Nieuws omtrent de GSXR 600/750 K6

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
En dat terwijl hij met standaard pijp zeker beter trekt.
Ik haal met de standaard pijp ook hogere top 299 en met de laser 280 ofzo scheelt echt merk het ook met wheelys standaart komt ie met een rukkie aan het stuur bij 5000 toeren en mket de laser pas bij 9000.
Maar ja het geluid is dan ook wel erg fijn :Y
 
Moet zeggen dat elke waarde hoog is als je hem vergelijkt met de bank van Marc Hoegee. Dus of dit nou een optimistische waarde is? Een K4 750 met alleen andere demper heb ik al een keer 134 zien doen dus een K6 heeft vast wel iets meer.
 
ik lees heel veel op de fora van gixxer.com en ik denk niet dat er iemand boven 138 pk daar zit... lijkt mij veel.. maar je kan maar het geluk hebben van een hele goeie standaard bike te hebben ...
 
En dat terwijl hij met standaard pijp zeker beter trekt.
Ik haal met de standaard pijp ook hogere top 299 en met de laser 280 ofzo scheelt echt merk het ook met wheelys standaart komt ie met een rukkie aan het stuur bij 5000 toeren en mket de laser pas bij 9000.
Maar ja het geluid is dan ook wel erg fijn :Y
de nimag raden mij die laser af
 
postman waar heb jij je bike af laten stellen ook bij de kwakbol van een hoegee

Ik heb m'n bike nieuw gekocht bij Groenewold Motoren in Delft, ben ermee weggereden met Yoshi full-sys. Motor is daar afgesteld met het afstelboxje van Suzuki. Wil binnenkort wel ff zien wat ie nou doet aan het wiel 8-)
 
hoegee heeft het bij mijn bike ook gedaan met een afstelboxje van Suzuki
en nu helemaal ruk die bike daar mo staan er ook maar 3000km op de teller
rijd gewoon beroerd
:(
 
Afstellen had ie bij m'n 600 wel goed gedaan, had ik ook PC III bij gekocht.

Maar voor de rest kom ik er niet meer voor iets dergelijks :N
 
hoegee heeft het bij mijn bike ook gedaan met een afstelboxje van Suzuki
en nu helemaal ruk die bike daar mo staan er ook maar 3000km op de teller
rijd gewoon beroerd
:(

Hmm, heb toen m'n SRAD bij hoegee laten doen en won 4pk + een sterker middengebied
en betere gasreactie
(dit was na bij KMS te hebben afgesteld)
 
Moet zeggen dat elke waarde hoog is als je hem vergelijkt met de bank van Marc Hoegee. Dus of dit nou een optimistische waarde is? Een K4 750 met alleen andere demper heb ik al een keer 134 zien doen dus een K6 heeft vast wel iets meer.

Hdeb waar ik em op de bank had zij dat ik beter een k4 kon kopen als ik pk`s wou hebben want die had standaard wel 140 aan het wiel heeft ie me laten zien in de computer, de k6 heeft gewoon vermogen verloren door het korte pijpje, daarom rijd barry veneman ook met een gewone pijp onder dat ding.
Het is mooi voor de looks zo'n kort pijpje maar het kost je vermogen.
Het maakt mij ook geen ruk uit trouwens ik vind em fijn rijden en ik trek op het circuit elke 2 cillinder er nog uit dus power zat :Y
 
Hdeb waar ik em op de bank had zij dat ik beter een k4 kon kopen als ik pk`s wou hebben want die had standaard wel 140 aan het wiel heeft ie me laten zien in de computer, de k6 heeft gewoon vermogen verloren door het korte pijpje, daarom rijd barry veneman ook met een gewone pijp onder dat ding.
Het is mooi voor de looks zo'n kort pijpje maar het kost je vermogen.
Het maakt mij ook geen ruk uit trouwens ik vind em fijn rijden en ik trek op het circuit elke 2 cillinder er nog uit dus power zat :Y
:Y

