Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat had je dan verwacht 145pk achterwielDie van mij heeft er meer dan 138 met alleen een bmc filter en een laser uitlaatje dat viel mij al tegen maar dat van jullie zijn wel lage waarden hoor.
(Afbeelding)
de nimag raden mij die laser afEn dat terwijl hij met standaard pijp zeker beter trekt.
Ik haal met de standaard pijp ook hogere top 299 en met de laser 280 ofzo scheelt echt merk het ook met wheelys standaart komt ie met een rukkie aan het stuur bij 5000 toeren en mket de laser pas bij 9000.
Maar ja het geluid is dan ook wel erg fijn
postman waar heb jij je bike af laten stellen ook bij de kwakbol van een hoegee
hoegee heeft het bij mijn bike ook gedaan met een afstelboxje van Suzuki
en nu helemaal ruk die bike daar mo staan er ook maar 3000km op de teller
rijd gewoon beroerd
en de meeste pk's kunnen we niet eens de baasbrengt altijd leuke discussies op over die mod´s en vermogenstoename
hoop centjes voor 5 pk extra, driveability is toch al goed
Moet zeggen dat elke waarde hoog is als je hem vergelijkt met de bank van Marc Hoegee. Dus of dit nou een optimistische waarde is? Een K4 750 met alleen andere demper heb ik al een keer 134 zien doen dus een K6 heeft vast wel iets meer.
Hdeb waar ik em op de bank had zij dat ik beter een k4 kon kopen als ik pk`s wou hebben want die had standaard wel 140 aan het wiel heeft ie me laten zien in de computer, de k6 heeft gewoon vermogen verloren door het korte pijpje, daarom rijd barry veneman ook met een gewone pijp onder dat ding.
Het is mooi voor de looks zo'n kort pijpje maar het kost je vermogen.
Het maakt mij ook geen ruk uit trouwens ik vind em fijn rijden en ik trek op het circuit elke 2 cillinder er nog uit dus power zat
klopt Berkyen de meeste pk's kunnen we niet eens de baas
ik heb van af 1997 alle gsxr750 gehad maar de k6 voelt wel het sterkste aan zeker in het midden gebiedHdeb waar ik em op de bank had zij dat ik beter een k4 kon kopen als ik pk`s wou hebben want die had standaard wel 140 aan het wiel heeft ie me laten zien in de computer, de k6 heeft gewoon vermogen verloren door het korte pijpje, daarom rijd barry veneman ook met een gewone pijp onder dat ding.
Het is mooi voor de looks zo'n kort pijpje maar het kost je vermogen.
Het maakt mij ook geen ruk uit trouwens ik vind em fijn rijden en ik trek op het circuit elke 2 cillinder er nog uit dus power zat
Ik heb sinds gisteren men gsxr750 K6 ook
En wat rijd dat fijn.
Ik ben natuurlijk wel nog aan het inrijden.
Ik probeer veel te schakelen, en wisselende toerentallen te rijden.
Ik kom maximum tot 8000toeren voor de moment, en af en toe eens iets hoger.
Je zit er ook zo snel aan hé.
Maar ik heb er momenteel, een franstalig boekje er bij, en snap er dus niks van.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het shiftlight kan in stellen op een toerental?
Want ik zit o zo rap over de 7000toeren, en dit is niet echt de bedoeling tijdens het inrijden hé.
Deze voormiddag al van 9u00 tot 11u30 bezig geweest voor 4stickertjes te verwijderen, wat een werk amai.
Nog een vraagje, hebben jullie de sticker ook van de kettingbeschermer af gehaald?
Dit lijkt me maar zachte plastiek, en ik denk dat je dan vlug beschadiging gaat zien door de sticker te verwijderen?
Zo, een hele tekst. Maarja wat moet je met zo een motor, niks dan goed over te vertellen.
Ik ga nog wat verder inrijden, ik zit inmiddels op 150km.
Greetz from belgium
OK, bedankt voor de info ik ga het straks eens proberen.
Maar er staat, druk op SEL in de helderheidmodus.
Hoe kom ik nu in de helderheid modus????
Ach ik zal al maar wat proberen.
Greetz
OK, bedankt voor de info ik ga het straks eens proberen.
Maar er staat, druk op SEL in de helderheidmodus.
Hoe kom ik nu in de helderheid modus????
Ach ik zal al maar wat proberen.
Greetz
Ik heb alle stickers er af ook die van de ketting beschermer. Ging net als bij de rest en geen schade.Ik heb sinds gisteren men gsxr750 K6 ook
En wat rijd dat fijn.
Ik ben natuurlijk wel nog aan het inrijden.
Ik probeer veel te schakelen, en wisselende toerentallen te rijden.
Ik kom maximum tot 8000toeren voor de moment, en af en toe eens iets hoger.
Je zit er ook zo snel aan hé.
Maar ik heb er momenteel, een franstalig boekje er bij, en snap er dus niks van.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het shiftlight kan in stellen op een toerental?
Want ik zit o zo rap over de 7000toeren, en dit is niet echt de bedoeling tijdens het inrijden hé.
Deze voormiddag al van 9u00 tot 11u30 bezig geweest voor 4stickertjes te verwijderen, wat een werk amai.
Nog een vraagje, hebben jullie de sticker ook van de kettingbeschermer af gehaald?
Dit lijkt me maar zachte plastiek, en ik denk dat je dan vlug beschadiging gaat zien door de sticker te verwijderen?
Zo, een hele tekst. Maarja wat moet je met zo een motor, niks dan goed over te vertellen.
Ik ga nog wat verder inrijden, ik zit inmiddels op 150km.
Greetz from belgium