Nieuws omtrent de ZX-10R deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
net telefoontje gehad van mijn dealer, wiel voor m'n ZX10R is binnen :)
zal wel stuk zwaarder zijn zonder die te grote luchtblaasjes ;)
 
Een goedenavond allemaal saam
Ik zal me ff voorstellen want ik ben nieuw hier.
Ik, 23 jarige woon in het zonovergoten noord holland noord en rij op een ZX10R net zoals jullie allemaal,hopelijk met nieuw voorwiel.
De mijne komt vrijdag binnen.
Kunnen we eindelijk weer eens normaal en wheeliend rijden want daar is dat groene hok toch voor gemaakt of niet soms!!
Maar mijn vraag is of er al iets bestaat van een ZX10Rclubje o.i.d.?? Voor meetings of zo??

Hier dan een pic. van mijn groene schijthok
Spec+add ons:
Evo 2, Pc3usb,afgesteld op bank 163 pk/107nm op wiel en veel breder koppelgebied gekregen(6.5-11 revs meer dan 100 Nm op wiel).
Ermaxx kuipruit,hyperpro stuurdemper,R&G paddockbobbins.
BMC racefilter is al besteld net zoals groene goodridge remslangen en crashbobbins

Bijlage: pict1 bewerkt.JPG
 
Een goedenavond allemaal saam
Ik zal me ff voorstellen want ik ben nieuw hier.
Ik, 23 jarige woon in het zonovergoten noord holland noord en rij op een ZX10R net zoals jullie allemaal,hopelijk met nieuw voorwiel.
De mijne komt vrijdag binnen.
Kunnen we eindelijk weer eens normaal en wheeliend rijden want daar is dat groene hok toch voor gemaakt of niet soms!!
Maar mijn vraag is of er al iets bestaat van een ZX10Rclubje o.i.d.?? Voor meetings of zo??

Hier dan een pic. van mijn groene schijthok
Spec+add ons:
Evo 2, Pc3usb,afgesteld op bank 163 pk/107nm op wiel en veel breder koppelgebied gekregen(6.5-11 revs meer dan 100 Nm op wiel).
Ermaxx kuipruit,hyperpro stuurdemper,R&G paddockbobbins.
BMC racefilter is al besteld net zoals groene goodridge remslangen en crashbobbins

Weet je ook hoeveel vermogenswinst de PC heeft gebracht?
En de uitlaat?
 
full


:} :9~ :} Gewoon te bruut :]

[me]eXo gaat nu weer stilletjes genieten...[/me]
 
Het kutte is dat ik hem heb ingereden volgens het boekje en meteen daarna de uitlaat erop heb gedaan zonder een standaard run te doen.
Is en was misschien stom maar ik meost van die stofzuiger af.
Ben nog wel van plan om de pc en de uitlaat ff te demonteren om dan te kijke wat hij eruit perst. Ik gok zo rond de 153 PK en 102/103 Nm
Heb wel een run gemaakt met uitlaat en zonder pc, kwam toen 153 pk uit met een slechte pk en koppelkromme en de air/fuelratio klopte ook voor geen meter.
Had nog wel de allernieuwste download van dynojet.com gehaald en geinstalleerd met de laptop.
Na montage van de pc(makkelijk zelf te doen) en wat afstelwerk op de bank(was er 4 uur mee bezig om o.a. het secundaire luchtinjectiesysteem af te sluiten en het luchtfilter door te blazen dat al voor 75% vol zat) kwam er 163 pk uit.
Hoefde maar voor 2 uur te betalen omdat het voor hem ook de eerste keer was dat hij een 10 met full-race en pc had.

Hoe krijg je eigenlijk je pics direct onder je tekst???
 
Het kutte is dat ik hem heb ingereden volgens het boekje en meteen daarna de uitlaat erop heb gedaan zonder een standaard run te doen.
Is en was misschien stom maar ik meost van die stofzuiger af.
Ben nog wel van plan om de pc en de uitlaat ff te demonteren om dan te kijke wat hij eruit perst. Ik gok zo rond de 153 PK en 102/103 Nm
Heb wel een run gemaakt met uitlaat en zonder pc, kwam toen 153 pk uit met een slechte pk en koppelkromme en de air/fuelratio klopte ook voor geen meter.
Had nog wel de allernieuwste download van dynojet.com gehaald en geinstalleerd met de laptop.
Na montage van de pc(makkelijk zelf te doen) en wat afstelwerk op de bank(was er 4 uur mee bezig om o.a. het secundaire luchtinjectiesysteem af te sluiten en het luchtfilter door te blazen dat al voor 75% vol zat) kwam er 163 pk uit.
Hoefde maar voor 2 uur te betalen omdat het voor hem ook de eerste keer was dat hij een 10 met full-race en pc had.

Hoe krijg je eigenlijk je pics direct onder je tekst???
Hoeveel km had je er op staan???(tijdens De run?)
 
test topic lezen maar als je imgatt tussen [] zet dan werkt het, welkom trouwens.
 
imgatt met haakjes in de tekst zetten en plaatje bijvoegen ps dit gaat alleen als je op reageren drukt
 
Oke dat snap ik nu dan inmiddels wel maar waar moet ik dat woord dan zetten??
Als ik het in het witte vak zet waar je je reactie mag zetten dan komt het woord gewoon in letters erbij te staan of moet je het woord in het witte "blader"vakzetten???(onderaan dus bij je fotokeuze)
 
Laatst bewerkt:
Oke dat snap ik nu dan inmiddels wel maar waar moet ik dat woord dan zetten??
Als ik het in het witte vak zet waar je je reactie mag zetten dan komt het woord gewoon in letters erbij te staan of moet je het woord in het witte "blader"vakzetten???(onderaan dus bij je fotokeuze)


Het maakt niet uit waar je het neer zet, wel in je text veld ;)
 
Wiel binnen, BMC-race filter binnen, lekker sleutelen dit weekeind.
Hoop dat hij na het instaleren mijn 10 net zo`n mooi geluid maakt als de standaard ZX-636.

Zal wel een paar foto`s maken.

Gr. Mike_P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan