Nieuws omtrent de ZX-10R deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeeeee deeltje negen alweer, zo gaat ie goed.
Hier maar weer een piccie van een zwarte 04.
full
 
sounds great for me *D .

Verkocht wat mij betreft :P . Laat maar weten als je andere set binnen is :)

De Gilles heb wel al alleen er moet nog het een en ander aan titanium bouten besteld worden. En aangezien ik toch alles met loktiet in mekaar schroef moet ik dadelijk het nieuwe setje weer anders met pijn en moeite uit mekaar halen. Ik laat het weten als het zover is,ik probeer het eens op een adres in Duitsland.
 
tot nu toe komen

BRANDER
ZX10R
GRANNY SMIT
RENE10
BURGERKING
HANS ZX10 ( hoopt in de nieuwe kleuren )
ARJAN R1
SETIKS

en ikasawak vandaag gespot bij van wijk en die komt misschien *O*

HANS ZX10 jammer dat ik je net gemist hebt , volgende x beter O-)

Kom trouwens nu net thuis,effe tig motorzaken langs geweest.
 
ff een fotootje dan!

heb trouwens ztrdag mijn orginele vering laten afstellen door een veringboer.
had niet gedacht dat er wat aan te doen was maar
vooral achter is die echt een stuk opgeknapt.ik ben nl maar 67 kg O-)
als een andere achterveer ff niet in je budget zit kan ik iedereen dit adresje zeker aanraden :}


(Afbeelding)

hmmmm...dit verhaal lezende en foto bekijkende, dan moet jij wel degene zijn die ik zaterdagochtend in Heerenveen gesproken heb... ;)

Blij ik deze ontwikkeling van grotere aantallen zx10r-en in het noordelijke gedeelte van Nederland mag meemaken.

Bij deze nog een foto ter herkenning en als ode aan dit model..2004 mag natuurlijk niet vergeten worden... :)
full
 
hmmmm...dit verhaal lezende en foto bekijkende, dan moet jij wel degene zijn die ik zaterdagochtend in Heerenveen gesproken heb... ;)

Blij ik deze ontwikkeling van grotere aantallen zx10r-en in het noordelijke gedeelte van Nederland mag meemaken.

Bij deze nog een foto ter herkenning en als ode aan dit model..2004 mag natuurlijk niet vergeten worden... :)


ja dat moet ik dan wel zijn geweest ;) lol
is zeker een goede zaak dat er wat meer komen kom ze idd niet vaak tegen

heb je trouwens 13 mei wat te doen?
we kunnen nat. het noorden even vertegenwoordigen op de dyno dag.
ik las dat er nog wel plek is
 
hmmmm...dit verhaal lezende en foto bekijkende, dan moet jij wel degene zijn die ik zaterdagochtend in Heerenveen gesproken heb... ;)

Blij ik deze ontwikkeling van grotere aantallen zx10r-en in het noordelijke gedeelte van Nederland mag meemaken.

Bij deze nog een foto ter herkenning en als ode aan dit model..2004 mag natuurlijk niet vergeten worden... :)


ja dat moet ik dan wel zijn geweest ;) lol
is zeker een goede zaak dat er wat meer komen kom ze idd niet vaak tegen

heb je trouwens 13 mei wat te doen?
we kunnen nat. het noorden even vertegenwoordigen op de dyno dag.
ik las dat er nog wel plek is
zou leuk zijn jij stat er al bij hoor setiks , maar hoe meer 10en hoe leuker het wordt.
O-)
 
helaas gaat het 13 mei niet lukken (ivm feest). Ik houd dit forum in de gaten en we zullen inderdaad eens moeten zorgen dat de noordelijke vertegenwoordiging van de zx10r wat meer op gang komt.

Wel zal ik actief bezig zijn door 30 april het circuit van Assen onveilig te maken... :)
 
helaas gaat het 13 mei niet lukken (ivm feest). Ik houd dit forum in de gaten en we zullen inderdaad eens moeten zorgen dat de noordelijke vertegenwoordiging van de zx10r wat meer op gang komt.

Wel zal ik actief bezig zijn door 30 april het circuit van Assen onveilig te maken... :)

dat is jammer, maar er komt vast wel weer een toerrit oid
ik kom binnekort eens langs op de wnsdagavond


@brander: zag mijn naam al staan.ik kom zowieso :Y
 
Hallo noorderlingen,
Ook ik ben sinds een week eigenaar van zo`n vette groene 10
Waar is die testsessie op 13 mei?
de vorige eigenaar heeft een en ander veranderd(akra en power commander) dus ik wil hem nog wel eens op de bank hebben.
Zijn jullie wel eens op JW(est) op woensdagavond?
 
dat is jammer, maar er komt vast wel weer een toerrit oid
ik kom binnekort eens langs op de wnsdagavond


@brander: zag mijn naam al staan.ik kom zowieso :Y
is dat op het viaduct tussen joure en sneek op de woensdag :?
dan kom ik ook wel ff een keer van uit emmeloord :]

kunnen we hiero wel ff een keertje afspreken :W

full
 
Hallo noorderlingen,
Ook ik ben sinds een week eigenaar van zo`n vette groene 10
Waar is die testsessie op 13 mei?
de vorige eigenaar heeft een en ander veranderd(akra en power commander) dus ik wil hem nog wel eens op de bank hebben.
Zijn jullie wel eens op JW(est) op woensdagavond?

volgens mij is het in uithoorn N-H .weet de naam vh bedrijf niet precies :?

ik ben zelf nog niet bij jw(est) geweest.moet er nog steeds van komen gaat binnenkort wel gebeuren

@kawajaap:wel ergens in die buurt volgens mij
altijd leuk om een keer wat af te spreken en die kant op te gaan :]





wat een hoop noorderlingen ineens _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo noorderlingen,
Ook ik ben sinds een week eigenaar van zo`n vette groene 10
Waar is die testsessie op 13 mei?
de vorige eigenaar heeft een en ander veranderd(akra en power commander) dus ik wil hem nog wel eens op de bank hebben.
Zijn jullie wel eens op JW(est) op woensdagavond?
ik heb je toegevoegd voor 13 mei :Y

is in het pand van motoport uithoorn , maar een zelfstandig bedrijf.
broodjes verkopen ze ook of een uitsmijter mocht je honger hebben.
 
als het kan kom ik 13 mei ff kijken,

heb dan wel geen tien maar het hele kleine broertje.

Tenminste als er geen bezwaren zijn..

Wil die superbike uitlaat wel eens horen :9~
 
helaas gaat het 13 mei niet lukken (ivm feest). Ik houd dit forum in de gaten en we zullen inderdaad eens moeten zorgen dat de noordelijke vertegenwoordiging van de zx10r wat meer op gang komt.

Wel zal ik actief bezig zijn door 30 april het circuit van Assen onveilig te maken... :)
met welke organisatie rij jij 30 april :? :?
is op zondag en ik kan niets vinden voor die dag :N
 
Dit wordt volgens mij door het TT-circuit zelf georganiseerd onder het motto van de landelijke motordagen. Hierbij zijn er 2 mogelijkheden om te rijden namelijk in toer en ster sessies. Aangezien dit voor mij de eerste keer is dat ik op een circuit rij, maak ik van beide varianten gebruik...

Voor wat betreft Joure-viaduct...we zullen daar zeker eens afspreken (vanuit Emmeloord en Harlingen stelt het qua afstand (lees: tijd)helemaal niks voor) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan