Nieuws omtrent de ZX-10R deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mijne mag hier natuurlijk niet ontbreken.

full

full


O shit.....ik droomde net even weg ;)
 
mooie plaatjes zoekzoeki :Y

bij de Assen 500 geschoten :?
Grappig geen radiale klauwen, te lastig bij snel wisselen...?
 
Heeft iemand van jullie die uitlaat klep standaard open gezet?

ik heb hem nadat die ingereden was open gezet.
merk geen vermogensverlies oid.
naar mijn idee zit die er vooral voor de geluidseisen.maar daar zijn de menigen over verdeeld.
hij begint dus eerder met mooie herrie te maken,ik sluit hem niet meer aan :N
 
ik heb hem nadat die ingereden was open gezet.
merk geen vermogensverlies oid.
naar mijn idee zit die er vooral voor de geluidseisen.maar daar zijn de menigen over verdeeld.
hij begint dus eerder met mooie herrie te maken,ik sluit hem niet meer aan :N
Heb je gewoon de boel ontkoppeld, of heb die hele klep uit de uitlaat gesloopt
 
Heb je gewoon de boel ontkoppeld, of heb die hele klep uit de uitlaat gesloopt


ja had hem eerst gewoon ontkoppeld

full




ben toevallig vandaag bezig geweest de hele klep met as eruit te halen maar dit valt behoorlijk tegen.
heb nu de uitlaat er maar onder weg gehaald en laat hem door een kennis open/dicht lassen zodat die eruit kan O-)
 
Dit wordt volgens mij door het TT-circuit zelf georganiseerd onder het motto van de landelijke motordagen. Hierbij zijn er 2 mogelijkheden om te rijden namelijk in toer en ster sessies. Aangezien dit voor mij de eerste keer is dat ik op een circuit rij, maak ik van beide varianten gebruik...

Voor wat betreft Joure-viaduct...we zullen daar zeker eens afspreken (vanuit Emmeloord en Harlingen stelt het qua afstand (lees: tijd)helemaal niks voor) ;)
:Y gaan we zeker een keer doen
en dan het best op een voetbal woensdag avond want dan is t meestal mooi rustig
en hopelijk kijkt de pliesie dan ook voetbal })

ben er 30 april zelf niet bij ben dan in duitsland met de opkiktour :W de ZX10R eer hoog houden letterlijk en figuurlijk ;)

maar een paar van m'n maatjes zijn er dan wel eentje met een blade 2006 in FORTUNA kleuren ,een 2004 Rode R1,en een suzuki GSX R750 k6 :]
 
weet iemand hier of er zonder problemen een 190/55 17 achterband op de 10 kan?
 
Zijn er hier trouwens die met Dunlops rijden :?
Heb nu nog een dunlop achterband erop zitten, maar 2momentjes meegehad :X

1x op de ring dattie stappie opzij deed en 1x opde A2 bij eindhoven in die mooie linkerbocht richting tilburg dattei ineens opzij gleed :X
 
Heeft iemand van jullie die uitlaat klep standaard open gezet?
bij mij staat hij standaard open na de akra heb ik de kabeltjes losgelaten en hij loopt als een trein .
ik kan niet merken dat hij slechter loopt ,denk ook eigenlijk dat hij beter loopt maar dat weet ik pas zeker als hij naar DR JEROEN GAAT.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan