op 07-11-2002 20:30

Volgens mij werd hij gepositioneert tussen de Dragon Evo en de Dragon GTS .....dus tis geen "super" plakker.

Voordat jullie al te enthousiast worden
o...dan wordt het toch een bt012...hierna...ik begon al te twijfelen... :)

Even tussendoor, een wheelie in het nat is niet zo bijzonder hoor.

Toen ik mijn Suzuki ging halen trok ik 'm ook gelijk op het achterwiel, terwijl het erg nat was. Kwestie van niet al te bruut je gas erop zetten...

Ennuh, ik ga ook voor de 012 :)

ik heb zo het gevoel dat de mensen die nu allemaal 010 rijden..of iets soortgelijks...allemaal langzaam overstappen naar de 012...

ik ben benieuwd... :)

De diablo komt in plaats van de evo,net zoals
de evo de dragons heeft vervangen.
Ik heb zelf net een BT-010 laten monteren,ik
wilde de diablo wel hebben maar de was er
nog niet in de zachtere uitvoering,zeiden ze
tegen mij.
En de evo corsa zou gelijk liggen aan de BT-010,
dus de diablo ligt gelijk aan de BT-020.
De evo en de diablo zijn nu beide nog verkrijg
baar,maar ik geloof dat het de bedoeling is
dat die er uit gaat.
Zo als ze mij vertelde ligt de diablo gelijk
aan de gewone evo,dus niet in corsa of supercorsa
uitvoering,die schijnt nog te moeten komen.

Terug
Bovenaan Onderaan