Nieuws omtrent de GSXR 600/750 K6

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Wat moet ik dr over zeggen.
1e sessie ivm natte baan geen zin gehad om te rijden.
2e sessie 2 ronden mn banden opgewarmd en in 3e ronde gaan liggen in ramshoek.
ramshoek is de plek waar je dr niet af wil.
Ging met 230 op de teller dr op af en werd met 200 oid gelanceerd.
Ik zelf heb niks (heel klein beetje spierpijn).
Motor heeft wel wat schade ja.
Asopname gescheurd, schokbreker reservoir stuk, wielen stuk, kuipwerk naar de klote en nog wel wat meer dingen.
Racen staat voorlopig dus op laag pitje.
Heb gelukkig steun van de ouders dus das wel lekker.
Motor is inmiddels gestript en gewassen en de regenwielen zitten dr in.
Motor gaat vanmiddag naar Bakker toe om te laten checken. je weet maar nooit toch.
That s :o cks !!

Gelukkig ben je zelf goed weggekomen, brommert is wel weer te repareren :Y
 
Wat moet ik dr over zeggen.
1e sessie ivm natte baan geen zin gehad om te rijden.
2e sessie 2 ronden mn banden opgewarmd en in 3e ronde gaan liggen in ramshoek.
ramshoek is de plek waar je dr niet af wil.
Ging met 230 op de teller dr op af en werd met 200 oid gelanceerd.
Ik zelf heb niks (heel klein beetje spierpijn).
Motor heeft wel wat schade ja.
Asopname gescheurd, schokbreker reservoir stuk, wielen stuk, kuipwerk naar de klote en nog wel wat meer dingen.
Racen staat voorlopig dus op laag pitje.
Heb gelukkig steun van de ouders dus das wel lekker.
Motor is inmiddels gestript en gewassen en de regenwielen zitten dr in.
Motor gaat vanmiddag naar Bakker toe om te laten checken. je weet maar nooit toch.

Das mooi |( . Succes met de reparatie en hopen dat ie nog recht is O-)
 
Heb deze morgen Gille rem-schakelset gemonteerd.
Is een 120 km goed gedaan en dan plots achterrem beginnen blokkeren, gevolg blauwe schijf en enorme stank :(
In de loop van de namiddag en avond nog uren aan bezig geweest met kennis en niet goed te krijgen. Na een 3 tal keren remmen blokkeert de achterrem en moet je echt de rempomp verwijderen van de remset vooraleer de remklauw terug lost |(
Wanneer ik de bovenste moer volledig naar boven draai blokkeert mijn achterwiel direct wat logisch is, wanneer ik die moer echter terug volledig naar beneden draai blijft mijn wiel blokkeren, wat niet logisch is. Moet dan echt weer de rempomp verwijderen vooraleer de remklauw lost !

Iemand enig idee wat dit kan zijn ??? Foute rempomp ? Te veel olie erop ?

Morgen is mijn dealer gesloten, zal dus minstens moeten wachten tot dinsdag en is wat lang, wil rijden, zou nog 500 km moeten doen tegen aanstaande vrijdag :?
 
Ik kan je spijtig genoeg niet helpen met je probleem, Kriz. :(

Ben wel geïnteresseerd in je set. Je bedoelt toch Gilles rearset, correct?
Die wil ik namelijk ook monteren op mijn machien, maar de dealer vertelde dat deze nog niet beschikbaar waren.

Heb je misschien wat foto's?
 
@ Japie,
Hele vette foto's :}
Zie dat je de spiegels van de K6 eraf hebt weten te krijgen. Gaat dit eenvoudig en is dit op t circuit zelf nog te doen door simpelweg paar schroefjes te lossen? Of ben je er wel ff mee bezig en ist beter om thuis te doen voor je het circuit opduikt?
Heb nl het vermoeden dat ik met de bedrading van de knippers moet gaan worstelen...
 
:} :9~ })

Maar hou wel het rubber onder.

ik ga ook circuit rijden.
(gp 06 op de x-box 360 :+ )

GP06??? Ik heb de demo op de 360 staan maar is gewoon een slap aftreksel van de vorige versie's. Viel mij dus HEEL erg tegen. Tourist Trophy op de PS2 daarentegen lijkt mij heel gaaf, heb alleen geen PS2
;(
 
Gewoon de boutjes losdraaien en de spiegel voorzichtig 10 cm eruittrekken dan gaat het kabeltje vanzelf iets mee en dan kun je van onderaf de stekkertjes lostrekken en die komen er dan door het middelste gat uit wel even de schroefjes van je kuipruitje loshaalen want je moet je kuip iets omhoog trekken zodat je de stekkertjes er tussen door kan trekken .
het wijst zich allemaal vanzelf en je bent met 10 minuten klaar hoor .
alleen het montern van de spiegels kun je beter je hele kuipruitje er af halen want dan kun je er iets makkelijker bij.
@ Japie,
Hele vette foto's :}
Zie dat je de spiegels van de K6 eraf hebt weten te krijgen. Gaat dit eenvoudig en is dit op t circuit zelf nog te doen door simpelweg paar schroefjes te lossen? Of ben je er wel ff mee bezig en ist beter om thuis te doen voor je het circuit opduikt?
Heb nl het vermoeden dat ik met de bedrading van de knippers moet gaan worstelen...
 
Ik heb sinds kort een 750K6. Ik krijg de indruk dat een wheelie (en dan bedoel ik op z'n minst het voorwiel omhoog bij het optrekken) op deze machine wat lastiger is dan bijvoorbeeld de kawa zx-6r waar ik op gereden heb. Daar kwam het wiel vaak 'ongewild' onhoog.

Wie heeft al een wheelie getrokken en welke versnelling...tips etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan