Nee nog nooit mee gemaakt en wat betreft dat trillien, dat doet elke motor fiets wel wat maar deze 750 t.o.v. 600 K1 niet meer of minder (misschien iets minder).
Jongens spijtig maar ik hou het voor bekeken, pols is niet meer wat het geweest is na crash van vorig jaar
Bij deze misschien iets voor jullie :
http/moto.2dehands.be/markt/motor/suzuki/15403867-accessoires-voor-gsx-r-600-750-2006.html?motor_bj=2000&motor_soort=7
http/www.2dehands.be/listuser/362661/15403925-gsx-r-750-2006-k6-zwart.html
http/www.2dehands.be/listuser/362661/15230439-suzuki-gsx-r-750-2006-zwart.html
greetz
kriz
Deze motor was nieuw en nagekeken want de monteur had hem zelf mee gehad dat weekend. En hij zegt zo loopt hij is niks aan te doen. Ik ben zelf ook monteur en aan de motor mankeerd niks
Inderdaad, ook wat ik dacht net.Aan de motor mankeerd niks, maar hij start moeilijk en slaat af
het rijdt ook voor geen meter zo´n 750k6 : trillingen - geen vermogen blablablaElke motor trilt. En hij trilt gewoon veel meer als mijn 600 en het vermogen is wel wat meer. Maar op papier lijkt het spectaculaider dan in werkelijkheid.
Deze motor was nieuw en nagekeken want de monteur had hem zelf mee gehad dat weekend. En hij zegt zo loopt hij is niks aan te doen. Ik ben zelf ook monteur en aan de motor mankeerd niks maar het is gewoon die karakteristiek van het blok.
Daarom zeg ik hoop dat ze dat met de volgende versie wat verbeteren. Het zou wellicht beter worden door hem te laten afstellen, maar daar zit je toch niet op te wachten met een nieuwe motor.
Je kunt beter een geperfectioneerd oud systeem hebben dan een splinternieuw systeem.
En als ik ergens een hekel aan heb is dat getril dat je geen gevoel meer in je handen hebt.
het rijdt ook voor geen meter zo´n 750k6 : trillingen - geen vermogen blablabla
@Kriz:
Erg jammer maar wat heb je er aan overgehouden uiteindelijk? Is het alleen de zithouding? Of is de zin helemaal weg nu?
dit was begin augustus vorig jaar, ondertussen 4 x geopereerd en alles vrij goed tot ik op de motor kruip
(Afbeelding)
hey kriz ik wil die rode rk ketting van je kopenJongens spijtig maar ik hou het voor bekeken, pols is niet meer wat het geweest is na crash van vorig jaar
Bij deze misschien iets voor jullie :
http/moto.2dehands.be/markt/motor/suzuki/15403867-accessoires-voor-gsx-r-600-750-2006.html?motor_bj=2000&motor_soort=7
http/www.2dehands.be/listuser/362661/15403925-gsx-r-750-2006-k6-zwart.html
http/www.2dehands.be/listuser/362661/15230439-suzuki-gsx-r-750-2006-zwart.html
greetz
kriz
hey kriz ik wil die rode rk ketting van je kopen
en wat kost die alvast bedeankt
heel pk's had je aan het wiel met die akra kriz
Ik heb laatst de 750 mee gehad van de dealer.
Wat mij heel erg op viel was is dat hij echt heel erg vibreerde in het stuur en voet pedaaltjes. Terwijl ik anders had verwacht met een balansas. Echt super iritant.
En wat mij verder opviel is dat het extra vermogen ten opzichte van mijn eigen 600 van 2002 echt heel erg tegen viel.
Kriz, zag je linkie bij ons op het topic na eerder linkie waaruit we iets verkeerds concludeerden.de zin is er nog zeker en vast al waren de eerste circuitdagen toch ook een pak rustiger
wanneer dit dan beter werd kreeg ik meer en meer last van de pols, deze was vorig jaar gebroken en ook hand verbrijzeld
na een dikke 10 min heb ik geen kracht en gevoel meer in mijn hand en tintelen mijn vingers dagen na
is echt geen rijden meer zo
Ik begrijp nog steeds dat vergelijk niet tussen een 2002 600cc en de 750 K6
Dat moet toch net zoiets zijn als een spreekwoordelijke bmx en een racefiets?
Lijkt mij een wereld van verschil maar heb hier geen '02 600cc staan om te vergelijken.
Nou ik heb dus mijn 600 K1 ingeruild op de K6 750 en ik wil ECHT niet meer terug. Ik rijd veel woon-werk verkeer en daar is die 750 veel beter voor dan de oude K1. Ok de K1 kwam in 1 keer met een boel power en de K6 bouwt veel lineairder op maar als die dan ook eenmaal gaat! K6 ligt veel lekkerder in de bocht en heeft veel minder moeite naar de 260Lm/uur door te blazen. Nee doe mij de K6 maar, meer dan genoeg fun-factor voor mij!
HEFTIGE wasbeurt.....Gloeiende, gloeiende, gloeiende...!
Kom thuis, zet m'n fiets op z'n standaard, begint dat ding ineens vanonder z'n
tank te roken
had hem een uurtje of wat eerder gewassen, dacht dat m'n bedrading aan het
wegfikken was
ik als de godverredomme m'n zadel eraf, tank omhoog
zie allemaal groene druppels,...
blijkt dat aan de achterzijde van het blok de koelslang is losgeschoten
vermoedelijk heeft de slangenklem het begeven, die zat er ruim (los) omheen
slang 1 is losgeschoten van onderdeel 18
(Afbeelding)
blij dat het eergister niet is gebeurd onderweg (terug) naar assen
toen ik lekker aan het blazen was gezien ik net de 1600km voorbij was
(einde inrij periode)
morgen maar effe de dealer bellen