heb hiervoor een SP2 gehad, soes loopt ietssssssss harder dan die 2-pitter :X
 
Hdeb waar ik em op de bank had zij dat ik beter een k4 kon kopen als ik pk`s wou hebben want die had standaard wel 140 aan het wiel heeft ie me laten zien in de computer, de k6 heeft gewoon vermogen verloren door het korte pijpje, daarom rijd barry veneman ook met een gewone pijp onder dat ding.
Het is mooi voor de looks zo'n kort pijpje maar het kost je vermogen.
Het maakt mij ook geen ruk uit trouwens ik vind em fijn rijden en ik trek op het circuit elke 2 cillinder er nog uit dus power zat :Y
ik heb van af 1997 alle gsxr750 gehad maar de k6 voelt wel het sterkste aan zeker in het midden gebied
 
Ik heb sinds gisteren men gsxr750 K6 ook :}

En wat rijd dat fijn.
Ik ben natuurlijk wel nog aan het inrijden.
Ik probeer veel te schakelen, en wisselende toerentallen te rijden.
Ik kom maximum tot 8000toeren voor de moment, en af en toe eens iets hoger.
Je zit er ook zo snel aan hé.

Maar ik heb er momenteel, een franstalig boekje er bij, en snap er dus niks van.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het shiftlight kan in stellen op een toerental?
Want ik zit o zo rap over de 7000toeren, en dit is niet echt de bedoeling tijdens het inrijden hé.

Deze voormiddag al van 9u00 tot 11u30 bezig geweest voor 4stickertjes te verwijderen, wat een werk amai. ;(

Nog een vraagje, hebben jullie de sticker ook van de kettingbeschermer af gehaald?
Dit lijkt me maar zachte plastiek, en ik denk dat je dan vlug beschadiging gaat zien door de sticker te verwijderen?

Zo, een hele tekst. Maarja wat moet je met zo een motor, niks dan goed over te vertellen.

Ik ga nog wat verder inrijden, ik zit inmiddels op 150km.

Greetz from belgium
 
Ik heb sinds gisteren men gsxr750 K6 ook :}

En wat rijd dat fijn.
Ik ben natuurlijk wel nog aan het inrijden.
Ik probeer veel te schakelen, en wisselende toerentallen te rijden.
Ik kom maximum tot 8000toeren voor de moment, en af en toe eens iets hoger.
Je zit er ook zo snel aan hé.

Maar ik heb er momenteel, een franstalig boekje er bij, en snap er dus niks van.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het shiftlight kan in stellen op een toerental?
Want ik zit o zo rap over de 7000toeren, en dit is niet echt de bedoeling tijdens het inrijden hé.

Deze voormiddag al van 9u00 tot 11u30 bezig geweest voor 4stickertjes te verwijderen, wat een werk amai. ;(

Nog een vraagje, hebben jullie de sticker ook van de kettingbeschermer af gehaald?
Dit lijkt me maar zachte plastiek, en ik denk dat je dan vlug beschadiging gaat zien door de sticker te verwijderen?

Zo, een hele tekst. Maarja wat moet je met zo een motor, niks dan goed over te vertellen.

Ik ga nog wat verder inrijden, ik zit inmiddels op 150km.

Greetz from belgium


Komt tie :

Selecteren van voorafingesteld toerental.


Druk op de SEL toets (11) in de helderheid-selectiemodus. Druk op ADJ toets (2) om het vooringestelde motortoerental te kiezen. Druk op de ADJ toets om het vooringestelde toerental te veranderen van 7000 toeren naar 10000 in stappen van 500 t/min en van 10000 t/min naar 15000 t/min in stappen van 250 t/min. Druk op de SEL toets om de instelling vast te leggen.

Stickers zijn er allemaal af behalve die op de kettingbeschermer, maar die ga ik toch nog een keertje vervangen door een carbonnen exemplaar.
 
OK, bedankt voor de info ik ga het straks eens proberen.

Maar er staat, druk op SEL in de helderheidmodus.

