nogmaals motorbeurs Utrecht

Wie gaat al die flyers eigenlijk uitdelen, een paar mooie promotie vrouwen meenemen ? *D

Op dinsdag 15 januari 2002 13:35 schreef JK het volgende:Spider? CBR-GIRL? Mad2? Lara ? Abby? Helske ? :)

Da\'s toch leuk, dat we van te voren al mooie vrouwen zijn... 8-)
Ik ben wel op de beurs maar sta vrijdags op de fazerstand. Kom zeker even kijken naar de MF-stand natuurlijk! Maar flyers uitdelen en neerleggen: geen punt!
 
Laatst bewerkt:
flyers uitdelen :? mmmmmm liever niet ben enorm geemancipeerd ;)
Weet n.l. niet of ik ga en als ik ga weet ik niet wanneer. Zo ja dan kom ik natuurlijk wel ff kijken bij de stand.

Weet iemand trouwens of er geluids controles zijn bij dit gebeuren?
 
ben je zo aso dan met je geluid ?
enne, je moet komen hoor, anders is de verhouding zo scheef, veel opgeschoten jochies met te weinig dames
Er zijn meer dames van het forum die komen dus jij ook.
 
Heb jij je al opgegeven voor een dagje in de stand Niels? Misschien op Zondag leuk? Iig Lara, jij en ik samen?
Gaat dan nu toch de opmerking van iemand ( al opgemerkt bij de start van het Jaarbeurs verhaal, maanden geleden ) dat er van àl die mensen die hier op het forum komen er niet eens een lijsje is samen te stellen van mensen die elk een dagdeel op de stand staan om wat meer bekendhieid aan het geheel te geven?
Raul, kun jij vast bekend maken in dit topic wie zich voor wanneer opgegeven hebben?
Btw: standgeld is betaald.
 
flyers uitdelen :? mmmmmm liever niet ben enorm geemancipeerd ;)
Weet n.l. niet of ik ga en als ik ga weet ik niet wanneer. Zo ja dan kom ik natuurlijk wel ff kijken bij de stand.

Weet iemand trouwens of er geluids controles zijn bij dit gebeuren?

Vorige keren was er wel politiecontrole, maar op vrijwillige basis: je kon laten meten hoeveel db je uitlaat gaf, en dan gaven ze aan wat voor boete je zou kunnen krijgen. Voor zover ik weet schrijven ze niet je nummerplaat e.d. op om je eens thuis met meetapparatuur op te wachten (geen garantie }) ).

Overigens: een hoop lui bij de (motor)politie rijden prive ook met open uitlaten.
 
Vorige keren was er wel politiecontrole, maar op vrijwillige basis: je kon laten meten hoeveel db je uitlaat gaf, en dan gaven ze aan wat voor boete je zou kunnen krijgen.

Ik wil eigenlijk toch wel eens weten hoeveel risico ik loop met mijn uitlaten. Misschien dan toch maar een laten meten :P
 
Ik wil eigenlijk toch wel eens weten hoeveel risico ik loop met mijn uitlaten. Misschien dan toch maar een laten meten :P

Hehe misschien dat ik toch dan maar met de bus ga ;) Zet ik de motor wel neer bij vriendin, en pak ik daar lekker de bus, zoals vorig jaar. De muppets bij de motorparkeerplaats willen toch je kentekendelen en het sleuteltje van je contact zien. Aangezien ik mijn motor geen sleutels heeft, wordt ik vast wel weer apart aan de kant gezet...
en bij geluidsmeting is ik ook het lulletje.

en om nou de hele dag met een helm rond te lopen.. ik wil ook foto\'s maken..
 
Heb jij je al opgegeven voor een dagje in de stand Niels? Misschien op Zondag leuk? Iig Lara, jij en ik samen?
Gaat dan nu toch de opmerking van iemand ( al opgemerkt bij de start van het Jaarbeurs verhaal, maanden geleden ) dat er van àl die mensen die hier op het forum komen er niet eens een lijsje is samen te stellen van mensen die elk een dagdeel op de stand staan om wat meer bekendhieid aan het geheel te geven?
Raul, kun jij vast bekend maken in dit topic wie zich voor wanneer opgegeven hebben?
Btw: standgeld is betaald.
tuurlijk kom ik dan, staat in mn agenda :P (en nee ik heb nog steeds geen agenda.......)
 
Ik ben al eens eerder gestrikt om het één en ander uit te delen op evenementen. Het was geen succes want 5 meter verderop kon ik alles steeds weer oprapen :j
En gewoon komen dan !
Om een blik te werpen op de stand of zo.
Of gewoon een just-meet op de stand zelf.
 
Laatst bewerkt:
ben je zo aso dan met je geluid ?
enne, je moet komen hoor, anders is de verhouding zo scheef, veel opgeschoten jochies met te weinig dames
Er zijn meer dames van het forum die komen dus jij ook.

Mijn geluid is nog wel te doen.. ik zeg nog wel.. kan veranderen he!! ;)
 
Voor zover ik weet word er niet gecontroleerd op geluid. Heb ik ook nog nooit gezien op weg naar de motorbeurs toe.
 
volgende week gaan wij een schema maken.

Als je op de stand wilt staan kun je een mailtje sturen naar raul@motor-forum.nl met daar op de dagen dat je beschipbaar bent.

De week is bijna voorbij ;) Is er al iets duidelijk over de planning. Is er hulp nodig en op welke dagen? Of ben ik nou te ongeduldig? :P
 
mensen.....er is het een en ander misgegaan met emailen. Gaarne jullie mail als je een dag, of meerdere op de stand wil komen staat!!

albert@motor-forum.nl
raul@motor-forum.nl

thnxs!!!
 
Hey Unstable!

Nog een beetje sneeuw gehad? Volgende week mag ik :} hoop alleen dat het nog even gaat sneeuwen. Gisteren ca. 20 cm gevallen.
 
Wij komen zaterdag de 23e naar de beurs.

Verkopen ze er nu ook kampeerspullen? Ik bedoel: de beurs wordt groter en groter, dus misschien kunnen we dan de benodigdheden aanschaffen voor de overn8ing van het clubfeest in Bunnik.
 
TIPJE!!!
Vlak bij de jaarbeurs zitten op de toegangswegen vanaf de A2 en A12 benzinepompen (Shell, Texaco, Q8) met goedkope benzine. Scheelt zo maar 5 eurocentjes op een liter loodvrij! Als je dan toch moet tanken.... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan