Blijkbaar is er inderdaad te weinig vraag naar, toch jammer.Vreemd is het niet, als die dingen niet verkocht worden dan stoppen ze met het aanbod.
De merken die er mee gestopt zijn kennen geen blok wat en leuk vermogen afgeeft en geen onderhoudsinterval in uren aangeeft.
Dat zal ongetwijfeld ook een ding zijn. In Amerika is er wat dat betreft veel meer te krijgen, zelfs de oude DRZ400 wordt daar nog nieuw geleverd.En euroX te homologeren is.
Eh?een ktm890 of een jamaha die ongeveer de zelfde rij beleving hebben
Ik snap m ook niet. Wat heeft een naked te doen met een supermoto?
Onpraktischer als een naked of racer? Met de 690 maak je zonder problemen 1200km in een lang weekend, en 200km snelweg met 130 gemiddeld doet hij ook gewoonDenk dat het leuke dingen zijn maar zo onpraktisch dat ze alleen geschikt zijn voor erbij
En voor hetzelfde geld heb je een ktm890 of een jamaha die ongeveer de zelfde rij beleving hebben
In 2005 deze nieuw gekocht, en nog steeds eigenaar. Iedere rit stap ik met een big smile af, wat een gaaf ding, nog steeds na al die jaren. Praktisch? Neuh, niet echt. FUN?? Ja! Met hoofdletters! Wel net na de aanschaf wat dingetjes veranderd, daarna eigenlijk niets meer.
Maar de ‘Supermotard rage’ is wel een beetje voorbij, dat is misschien wel jammer, maar ik rijd er niet minder om. Tegenwoordig ben je wat meer een uitzondering op een dergelijke motor, dat vind ik ook wel weer leuk.
Grt Fred
En euroX te homologeren is.
Zonde man.Heel soms. Verder nauwelijks tijd...
En alleen regulier onderhoud?In 2005 deze nieuw gekocht, en nog steeds eigenaar. Iedere rit stap ik met een big smile af, wat een gaaf ding, nog steeds na al die jaren. Praktisch? Neuh, niet echt. FUN?? Ja! Met hoofdletters! Wel net na de aanschaf wat dingetjes veranderd, daarna eigenlijk niets meer.
Maar de ‘Supermotard rage’ is wel een beetje voorbij, dat is misschien wel jammer, maar ik rijd er niet minder om. Tegenwoordig ben je wat meer een uitzondering op een dergelijke motor, dat vind ik ook wel weer leuk.
Grt Fred