Nighthawk 650

The Peer

MF'er
10 dec 2004
117
0
Roelofarendsveen
Hallo

Over enkele maanden ben ik eigenaar van een rijbewijs!....Ik kan voor een zeer laag bedrag een Honda Nighthawk 650 overnemen van een oom van me, nu de vraag...

Is dit een geschikte motor om mee te beginnen?

Hoe rijdt zo een ding/en issie een beetje makkelijk aan te passen omdat ie er niet echt bepaald uitziet van deze tijd...

Groet
 
Of die geschikt is moet je zelf ondervinden. Het is iig geen supersport dus de meesten zullen dit een prima fiets vinden. Misschien moet je de zoekfunctie is gebruiken.

Aanpassen kan zover je fantasie rijkt en hoe handig je bent met je handjes. Ik zou me daar niet druk over maken. Gewoon lekker leren rijden en na een tijdje voor het echte werk gaan :P
 
mits goed onderhouden is het een leuke fiets alhoewel er ook mindere kanten aan zullen zitten zoals elke motor.
 
Ik heb zelf ook een Honda Nighthawk 650 (maar dan een custom type en niet het chopper type), t is een zeker fijne fiets om mee te beginnen en om mee te toeren. (alhoewel ik het vermogen van die van mij wel graag iets hoger had gezien)
Maar minpuntjes blijf je atijd houden, ongeacht welke fiets dan ook.

Nighthawk is in ieder geval wel een prima fiets om mee te starten! :]

Cindy
 
Ikzelf heb een nighthawk 700! en ik heb net een weekje mijn rijbewijs, ik vind het een prima beginnersfiets! Echt heel leuk om mee te beginnen! Ikzelf vind hem helemaal nog niet zo superzwaar, heb um tot nu toe aardig onder controle...maar tja ik heb nog heel veel te leren,maar ok!
 
Laatst bewerkt:
Heb ook de eerste 4 jaar gereden op een nighthawk.. beviel me prima..
Voor mij ideale startersfiets. Ook omdat deze niet direct in een van de specifieke categorien valt zoals chopper of supersport.
 
Terug
Bovenaan Onderaan