Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Nieuwe start !

Nou gefeliciteerd,hopelijk heb je er plezier van,wij deden het onderhoud van politie BMW,s,
die lieden sloopte zo,n beetje alles wat je kan bedenken,het record staat op 500km de complete koppeling van een nieuwe Trans Alp
totaal uitgerookt,maar dan zo erg dat de stukken koppelingsplaat onder in het carter lagen,nog niet eerder zoiets meegemaakt,
maar ook bij de BMW,s werden ze regelmatig gesloopt,persoonlijk zou ik nog geen oude dienstfiets durven kopen
 
  • Onderwerp starter
  • #7
Dank je wel, tja het is altijd een risico als je een motor koopt van die doelgroep.
Maar weet dat ze ook goed onderhouden worden, heb hem ook eerst na laten kijken door een garage waar ik vroeger me 1100RT in onderhoud had voordat ik hem kocht
 
Dank je wel, tja het is altijd een risico als je een motor koopt van die doelgroep.
Maar weet dat ze ook goed onderhouden worden, heb hem ook eerst na laten kijken door een garage waar ik vroeger me 1100RT in onderhoud had voordat ik hem kocht
Slimme zet.
 
Bedankt voor je reactie en dus 100.000km op de teller.
Dat zijn ansich geen absurde waardes.
Misschien voor een ex dienstfiets wel, maar wellicht heb jij geluk gehad.
Zelf zou ik het ook niet snel doen zoiets, maar in deze gaat het erom dat jij er content mee bent.
De kans dat er flink mee geragd is lijkt me behoorlijk groot en dan zouden er 2 dingen zijn die me het meeste bezighouden als ik op zo’n fiets zou rijden......
1: spoort de fiets goed dus is er niks lichtelijk krom na uiteraard minimaal een keer te zijn gevallen......
2: verbruikt de fiets extra motorolie omdat met zulke fietsen warmrijden doorgaans niet aan de orde is en boxerblokken over het algemeen toch al bekend staan om het hogere olieverbruik.

Ik vind het een mooi model en heb er ooit zelf ook zo ene gehad maar dan geen ex dienstfiets.
Ik wens jou heel veel plezier van je aankoop en mijn advies is deze: houd met name in het begin je olieniveau goed in de gaten.
Kleine moeite om het wat vaker te controleren en zo een betere beeldvorming te krijgen van wat ze nou exact aan olie verbruikt.
Vr gr