Hoe kom ik nu in de helderheid modus????
Ach ik zal al maar wat proberen.

Greetz
 
OK, bedankt voor de info ik ga het straks eens proberen.

Maar er staat, druk op SEL in de helderheidmodus.

Hoe kom ik nu in de helderheid modus????
Ach ik zal al maar wat proberen.

Greetz

})

Selecteren van de helderheid:

Druk op de SEL toets zodat de helderheidsindicator in het kilometer/dagtellergebied verschijnt.

Bij indrukken van de ADJ toets verandert de helderheid in 5 stappen.

Geen idee wat dat met je shiftlight te maken heeft _O-
 
OK, bedankt voor de info ik ga het straks eens proberen.

Maar er staat, druk op SEL in de helderheidmodus.

Hoe kom ik nu in de helderheid modus????
Ach ik zal al maar wat proberen.

Greetz

gewoon op select drukken totdat je de wijzer ziet verspringen, dan kun je met
adjust de toeren instellen

moet trouwens wel je lichie aanstaan
(ook instelbaar: uit/aan/knipperen)
 
Laatst bewerkt:
Geloof dat jullie iets belangrijks vergeten.
N.l. dat je eerst het SEL (select) knopje inhoudt en hierna pas het contact aanzet. Dan kom je in optie 1 en dat is de lichtje aan/knipper of uit modus.
Wanneer je de gewenste gekozen hebt door meerdere malen op ADJ (adjust)te drukken totdat je de gewenste hebt.
Druk je wederom op select om in de volgende modus te komen, de helderheids instelling, hier kun je van 1 tot 5 blokjes selecteren door herhaaldelijk op de ADJ toets te drukken. (1 is zwak, 5 is fel licht).
Als je ook hier weer de gewenste instelling hebt gekozen kun met de SEL toets door naar de 3e optie en dat is het toerental instellen, iedere druk op de ADJ knop verhoogt dit met 500 toeren en na 10000 met stappen van 250 toeren.
Let op: Als je het gewenste toerental hebt ingesteld druk je nog 1 maal op select en zet je contact uit, hiermee is je Revlight ingesteld. (n.b. als je na het instellen van je gewenste toerental het contact uitzet zonder nogmaals op SEL te drukken is al je moeite voor niets geweest, want dan zijn de nieuwe instellingen niet opgeslagen.)
P.s. door naar het maximale toerental door te klikken, valt de naald terug naar 7000 rpm en kun je wederom doorklikken naar hogere waarden.
 
Ik heb sinds gisteren men gsxr750 K6 ook :}

En wat rijd dat fijn.
Ik ben natuurlijk wel nog aan het inrijden.
Ik probeer veel te schakelen, en wisselende toerentallen te rijden.
Ik kom maximum tot 8000toeren voor de moment, en af en toe eens iets hoger.
Je zit er ook zo snel aan hé.

Maar ik heb er momenteel, een franstalig boekje er bij, en snap er dus niks van.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het shiftlight kan in stellen op een toerental?
Want ik zit o zo rap over de 7000toeren, en dit is niet echt de bedoeling tijdens het inrijden hé.

Deze voormiddag al van 9u00 tot 11u30 bezig geweest voor 4stickertjes te verwijderen, wat een werk amai. ;(

Nog een vraagje, hebben jullie de sticker ook van de kettingbeschermer af gehaald?
Dit lijkt me maar zachte plastiek, en ik denk dat je dan vlug beschadiging gaat zien door de sticker te verwijderen?

Zo, een hele tekst. Maarja wat moet je met zo een motor, niks dan goed over te vertellen.

Ik ga nog wat verder inrijden, ik zit inmiddels op 150km.

Greetz from belgium
Ik heb alle stickers er af ook die van de ketting beschermer. Ging net als bij de rest en geen schade.
Ik had al eens de belangrijkste stukken uit een Engelse manual ge-scand voor een maat uit Canada. Kun je HIER vinden. Pagina 2-12 staat het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan