Nieuwe uitlaat/demper

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo een demper aan jezelf verkocht was vast moeilijk :')


Begrijp me niet verkeerd maar je hebt 1 post over een nieuwe demper en je bent verkoper.
Neigt een beetje naar reclame :z

Edit je 2de bericht voer een demper of was je de andere al weer zat
 
Laatst bewerkt:
Ik ben idd verkoper bij Kelie in Breda ja dat klopt. Ik ben gewoon erg blij met mijn aankoop en resultaat van de demper.

Heb die andere kerel van het forum ook al een email gestuurd dat ie niet zo kinderachtig moet reageren en dat jullie van harte welkom zijn om het te komen bekijken bij mijn motor bij mij thuis.

Ik heb niks te maken met het bedrijf xenkel dat ik daar klant ben. Mochten jullie dit niet geloven dat is dan jullie probleem. Jammer dat het vaak zo gaat op forums.....

Wacht nog even af maar anders zal ik me maar weer snel uitschrijven want dit gedrag heb ik geen zin in. Ben toch zelf geen klusser dus bedrijven de mij kunnen helpen weet ik zelf wel te verzinnen en daar heb ik dit forum niet voor nodig.

Leek me wel een goed idee om een recensie te geven over een bedrijf waar ik gewoon tevreden over ben.

Gr.
Nick de Theye

zo een demper aan jezelf verkocht was vast moeilijk :')


Begrijp me niet verkeerd maar je hebt 1 post over een nieuwe demper en je bent verkoper.
Neigt een beetje naar reclame :z

Edit je 2de bericht voer een demper of was je de andere al weer zat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus je eerste reactie was, OMG IEDEREEN OM MF MOET WETEN DAT xDEMPERS MAAKT! DIT IS MN EERSTE AANGEKOCHTE DEMPER EVER DUS IK WEET DIE SHIT G.

?
:+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben idd verkoper bij Kelie in Breda ja dat klopt. Ik ben gewoon erg blij met mijn aankoop en resultaat van de demper.

Heb die andere kerel van het forum ook al een email gestuurd dat ie niet zo kinderachtig moet reageren en dat jullie van harte welkom zijn om het te komen bekijken bij mijn motor bij mij thuis.

Ik heb niks te maken met het bedrijf xx enkel dat ik daar klant ben. Mochten jullie dit niet geloven dat is dan jullie probleem. Jammer dat het vaak zo gaat op forums.....

Wacht nog even af maar anders zal ik me maar weer snel uitschrijven want dit gedrag heb ik geen zin in. Ben toch zelf geen klusser dus bedrijven de mij kunnen helpen weet ik zelf wel te verzinnen en daar heb ik dit forum niet voor nodig.

Leek me wel een goed idee om een recensie te geven over een bedrijf waar ik gewoon tevreden over ben.

Gr.
Nick de Theye




nick niet gelijk happen ;)


mf is nogal plagerig ... soms _O- :+ :) ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus je eerste reactie was, OMG IEDEREEN OM MF MOET WETEN DAT x DEMPERS MAAKT! DIT IS MN EERSTE AANGEKOCHTE DEMPER EVER DUS IK WEET DIE SHIT G.

?
:+
2 keer zelfs :+

Zijn eerste vreugde was op 3 juni :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben idd verkoper bij Kelie in Breda ja dat klopt. Ik ben gewoon erg blij met mijn aankoop en resultaat van de demper.

Heb die andere kerel van het forum ook al een email gestuurd dat ie niet zo kinderachtig moet reageren en dat jullie van harte welkom zijn om het te komen bekijken bij mijn motor bij mij thuis.

Ik heb niks te maken met het bedrijf x enkel dat ik daar klant ben. Mochten jullie dit niet geloven dat is dan jullie probleem. Jammer dat het vaak zo gaat op forums.....

Wacht nog even af maar anders zal ik me maar weer snel uitschrijven want dit gedrag heb ik geen zin in. Ben toch zelf geen klusser dus bedrijven de mij kunnen helpen weet ik zelf wel te verzinnen en daar heb ik dit forum niet voor nodig.

Leek me wel een goed idee om een recensie te geven over een bedrijf waar ik gewoon tevreden over ben.

Gr.
Nick de Theye
Welke andere kerel hebben we er hier meer dan 1 :/ ?




:+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt hoor, je moet immers alles op een forum serieus nemen :+

Behalve als deze er bij staat: :+

dus voor de duidelijkheid:

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
@ Stefan1990

Degene die op mijn eerdere post had gereageerd. Bolski geloof ik. Iemand uit west Nederland die dus ook motor onderdelen verkoopt net als x.

Gr.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De demper van mijn gs500e doet het ook nog! Heel tevreden over dus. Niet stijlvol en brult als een stofzuiger, maar toch.. *O* Als ik ooit een nieuwe nodig heb rij ik zeker even langs dezelfde fabrikant!
 
De demper van mijn gs500e doet het ook nog! Heel tevreden over dus. Niet stijlvol en brult als een stofzuiger, maar toch.. *O* Als ik ooit een nieuwe nodig heb rij ik zeker even langs dezelfde fabrikant!
Mijn dempers werken ook nog na 15 jaar :Y

:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan