Nieuws omtrent de ZX-10R deel 10!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie plaatjes clan , maar ik heb een mindere mededeling.
ik ga kawa verlaten :Y
kheb net wat anders gekocht.
uiteraard blijf ik het vriendentopic wel volgen en zal ook af en toe wat posten.
vanaf volgende week donderdag ben ik mijn kawa kwijt.
ik kon vandaag zeer goed zaken doen dus net de knoop gelijk doorgehakt omdat mijn dealer op het punt stond om op vakantie te gaan.!!!!!!!!!!!!!!


Suzuki :Y
overigens zijn er niet meer veel van de oude garde over :?
 
Suzuki :Y
overigens zijn er niet meer veel van de oude garde over :?

Of een Aprilia. Was ie volgens mij ook naar aan het kijken. Zo'n tuono ofzo.

Wat is dat met die mensen hier. Zeggen dat er iets gaat veranderen maar dan niet zeggen wat... Marco heeft ook nog steeds iets te melden...
 
Of een Aprilia. Was ie volgens mij ook naar aan het kijken. Zo'n tuono ofzo.

Wat is dat met die mensen hier. Zeggen dat er iets gaat veranderen maar dan niet zeggen wat... Marco heeft ook nog steeds iets te melden...
:P


@McGuinnes
enkelbanden gescheurd met zaalvoetbal......

@Brander,
bel je vanavond trouwens voor die k1.
Beetje je 10 inruilen B| . Voor een Tuono ofzo? Over zoiets had je het toch eerst?
 
nee geen tuono heb ik wel over zitten denken maar wou mijn dealer niet echt doen.
tis een zilver/grijze 06 blade geworden.
kheb overal op proefgereden op de 06 10 op de 06 R1 en op de K6 en de R1 viel me net als de nieuwe zx10 tegen en op de K6 1000 zit ik vaak met mijn knie tegen de rand van de kuip aan.
kon ook echt een heeeele goede deal maken omdat hij mijn 10 wel graag wel hebben want van de 04 / 05 10en staan er niet veel te koop in het land.
zodoende mijn keus.
 
nee geen tuono heb ik wel over zitten denken maar wou mijn dealer niet echt doen.
tis een zilver/grijze 06 blade geworden.
kheb overal op proefgereden op de 06 10 op de 06 R1 en op de K6 en de R1 viel me net als de nieuwe zx10 tegen en op de K6 1000 zit ik vaak met mijn knie tegen de rand van de kuip aan.
kon ook echt een heeeele goede deal maken omdat hij mijn 10 wel graag wel hebben want van de 04 / 05 10en staan er niet veel te koop in het land.
zodoende mijn keus.
ploatje :Y
 
kan ff weinig vinden alleen op de US site staat wat maar dat zal wel weer een andere kleur zijn
full

dit moet de goede kleur zijn
 
nee geen tuono heb ik wel over zitten denken maar wou mijn dealer niet echt doen.
tis een zilver/grijze 06 blade geworden.
kheb overal op proefgereden op de 06 10 op de 06 R1 en op de K6 en de R1 viel me net als de nieuwe zx10 tegen en op de K6 1000 zit ik vaak met mijn knie tegen de rand van de kuip aan.
kon ook echt een heeeele goede deal maken omdat hij mijn 10 wel graag wel hebben want van de 04 / 05 10en staan er niet veel te koop in het land.
zodoende mijn keus.

damn, van Kawa naar Honda, merkte je nu verschil in het karakter van de fiets? en 20 pk verschil zul je toch ook wel proeven????
 
damn, van Kawa naar Honda, merkte je nu verschil in het karakter van de fiets? en 20 pk verschil zul je toch ook wel proeven????
denk ik ook wel maar daar gaat de komende tijd ook wel wat aan gebeuren.
moet ie toch naar dr jeroen voor de nodige vitaminen.
repsol van mijn vriend heeft ook 167 PK aan het wiel.
 
moet trouwens eerlijk bekennen dat ik em ook steeds mooier ga vinden, zeker qua afwerking tov de kawa...

deze dan :P

mc_fireblade_red_2006.jpg
 
denk ik ook wel maar daar gaat de komende tijd ook wel wat aan gebeuren.
moet ie toch naar dr jeroen voor de nodige vitaminen.
repsol van mijn vriend heeft ook 167 PK aan het wiel.
Ben benieuwd wat je ervaringen zullen zijn. Het is absoluut een mooie fiets. Maar qua karakter toch wel een stuk "liever" dan een ZX-10R.

Kawa kan van Honda (en Yamaha) in ieder geval wel leren hoe je een seatpipe netjes wegwerkt.

Maar als ik de puzzlestukjes van de informatie (die je in delen verstrekt) in elkaar probeer te passen, heb je op de Blade niet proefgereden :? :? :?
 
deze kleur was ook mijn 1e keus tot ik de zilver/grijze zag en de dealer had de rood/zwarte niet meer.
de hele zwarte blade vond ik niet mooi.

Wel gelijk zo'n Arrow systeem eronder zetten. Best een mooie fiets hoor. voor een Honda ;)
 
Gefeli Brander, hoop inderdaad dat je kunt wennen aan het lievere karakter van de Blade...er is van alles dat je kunt doen om em bruter te maken, maar het wordt geen Kawa...maar het is WEL een supermooie fiets O-) O-)

full


sorry voor de spam mannen :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan