BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
Het aloude dilemma, licht, sterk en goedkoop....kies er 2
Een 2 cilinder allroad, waarbij we nu ook een onderhoudsinterval willen van minimaal 10.000km, die ook nog tegen een stootje kan, tsja die weegt volgetankt toch al snel 210-220kg. De enig andere 'middenklasser' de BMW F850GS Adventure zit op 245kg rijklaar, met 23 liter tank.
Wil je een redelijk lichte, betrouwbare allroad om mee op reis te gaan dan zijn er sets te koop voor de KTM 690.
Voor iedereen die gaat klagen over prijzen....kijk even naar de Honda CRF450L (ik weet het ander gebruiksveld maar toch), levert 25pk, en kost dik 12k
Een 2 cilinder allroad, waarbij we nu ook een onderhoudsinterval willen van minimaal 10.000km, die ook nog tegen een stootje kan, tsja die weegt volgetankt toch al snel 210-220kg. De enig andere 'middenklasser' de BMW F850GS Adventure zit op 245kg rijklaar, met 23 liter tank.
Wil je een redelijk lichte, betrouwbare allroad om mee op reis te gaan dan zijn er sets te koop voor de KTM 690.
Voor iedereen die gaat klagen over prijzen....kijk even naar de Honda CRF450L (ik weet het ander gebruiksveld maar toch), levert 25pk, en kost dik 12k
Laatst bewerkt: