Noord-Holland deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee die niet maar zuurstokken wel. :P

ow, gelukkig :+

Dacht dat je een roofvogel bestuurde ? :+

Maar kan wel eens een route voor de Garmin van het WWW afhalen.... dan rij ik wel voor ;)

tja, jij was er (gelukkig) niet bij toen het een beetje fout liep. :o daar duidde mijn ijzersterke super origenele en oh zo goed gevonden woordgrap ook op.

maar... puik plan. maak jij es een route Rob. kunnen we die met het volk van dit topique rijden. ken er maar een paar van hier... :)
;)
 
ik vin hem wel beetje hobbelig :X maar sturen kun je toch zeker wel op zulke dijkjes... de kwaliteit asfalt is alleen bagger ;(

Het is een heerlijk stukje circuit..ehh weg.. O-)
Alleen eerst altijd even rustig verkennen dat er geen medeweggebruikers zijn en/of grind.. en dan.. :9 Het asfalt wordt er idd. de laatste jaren niet beter op (ze zullen het denk ook niet zo gauw gaan vernieuwen..)
 
Zag ik Petsch net rijden in Alkmaar? Ter hoogte van de Ranzijn?

zou best wel kunnen ja, ik was net ff bij zaanstad motoren geweest om een paar verse remblokken op te halen, de blokken die ik nu heb zijn een beetje op.

En omdat ik er toch was meteen deze maar gekocht :
9188A.jpg


en een week of 2 geleden ook maar een verse botspet gekocht, en er meteen ook maar een donker vizier bij genomen.
247.gif
 
zou best wel kunnen ja, ik was net ff bij zaanstad motoren geweest om een paar verse remblokken op te halen, de blokken die ik nu heb zijn een beetje op.

En omdat ik er toch was meteen deze maar gekocht :
[afbeelding]

en een week of 2 geleden ook maar een verse botspet gekocht, en er meteen ook maar een donker vizier bij genomen.
[afbeelding]



Hele toffe handsokjes! kost dat? :9~ mooie helm ook!
 
zou best wel kunnen ja, ik was net ff bij zaanstad motoren geweest om een paar verse remblokken op te halen, de blokken die ik nu heb zijn een beetje op.

En omdat ik er toch was meteen deze maar gekocht :
[afbeelding]

en een week of 2 geleden ook maar een verse botspet gekocht, en er meteen ook maar een donker vizier bij genomen.
[afbeelding]
Vakantiegeld is zeker binnen? :P
Mooie (dure :X ) handschoenentjes :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een nieuwe helm (eindelijk):

34311-3063247.jpg


Heb nogal een moeilijke maat...of zal ik zeggen moeilijk hoofd :?
Maar goed deze zit perfect, kost wel een paar centen, maar dan heb je ook wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan